5 kwietnia 2017

Undertale: AU - Zombietale

Nazwa: Zombietale
Autor: zombie-frisk
Komiks po polsku można przeczytać: tutaj


Charakterystyka AU
Yhhh, nie no, ze serio? Fabuła wszystkiego gdzie występuje motyw zombie właściwie jest taka sama. Tutaj zombie jest Frisk. Po upadku, jego dusza odmówiła śmierci, podczas kiedy ciało - no cóż, umarło. W efekcie mamy zawieszoną między życiem, a śmiercią rozsypującą się, czarną duszę Frisk no i świat, który jakoś ... cóż... Potwory dawno nie widziały ludzi, więc nie dziwota że nie zauważają, że z dzieckiem dzieje się coś "złego". A więc fabuła jest bardzo podobna do gry. Teoretycznie. 
W tym AU, ciągłym hasłem jest "czujesz tylko głód" zamiast "to wypełniło cię determinacją". Frisk chce jeść potwory i to uskutecznia. Te jakie ugryzie zamieniają się w zombie i jedzą inne potwory. W efekcie mamy taką małą zombie apokalipsę. 
Flowey jako pierwszy orientuje się, że coś jest nie tak z dzieciakiem i postanawia przyjrzeć się sprawie lepiej. 
Komiks, który jest jakby filarem całego AU nadal jest w trakcie rysowania. 

Share:

9 komentarzy:

  1. Ty go przypadkiem nie tlumaczylas? Fajnie to było ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak kochanie, jest nawet w notce link do mojego tłumaczenia >.>
      No i nie czas przeszły, bo komiks nadal się rysuje - tak jak napisałam w notce...

      Usuń
    2. Tak wiem spokojnie 😉
      Nie mogę się doczekać aż się narysuje xd

      Usuń
  2. Yuuuuumi, oszalałaś! Właśnie zauważyłam, że w SAMYM kwietniu, opublikowałaś już 66 notek XDD Jest piąty kwiecień, plz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm a no. Zaznaczyć należy, że część z tych komiksów jest Twoja, część CoVer, kilka dał też Ojro i NG. Więc nie wszystko jest moje. Ale tak, póki co szalejemy w tym miesiącu. Dzisiaj na bank pojawi się jeszcze jedna, albo dwie - zobaczymy jak czas pozwoli. Ugh, niepotrzebnie piłam kawę o 19 xD

      Usuń
    2. Yumi nie pij tej kawy już XD

      Usuń
    3. A przynajmniej nie o takiej porze xD

      Usuń
    4. Ja tłumaczę kolejną część Ostrzeżenia, możesz poczekac chwilę i wysłać dwie moje częsci XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE