20 listopada 2017

EVENT: Rozpalmy nasze serca - ZIMA 2017


Czas ruszyć z kolejnym eventem!
Ledwo z półek ściągnięte zostały znicze, a na ich miejsca wszedł uśmiechnięty Rudolf i gruby Mikołaj. 

Prace mogą dotyczyć nie tylko Gwiazdki i Świąt Bożego Narodzenia, ale także Sylwestra oraz wszystkiego co łączy się z tematyką Zimy.  Zima może być też po prostu tłem przygód. 

Każdy może wziąć udział. 

Fandom nie jest ustalony, tak więc może to być co chcecie, także radosna twórczość własna, czy po prostu przepisana na nowo baśń legenda - może napiszecie własne zakończenie do Królowej Lodu? 

Przyjmowane są prace graficzne pod postacią obrazków (do pięciu)

Zdjęcia (do pięciu)

Komiksy (do pięciu)

Opowiadania / One-shooty (do 15 stron) 

Mogą być prace +18, lecz proszę to wyraźnie zaznaczyć. 

Nadesłanie jednego nie blokuje możliwości nadesłania drugiego.

Wszystko co chcecie umieścić w evencie proszę słać na maila:
yumimizuno@interia.pl
W tytule wpisując - ZIMA - nick
W treści maila jeżeli macie jakąś stronę którą chcecie podlinkować do swoich prac można podać. 
Jeżeli chcesz podesłać dajmy na to obrazek i opowiadanie, robisz dwa mile. Bo prace nie są ze sobą powiązane. Jeżeli obrazek będzie do opowiadania - można to słać w jednym mailu. 
Termin nadsyłania prac 23 grudnia 2017 roku 23:59:59
Tematyka ma dotyczyć Zimy. Jak powiedziałam. Mogą to być Święta Bożego Narodzenia, Sylwester, zima sama w sobie, zabawy w śniegu, ferie. 
Nic ponad to nie jest ustalone. Tak więc mogą to być przygody Sansa w domu Świętego Mikołaja. Może to być historia jak Tom zapragnął zniszczyć Gwiazdkę. Albo jak Nick wybrał się w środku zawieruchy po ciastka dla Judy. A może chodzi Wam po głowie inna historia? Śmiało! Piszcie! 

Nasze prace zostaną zebrane w tomik, który zostanie udostępniony.

Zima i okres świąteczny są dla mnie wyjątkowe. Nie wiem jak dla was. Mimo tej całej tandety i kiczu na jaki wszyscy narzekają, potrafię znaleźć magię świąt, tak straszliwie upragnioną przez wszystkich. Chciałabym, aby Wasze prace spróbowały wykrzesać iskry magii jaka w Was drzemie. Jakiej pragniecie, za jaką tęsknicie. Aby nasze wspólne prace stały się źródłem ciepłego płomienia miłości, który rozgrzeje serce każdego kto sięgnie po tę pozycję. 

No i w wtedy mam urodziny, ale to ciiii~
Share:

26 komentarzy:

  1. Tom już raz próbował zniszczyć gwiazdkę i coś mu nie wyszło. XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w tym roku się uda.
      XDDD

      Usuń
    2. Oby nie xd ale w sumie... bedzie wtedy ciekawie  ( ͡° ͜ʖ ͡°) 

      Usuń
    3. Nie, tylko nie kolejna odbudowa miasta, proszę... XDDD

      Usuń
    4. Gdzie mój karabin snajperski?
      XDDD.

      Usuń
    5. XD miasto sie jakoś odbuduje(znowu) szczerze wątpię x'D

      Usuń
    6. A kto za odbudowę zapłaci?! XD A karabin się znajdzie, jak odzyskam moje yaoice. Tak, wiem, że ty je kitrasz. XD

      Usuń
    7. Może w tym roku liny Matta i Edda będą na tyle mocne że przez ten miesiąc nie wyjdzie z piwnicy xD

      Usuń
    8. XDDDDDD Pikny komentarz. XDDDDD

      Usuń
    9. *wywraca oczami* Dlaczego mnie to nie dziwi?

      Usuń
    10. *znalezienie karabinu*
      HUE HUE HUE

      Usuń
    11. O nie... XD Musimy chronić Mikołaja. XD

      Usuń
    12. Zobaczysz, dostaniesz rózgę pod choinkę. XD

      Usuń
  2. Ej a można narysować na kartce zrobic zdj i wysłać to zdj na twojego maila? Bo nie jestem za dobra w rysowaniu na kompie czy tablecie ;~;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taa, można, i liczy się to wtedy jako rysunek a nie zdj ;)

      Usuń
    2. Thx za wyjasnienie. Zawsze szanowałam i szanuję prawa aktorskie. (Nikogo to nie interesuje co ja gadam hehe)

      Usuń
    3. Oczywiście, że interesuje ^^ I dziękuję Rydziu za wyjaśnienie xD

      Usuń
    4. Nie ma sprawy XD ja już wiem co zrobię huehuehue

      Usuń
  3. Czy tylko ja się jaram? (chuj że pewnie i tak coś zjebie, jak zwykle i nic nie napiszę, aaale chuj)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja już w październiku zaczęłam pisać. XD

      Usuń
  4. " własne zakończenie Kròlowej Lodu" az dostałam natchnienia >:3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już narysowałam fan arta^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaram się tym jak dziecko świętym mikołajem :D
    Chyba teraz zacznę rysować..

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE