4 maja 2017

Undertale: Komiks by Sally


Autor: Sally Marvel
Share:

11 komentarzy:

  1. heh, ja też się zastanawiałam zawsze, w szczególności, jak widziałam obrazki, gdzie Sansa rysowali tak, jakby miał duży brzuch. To szkielet, on nawet nie ma prawa mieć brzucha! xD Ale idąc tym tokiem myślenia też nie powinien mieć wgl możliwości spożywania czegokolwiek, skoro on wgl nie ma żadnych organów, tylko same KOŚCI :v
    Jak widać Magia robi swoje :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sans ma po prostu grube kości :3 :D

      Usuń
    2. Ale nie na brzuchu xD Nie ma opcji, by mieć tak grube kości, by to wyglądało jakby miało się wielki brzuchol xD

      Usuń
    3. Na pewno ma tam swój sprzęt żartownisia i ketchup

      Usuń
  2. No właśnie xD Mnie to szczerze mówiąc czasami drażni.. no bo logicznie patrząc.. on nie może być "gruby"~! XD ale z drugiej strony... nie ma co ograniczać twórców ;) W końcu to ich inwencja :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie. Ja tam osobiścię wolę jednak trzymać się po części realiów i nie rysować mu tej opony, bo on nie balon przecież xD

      Usuń
    2. Ja tak samo xD ale już się przekonałam przeglądając arty, że niektórzy lubią dodać coś od siebie.. zwłaszcza w okolicach krocza... xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ~ITS MAGIC! U NOOOOOOW. EVERYTHING IS THAT, SOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!~

      Usuń
  4. Bo ma ręce w kieszeniach xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE