15 września 2017

URODZINY UNDERTALE


To już dwa lata co? Huh? Szybko ten czas pędzi. W każdym razie cieszę się z tak wielkiego odzewu oraz z tak wielkiej ilości prac jakie do mnie doszły. Cieszę się też wiedząc, że nasz wspólny wysiłek nie pójdzie na marne, bo przecież nie robimy tego dla siebie, ale dla wszystkich.
Od fanów.
Dla fanów. 
Prawda? 
Lecz nim podam Wam linki, kilka zasad aby wszystko było jasne. 
1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. 
4 - Kolejność umieszczonych prac jest alfabetyczna - zgodnie z nickiem.  Podzielona na kategorie - obrazki/komiksy, zdjęcia, opowiadania.
5 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
6 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl
URODZINY UNDERTALE
str (92)


Share:

27 komentarzy:

  1. Ale niektórzy narysosoali super obrazki! Szczególnie podoba mi się Papyrus Rydzi i Undyne TheRisanna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka, a arty Rydzi mnie powaliły! Chciałabym mieć taką senesiヽ(;^o^ヽ)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany to jiz 15 wrzesien ale to szybko zleciala

    OdpowiedzUsuń
  4. Yes. Yes . Yes Nethertales zostalo zaliczony. Czas devil macarene xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatańczmy ją ja zimnym trupie Kwiatka, pokrytym czekoladowymi donutami... xD

      Usuń
  5. Nareszcie, ten wyjątkowy dzień. Arty są powalające *^* a za czytanie już się biorę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile cudów *^* Arty są świetne. A z opowiadań to o flowerfell będzie kontynuowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje „Poznajmy się jeszcze raz…”? Yep, będzie. Cieszę się, że najwyraźniej Ci się podobało. Do eventu podesłałam pierwszy rozdział historii, która w sumie będzie połączeniem Flowerfell i oryginalnego Undertale, a które zamierzam kontynuować pod linkiem zamieszonym przy moim nicku w pracy zbiorowej =)

      Usuń
  7. O mój Boże. *^* Wszyscy, którzy wzięli w tym udział odwalili naprawdę kawał dobrej roboty. Strasznie jestem na siebie zła, że sama nie skorzystałam z okazji narysowania jakiegoś fanarta i włączenia się w radość fandomu, ale serdecznie gratuluję tym, których prace się tutaj znalazły. *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany, pokaźne tomisko z tego wyszło :D Nie powiem, cudownie się czuję ze świadomością, że dołączyłam do czegoś tak wielkiego. Swoją drogą, wstęp świetnie oddał wszystko – tyle ludzi i wspólna miłość. To zawsze niezwykłe :3
    Arty są niezwykłe. Rany, ludzie, jacy Wy jesteście utalentowani. Dawno nie widziałam takiej mieszanki stylów – od prostych, ale za to bardzo efektownych, po bardziej wymagających. Komiks Yumi też mnie rozbroił, tak jak i zdjęcie Rydzi z bałwanami. Genialne!
    Opowiadania to zdecydowanie bardziej mój konik i bardzo cieszę się, że miałam co czytać. Już na wstępie nieźle się uśmiałam, bo „Nethertales” było po prostu piękne :’) Autorko (autorze?), Twoje poczucie humoru powala – i to nie tylko ze względu na opisy czy dialogi (biedny Flowey i to porównanie go do pedofila), ale przypisy. Swoją drogą, ładny styl. Widziałam przez lata wiele historii i tu z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że piszesz bardzo dobrze ^^ A tak swoją drogą, w pierwszym akapicie wkradł się całkiem zabawny błąd, który w sumie pasuje do klimatu całego opowiadania. I tak zamiast, jak sądzę, „grzeszników”, mamy GRZEJNIKI i inne mroczne kreatury =P
    „Inna Historia”… Oj, nie spodziewałam się czegoś takiego. Nie po dość przyjemnym, na swój sposób zabawnym początku z Flowey’em. Genocide to zło, zdecydowanie… A tak swoją drogą, „Torbiel” to nawiązanie do Elevena, czy tylko mi się wydaje? :D
    „Masz nową wiadomość”. Piękne łamanie czwartej ściany, piękny klimat i… Ehehehe, nie ma sprawy, Frisk? ;-; (Czujesz swoje grzechy, pełzające ci po plecach… Jak wspominałam wcześniej, Genocide to zło, ale…). Tak czy inaczej, bardzo podobały mi się nawiązania do 15 września i rozmowy z Flowey’em, która odbywa się po odpaleniu gry po prawdziwym zakończeniu. Idealnie.
    Uwielbiam Mettatona, ale za romans podziękuję. Aczkolwiek „I’m sexy and I know it!” wrzuciło mi się w oczy i nie powiem, śmiechłam xD
    Ech… „Laboratorum” ma taki nietypowy klimat o.O Sans broniący Chary to coś nowego. Niekoniecznie przepadam za Gasterem, który zachowuje się w tak okrutny sposób, ale tu do pewnego stopnia go rozumiem. Nienawiść to skomplikowane uczucie, które łatwo wymyka się spod kontroli. Co prawda nie sądziłam, że na tyle, by zaatakować własnego syna, ale… Och, a scena z koszykiem była urocza ^^
    Przyznam szczerze, że czytając o ławce w „Dawno Temu” przez moment myślałam, że to historia biednej, porzuconej tarty xD Ale wyszedł całkiem przyjemny tekst, po którym wciąż zastanawiam się nad związkiem głównej postaci z tym, co miało miejsce. Nie jest zainteresowany, ale ma przebłyski z przemowy Sansa/Asgora…? Hm.
    Tak czy inaczej, jesteście niesamowici ludzie :D Rozpisałam się, ale trudno było mi inaczej podsumować tych 92 strony. Praca idealna, a ja z przyjemnością dorzucę link do „Handlarza Iluzji” u siebie na blogu ^^ Ze swojej strony dziękuję i bardzo się cieszę, że „Poznajmy się jeszcze raz…” doszło i również się tutaj znalazło. Po cichu liczę, że za kolejny rok znów uda się nam stworzyć coś takiego :3

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Z tym Elevenem przyznam się, że... nie ^^ Na początku jak poznałam grę, gdy powiedziałam na głos imię Toriel przekręciło mi się na ,,Torbiel,, :D Później dowiedziałam się że Eleven miał podobny problem :3 Ale dziękuję, że oceniłaś moje opowiadanie ^^ Naprawdę, aż ciepło mi się zrobiło na serduszku, gdy zobaczyłam, że ktoś przeczytał tę małą opowiastkę <3 też, że wzięłaś pod uwagę praktycznie wszystkie historie, zawarte w tej książeczce. Naprawdę, to bardzo pomaga się kształcić w pisaniu ^^ I w sumie też byłam zaskoczona, że wyszedł taki efekt z tą książką, za sprawą Yumi, za co też jej naprawdę dziękuję <3

      Pozdrawiam
      Lenda

      Usuń
    2. A proszę bardzo, zwłaszcza że jestem absolutnie szczera ;) Wzięłam pod uwagę praktycznie wszystkie opowiadania, pomijając te na zasadzie postać i czytelnik, bo taka forma niekoniecznie mnie kręci. Wiem za to, że każdy namęczył się przy stworzeniu tego, co ostatecznie dostała Yumi - to wspólny sukces z którego powinniśmy się cieszyć ^^
      Sama piszę od blisko dekady i wiem ile znaczy to, że ktoś po prostu przeczyta :3 A teksty (i nie tylko, bo to się tyczy również artów!), które można zobaczyć w tym zbiorze, są naprawdę dobre, dlatego jeśli lubicie to robić, róbcie to - twórzcie, bo moim zdaniem nie ma nic lepsze od rozwijania hobby :)

      Również pozdrawiam!
      Nessa.

      Usuń
    3. Hahah, "Dawno Temu" historią biednej, porzuconej tarty raczej nie było. :")
      Bardzo się cieszę, że wyszło źle. ^^ I będąc szczerą, sama nie wiem jaki związek ma główny bohater z dawnymi czasmi...

      ~Tomat

      Usuń
    4. Wielkie dzięki za komentarz Nessa <3 zastanawiałam się czy P.S od Floweya bedzie zrozumialy, ale na szczęście rozwiałaś moje wątpliwości. Uwielbiam łamanie 4 ściany, a skoro w Undertale się to zdarza, grzechem by było tego nie zrobić xD i tak Genocide to zło. To bardzo miłe, że skonentowałaś każde opowiadanie, zrobiłabym to samo, ale jeszcze nie miałam czasu by jakiekolwiek przeczytać 😅 Powodzenia w pisaniu dalszych części swojego opowiadania!

      Usuń
    5. Nessa jesteś pierwszą osobą która w necie odrazu rozpoznała płeć- czyli nie musze wysłać nikomu fotki z moimi stanikami ( faceci w mmrpg to takie nie dowiarki) dlatego dostaniesz ciastko! < pokazuje mega Ciastko>
      W imieniu moim i kumpelki Turpi ( moja edytorka- musiałam jej dać 2 skrzynki winna xD) jesteśmy bardzo szcześliwe że ktoś to ocenił :D

      Usuń
    6. ,,nie typowy klimat" to dobrze czy źle?xD Ogólnie,taki miałam zamysł i w sumie od dawna planowałam tego ons-shoota napisać,no ale by nie został użyty :< Ogólnie miło mi że ktoś zwrócił uwagę na mojego one-shoota!^.^ Ten wątek z nienawiścią,noo...Jest w sumie głównym czynnikiem w tej ,,opowieść" więc...Hehe...^.^ I miło mi że coś było w mojim one-shoocie jest coś ,,uroczego"(?)!heheh ^.^ ,,Sans broniący Charę,to coś nowego"-heh.Orginalność przede wszytskim,prawda?Mimo tego że no,dość późno odpowiadam to-dziękuję!^^

      ~Sly-Dawniej Sweet Sweet

      Usuń
  9. Hej Yumi, wybacz mi, że się czepiam, ale nie podpisalas mnie jako autora opowiadania ,,Masz nową wiadomość"

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeżu, jak genialnie to wyszło *^*

    "Masz nową wiadomość" i "Poznajmy się jeszcze raz..." straaaassnie mnie ujęły!
    Świetna robota <3

    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :3 Dobrze wiedzieć, że początek "Poznajmy się jeszcze raz" najwyraźniej wyszedł. Teraz bylebym nie zwaliła reszty.

      Usuń
    2. Dzięki <3 to pierwszy raz gdy coś publikuje, bałam się, że moje opowiadanie może się nie podobać. Bardzo zależało mi na tym by wiadomość od Friska wzbudziła dużo uczuć u czytelników, cieszę się, że Cię ujęła :)

      Usuń
  11. Hhahahah!Jak bardzo się cieszę że ,,Laboratorium" się ,,dostało" ^.^ Troszkę się spóźniłam....Hhehehe....Taa...Koniecznie będe musiała te wszytskie opowiadania przeczytać!Rysunki widziałam i są BOSKIE!*O* Naprawdę!Tak bardzo bym chciała rysować,jak te osoby!^^

    ~Sly-Dawniej Sweet Sweet

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym się zapytać 1 autorki czy mógłbym użyć jej rysunku czy byłaby szansa na kontakt z tą autorka nazwa się "Melinda" i ma rysunek na 11 miejsu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej hello, o mnie mowa
      Chciałabym jedynie się spytać do czego byś chciał użyć tego rysunku?

      Usuń

POPULARNE ILUZJE