1 listopada 2017

EVENT: Halloween 2017 - Masz się bać!

Jak zawsze, serdecznie dziękuję za tym, którzy wzięli udział w evencie! 

Lecz nim podam Wam link, kilka zasad aby wszystko było jasne. 
1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. 
4 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
5 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl

Nie przeciągając dłużej, oto i nasze wspólne dzieło!

 Masz się bać!
(stron 61)
Share:

21 komentarzy:

  1. 0_0 O... Mój... Boże....



    Jak obrazki i opka czytałem z bananem na twarzy toooo jak doszło paranormalnych historii to aż mi się kark zjeżył...MMMMM miałem wysłać opko... aaaaaale jakoś nie wychodziło, więc dałem spokój. Czekam na kolejne eventy ^^

    PS.
    Mam kilka propozycji na eventy
    -11 listopada
    -Święta
    -Sylwester

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 11 listopada nic nie przewiduję. Najwcześniej święta bożego narodzenia i sylwester. Albo to połączę, albo dwa osobne eventy Choć nie wiem, bo 24 grudnia to też moje urodziny, więc będę miała wiele na głowie sooo >.>

      Usuń
    2. Ojoooo nie wiedziałem, ja powinienem mieć wtedy imieniny, ale jakoś tak mi przenieśli na kwiecień.

      Usuń
  2. Ten rysunek z Ellsworld. *^* Cudo. *^* Tori jako zombie i Tamara jako potwór na propsie.:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny rysunek, Shiro. ^^ Nie wiedziałam, że lubisz Eddsworld. :>

      Usuń
    2. Phah. Eddsworld poznałam przez arty TomTord iii.. Tak wyszło ^^. (Szczerze przyznam,shipuję xD)

      Usuń
    3. Ja EW poznałam, jak jeszcze siedziałam w fandomie Homestuck, a moja przyjaciółka się tym zaczęła jarać. Też shipowała TomTord. Później ja myślałam pewnego wieczoru w wakacje "Hmm, czemu by nie zobaczyć, o co z tym chodzi?". I tak zostałam Eddsworldowym śmieciem. XD Ale też przyznaję, shipuję TomTord tak bardzo. (co można zobaczyć po moich opowiadaniach z EW). I jeszcze EddMatt. :3

      Usuń
    4. Mwaah, niektóre arty EddMatt są przesłodkie ^^ Już parę osób w moim otoczeniu złapało przeze mnie bakcyla na EW xD Co do Homestuck to nie zagłębiałam się w ten fandom, jednak sporo o nim słyszałam ^^

      Usuń
    5. Cóż, do Homestucka trzeba uzbroić się w WIELE cierpliwości i determinacją jest najważniejsza. Jeżeli chodzi o EW - tak z mojego otoczenia to jest mało osób, które jarają się takimi bardziej geekowymi rzeczami niż Instagramem czy czymś innym, dlatego teraz jestem tylko ja i jedna przyjaciółka. Taki smutek... ;-;

      Usuń
    6. No cóż. Przynajmniej w internecie można znaleźć sporo fanów EW, z którymi można podyskutować, podzielić się twórczością, przemyśleniami itp. ^^

      Usuń
    7. Dokładnie. Jak na przykład teraz z tobą, czy nawet to, że utrzymuję znajomość z Filipem, z którym tworzymy w 4 (Ja, Filip, PsychoArt i SallyMarvel) nasze AU z Eddsworld. :3

      Usuń
  3. Opowiadania normalnie aż strach się bać :) Rysunki też przednie, a szczególnie ten Blue :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tiaaa, jak zwykle się spóźniłam. ;---; No nic, idę obczaić. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Woah! Świetne prace! Po przeczytaniu opowiadań został mi charakterystyczna gęsia skórka :D Rysunki również oddają klimat. No co mogę więcej powiedzieć? Podziw wszystkim,którzy wzięli udział! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kucyki rozwalają system ;3 Nie spodziewałabym się tego, że mogą się tak spasować w klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale trochę szkoda, że Rudzia nie wzięła udziału. Wygrałaby pierwsze miejsce na najlepszy obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy się tak napisali a ja takie krótkie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę tego wyszło, to będzie co pooglądać i poczytać ^^ Cóż, jednak nie zdołałam dokończyć swojego, ale tak to jest, jak od niedzieli temperatura skacze tak, że żyć się odechciewa. Najwyżej dokończę i wyślę jako one shot. Ukłon dla tych, którzy zdołali stworzyć tak pokaźny tomik, bo już widzę, że poziom jest :D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE