10 listopada 2017

Moje OC: Filip Domin - Filip Domin

Moje OC pochodzi z gry CupHead, jest to postać wzorowana na głównym bohaterze.
To taki ja w świecie CupHead'a.
Nie wpływa zbytnio na fabułę gry.
Zachowanie:
Dusza towarzystwa, wesoły, lubi opowiadać żarty, ale nie tak często żeby nie zniechęcić kogoś do siebie, lubi się śmiać.
Ubiór:
Ma on na sobie brązowe buty, spodnie koloru jasnego szarego, płaszcz ciemno-niebieski. Pod płaszczem znajduje się czarny T-Shirt (z krótkimi rękawami jak na T-Shirt przystało). Charakterystyczne białe rękawice. Słomka jest biała z ciemno-niebieskimi ,,przerwami". Ma na sobie okulary w czarnej oprawce. Nos jest koloru ciemno niebieskiego. Brwi to mleko, tylko lewitujące (mój oryginalny pomysł). Co do ciemno-niebieskiego nie jest aż tak ciemny.
Wiek to tyle ile ja mam , czyli 13 lat.
Płeć oczywiście mężczyzna.
Myślę że się spodoba.


Share:

5 komentarzy:

  1. Yumi, kiedy kolejny rozdział "Gra z kości"?
    Albo zadam lepsze pytaniem
    Czy może wiesz w jakim czasie autorka wstawi kolejny rozdział?
    Wiem że jestem niecierpliwa ale po ostatnim rozdziale się napaliłam.
    Mam nadzieję że ci nie przeszkadzał tym jakże "denerwujacym" pytaniem.
    Ale założę się że już nie jeden raz dostałaś tego typu pytania, nie?
    (A tak poza tym, wybacz że pytam tu, w komentarzach ^^')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dostaję tego typu komentarze i wiadomości systematycznie - i za każdym razem mnie denerwują. Autorka wrzuciła już kolejny rozdział po angielsku, a ja przetłumaczę kiedy będę miała czas i ochotę -_- Proste, prawda? Cierpliwość jest cnotą bogów, uzbrój się w nią.
      Autorka ponad to ma swoje własne życie prywatne, no i jest bardzo mocno zaangażowana w tworzenie własnego sklepu. So...

      Usuń
    2. Oczywiście, bardzo przepraszam że przezemnie się zdenerwowałaś.
      Ale bardzo dziękuję za odpowiedź i jeszcze raz przepraszam że zawracać głowę.
      Proszę, nie bądź zła

      Usuń
  2. Może by się przydało zrobić jakieś forum lub dom dla wymyślonych OC pani Yumi XD
    Wrzuciłam już ciąg dalszy Nethertales teraz muszę wysłać poprawiana fersję tutaj tylko jak ładnie uśmiechnę do Yumi *.*

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE