2 sierpnia 2017

Gra: RolePlay - Wielkie Grillowanie

A więc tak, my Polacy uwielbiamy grillować, prawda? No i wszyscy kochamy Grillbiego. Jako, że jest to postać zarezerwowana tylko i wyłącznie dla administracji.. No, a ten nie pojawia się często - w sensie nie grałam nim od dawna. Postanowiłam zrobić niewielki event. 

W dniu 5.08 - sobota. 
Wszystkie osoby jakie będą brały udział w RP na Discordzie
powinny być jakimś Grillbym. 

Generalnie chodzi o to, aby Grillby się nie powtarzali z tego samego AU. 

Rozpalmy nasze wnętrza i niech w barze zrobi się naprawdę gorąco! 
Share:

45 komentarzy:

  1. Cruor Grillby się melduje >3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł Yumi ;3 ... Nie będzie mnie *depresja* Powodzenia dla tych którzy będą wtedy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Yumi
    Mam pytanie jak działa Discord?
    A i Grillby to z mojego AU.
    ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oke, nie jestem co prawda Yumi, jednak chyba mogę wytłumaczyć. Jeżeli jeszcze nie dołączyłeś do czatu, tutaj masz link.

      https://discord.gg/aACwY

      Hm, jest to dosyć intuicyjna aplikacja. Możesz używać jej za pomocą telefonu, lub komputera - jest możliwość używania przez internet, bez pobierania.

      Co do samej mechaniki, czat discord podzielony jest na kanały tekstowe i głosowe.

      U nas na serwerze Habdlarza, mamy czat główny "general", bar - główne rp, gdzie odgrywamy role swych postaci, pokój grillbys, gdzie zwykle są seksy i kilka innych.

      Serwer posiada różne rangi, główne to Admin i Moderator. Sa również rangi dodatkowe oraz ranga normalna "czytelnik".

      By wejść na dany czat, wystarczy na niego kliknąć.

      By porozmawiać z kimś w czacie prywatnym, trzeba kliknąć ppm - prawym przyciskiem myszki i przycisnąć opcję rozmowy.

      Uhm polecam zapoznać się również z regulaminem rp ^^

      Jeżeli czegoś nie wiesz/nie rozumiesz, pytaj śmiało osób z administracji - fioletowa ranga, bądź modów - niebieska ranga.


      Usuń
  4. Horrortale.... WASZE DUSZE SĄ JUŻ MOJE! *psycho śmiech*

    OdpowiedzUsuń
  5. jest tylu Grillbych... Kim ja bym w ogóle chciała być...? o.O Za duży wybór ^.^'

    OdpowiedzUsuń
  6. mam pytanie o co w tym chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, jeżeli chodzi ci ogólnie o czat handlarza iluzji, wytłumaczyłam to poniżej, jeżeli o ten event:

      Khem, khem. Jak już wyżej Yumiś napisała, Grillby'm może grać tylko admin - nieważne z jakiego au. Tym razem po prostu, można powiedzieć, że jest zjazd rodziny Grillby'ch!
      To znaczy, że zamiast swej normalnej postaci, jakiej uzywałaś (jeśli wcześniej już znajdowalaś się na czacie), możesz odgrywać rolę dowolnego Grillby' ego. Musisz jednak sprawdzić, czy nie został on zaklepany przez jedną z kometujacych powyżej osób.

      Usuń
  7. emmm... ja se chyba wezmę... Bitty!Grillby ^^
    Lenda

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jeszcze się zastanowię...

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo, ja chciałabym zaklepać Under Darkness Grillby'iego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. *.*
    Oooooo! To ja biorę Grillbiego z HumanTale! Będę tańczył Céilidh w spódnicy!!! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Yumi.. trochę nie rozumiem... czy to co napisałaś: "jest to postać zarezerwowana tylko i wyłącznie dla administracji" oraz "nie grałam nim od dawna" ma sugerować iż ty jesteś klasycznym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, Yumiś zazwyczaj grała fellem, bądź Curlym (bitty grillby, odsyłam do notki o Bitty grillby'ch).

      Usuń
    2. Prosz: http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/01/undertale-au-bittytale-bitty-bones.html?m=1

      Usuń
    3. Dzięki Sansy, Curly mi się podoba! Jeżeli ktoś będzie chciał być klasycznym, to zamawiam go

      Usuń
  13. I czu może mi ktoś po krótce objaśnić, jak się znajdziemy na Discordzie? Bo dopiero założyłam i nie jestem pewna jak to wszystko działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na discordzie wszystko ci napiszę. Jak się nazywasz?

      Usuń
    2. Albo dobziu, wytłumaczę tutaj - pokrótce, za pomocą linkacza (dla tych, co jeszcze nie dołączyli: https://discord.gg/aACwY)

      Jest to nasz serwer, na którym rozmawiamy. Podzielony jest na pojedyńcze czaty, general, rp_grillby, nsfw_pokój_grillby itd.
      Na generalu piszemy ze sobą o wszystkim, na głównym rp, czyli rp_grillby, wcielamy się w swoją postać.

      By się nie pogubić, każdy z nas ma nazwę danej postaci jako nick i obrazek postaci jako profilowe, jeżeli będziesz miała problem z ustawieniem, pomogę.
      Na serwerze obowiązują rangi - admin i moderator, osoby zajmujące się porządkiem, rangi dodatkowe. takie jak "Bogowie jęczenia " bądź "Boginie cycków" oraz ranga normalna - "czytelnicy".
      Istnieją również czaty głosowe, gdzie można posłuchać muzyki i porozmawiać.
      Hm.. co tu dodać? Uhm, tutaj masz wszelkie wytłumaczenie zasad w barze:
      http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/06/gra-roleplay-uscislenie-zasad.html

      Jeżeli masz jakieś wątpliwości, śmiało pisz do Adminów, bądź Moderacji ;3


      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc Sansy, jesteś super

      Usuń
    4. Sansy, jak próbuję skorzystać z twojego linka, to wyskakuje mi, że zaproszenie jest przedawnione, co robić?

      Usuń
    5. Zaaraz zrobię drugiego ^^

      Usuń
    6. https://discord.gg/KpTub

      Usuń
    7. znowu to samo :/ pewnie muszę TO otworzyć chwilę po tym jak wysłałaś, ale znając moje szczęście to nie trafię. A chcesz mi powiedzieć, pod jaką nazwą można ciebie znaleźć na Discordzie? Może tam by było łatwiej?

      Usuń
  14. Biorę bitty Grillby'ego, Yanby ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak se myślę... Grillby tak naprawdę prawie nic nie gada więc na czacie będzie cisza xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie czy wy też macie problemy z serwerem.

    OdpowiedzUsuń
  17. biorę swap Grillby-Zuzia cetkowska

    OdpowiedzUsuń
  18. Hym, hym.
    Wezmę Outer!Grillby'ego!

    W końcu motywacja, żeby wejść na Diskorda ^^

    ~Tomat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emm, Outer jest zajęty przez Semtem Lacrimae

      Usuń
    2. Uh-huh, rzeczywiście... Przepraszam, jestem czasem strasznie ślepa.

      ~Tomat

      Usuń
  19. Tribetale Gaster

    OdpowiedzUsuń
  20. Wolięc jestem na telefonie i pobrałam aplikacje i niewiem co zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://discord.gg/MVc36F wbij tu

      Usuń
    2. Mogliibyście podać swój nick czy cóś ja nie gryze;-)

      Usuń
    3. Eh? To jest czat. Nawet ja nie ogarniam czasem kto jest kim, sooo.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE