5 listopada 2017

Będę grzeczna! - Plany na listopad.


Witajcie kochani w notce organizacyjnej! 
 Postanowiłam takie robić dla siebie i dla was, aby było wiadomo co w tym miesiącu może się pojawić na Handlarzu. 
Wpierw nim do tego przejdę, pochwalę się tym co od was ostatnio dostałam!
 Cudowne figurki od niezawodnej Rydzi! Przedstawiające mnie i Samael. Zajmują teraz honorowe miejsce za szybką w witrynie, aby nic im się nie stało :D 
 Moją wersję tEM. Od wspaniałej Hrabiny Ponpon, która ma w sobie coś jednocześnie przerażającego i słodkiego. Awww! 
Przesłodką ponysonę od Pauliny, która była dla mnie zaskoczeniem. W sensie obrazek xD 
Cudowną animację od MadziaZiel. Oh ten cwany uśmieszek
Doniesiono mi też, że Gaster z AU przesympatycznej Majmacz uwielbia mojego bloga, stąd pozdrawiam go z tego oto miejsca! 

Uh, jak powiedziałam na grupie na fb pod jednym z obrazków. Nie wiem jak dostając takie wyrazy waszego wsparcia wyrazić moją radość, jednocześnie nie zachowując się za każdym razem jak głupi fangirl. *drapie się po tyle głowy* Tym bardziej, że naprawdę doceniam każdą sekundę jaką poświęcacie na zrobienie czegoś... dla mnie, albo z myślą o tym miejscu. Jestem wdzięczna za to, że poświęciliście chwilę swojego życia, chwilę, czas, którego nigdy nie odzyskacie, aby zrobić coś, dla mnie ^^ To naprawdę wiele dla mnie znaczy i nie tylko dla mnie. 
Khem. Tak więc dziękuję za prezenty. Są naprawdę motywujące i wspaniałe i w ogóle.
....
Czy wychodzę na fangirla? 
A mniejsza.


Khgem, skoro to mamy już za sobą, napiszę czego możecie się spodziewać w tym miesiącu. Jednocześnie zaznaczam, że nie są to obietnice, to po prostu cele, jakie postawiłam przed sobą. 
A więc tak
-skończenie opowiadania Jesteśmy tylko przyjaciółmi (fail)
-dotłumaczenie do 41 rozdziału Wpadek (done)
-jeżeli pojawia się rozdziały Gry w kości, albo Cichych też się za nie będę brać w miarę możliwości systematycznie (done)
-przetłumaczenie przynajmniej trzech rozdziałów Czy to uczyni cię szczęśliwą? (done)
-dotłumaczenie do tego co jest obecnie komiksu Naprzeciw (done)

Tyle z tłumaczeń. Okazjonalnie mogą pojawić się z mojej strony krótsze komiksy, lecz nie będzie ich raczej zbyt wiele. 

Do tego, będę chciała napisać po rozdziale z Trucizny i PatronTale. (done)
Chodzi mi też po głowie jedno słuchowisko dostosowane pod kobiecy głos. (fail)
Oraz oneshoot z Charą (mężczyzną) oraz czytelniczką. (fail)

Co się tyczy Gier. Chcę rozpocząć II edycję Bestsellera, kończąc rozpoczęte opowiadanie ładnym epilogiem. Dlatego w przyszłym tygodniu pojawi się na blogu ankieta, kto ma być głównym bohaterem. (done)

Gra Kółko Przyjaźni, zostanie puszczona również w przyszłym tygodniu. Przez to, że moje życie nie ma obecnie w sobie nic ze słodkiej monotonii jaką uwielbiam i jaka pozwala mi dobrze i sprawnie planować przyszłość - wybiłam się z rytmu. (done)

Gra Anonimowy Wielbiciel pojawi się w przyszły weekend. (done)

Do tego od dzisiaj ruszy nowa gra. Będzie otwarta dla wszystkich. Dotyczyć będzie Waszych OC. O co jednak w niej będzie chodziło dowiecie się niebawem. Jak tylko napiszę notkę wyjaśniającą i tak dalej. (done)

Ze spraw organizacyjnych, będę chciała w końcu zrobić porządek z tagami. W sensie, skasować komiksy jednorazowe, które są przecież w spisie treści. (done)

No i dodać rangi "Handlarzy" wszystkim, którzy tłumaczą i publikują swoje rzeczy u mnie na blogu. Dając im osobny tag, tak aby wszystko co robią na moim blogu było pod ich własnym tagiem. Łatwiej będzie szukać konkretnej osoby, prawda? ;)  (done)

Do tego będę sukcesywnie sprawdzać zakątki internetu w poszukiwaniu plagiatów oraz zgłaszać nagrania na YT bez linkowania w opisach. To też, jeżeli znajdziecie gdziekolwiek cokolwiek z mojego bloga dajcie znać.

Informuję też, że przeciekają komiksy jakie nie są tłumaczone przeze mnie, a tłumacze przesłali je na bloga. Proszę, aby każda osoba jaka wrzucała/wrzuca swoje tłumaczenia do mnie, skontaktowała się ze mną - najlepiej mailowo, albo przez fb (czy discorda) - i powiedziała, czy wyraża zgodę, aby ich tłumaczenia były publikowane w innych miejscach. 
Generalnie chodzi o to, że ludzie ... głupio... biorą tłumaczenia, piszą, że pochodzi z Handlarza Iluzji i już, jestem jednak świadoma, że każdy z was jest indywidualną jednostką i nie wszyscy chcą być identyfikowani z tą stroną. Dlatego też proszę, o to, abyście napisali mi w wiadomości czy wyrażacie zgodę, aby wasze tłumaczenia były publikowane przez osoby trzecie, czy nie. Oraz jak się sprawa ma z dubbingami waszych tłumaczeń. Dobrze? ^^ 

Dobra kochani, to ja zabieram się do dzieła!
Share:

5 komentarzy:

  1. Awww, nie mogę się doczekać nowego rozdziału Patrontale uwu
    I jestem mega ciekawa tej nowej gry, bo jeżeli zamieszane są w to OCki tooo >u> *zerka na dziesięciometrową listę swoich OC*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, brzmi interesująco, ten listopad zapowiada się interesująco. Życzę ci powodzenia w twoich celach no i ogólnie dziękuję za każde twoje dzieło czy tłumaczenie. No i muszę wspomnieć, te prace są przeurocze :3 szczególnie zaskoczyły mnie figurki które podbijają serca

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Twoje listopadowe postanowienia Yumiś! Pamiętaj też, by się nie przemęczać, słonko ^^
    I powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gasterek również ciebie pozdrawia Yumi, a ja życzę żeby twoje plany na listopad się udały. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hyh, mam nadzieję ze uda Ci się dopiac przynajmniej prawie wszystkich swoich celów ^^
    Też mam jednak małe pytanko. Bo nie za bardzo chyba zrozumiałam to ostatnie o tłumaczeniach. Jakby to wyglądało?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE