16 listopada 2017

Moje OC: lovisa - Patty

Imię:Patty
Nazwisko: Katty
Wiek: 15 lat
Gatunek: Koto-człowiek
Stan: Żywa
Fandom: Star Butterfly vs Siły zła

Patty powstała w mojej głowie gdzieś dwa lata wstecz, kiedy zaczęłam oglądać kreskówkę: Star Butterfly vs Siły zła. Przyszła mi do głowy ot tak.... Dobra wmieszał się w to też Ship, ale to inna hista xD. Chciałam stworzyć córkę strażniczki zakazanego lasu i najlepszą przyjaciółkę głównej bohaterki. No i wyszła mi tak, ogólnie wymyślałam odcinki z jej udziałem.....ale zostały w moim starym domu ;-;. No co? Pisałam je na kartkach! Dobra... Patty jest osobą towarzyską, jest twarda jak diament największy ból ją nie rusza, ma zawsze czarny humor. Patty jako mały dzieciak czuła że las jest jej przeznaczeniem......ale to nie wyszło.... Została wygnana.... Sama nie wiem dlaczego... Patty radziła sobie doskonale sama, potem została szefem bractwa "Czarna puma" której celem było wytropienie i zabicie każdego ze złotą krwią. Jest tylko mały problem....jej najlepsza przyjaciółka czyli Star ma złotą krew...... Star wiedziała o bractwie od matki dlatego Patty jej o tym nie mówiła. Kiedy Star odkrywa że jej najlepsza BF jest z bractwa "Czarnej pumy"jej matka każe zabić Patty, ona jednak rozgryzając pręty ucieka na ziemie gdzie udaje normalną uczennice. Poznaje tam Marca któremu przedstawia się jako "Oksana Circus" . Zatrzymuje się u rodzinny Diaz gdzie on tym razem nie ma nic przeciwko Oksana Cirkus
Wprowadzka Oksany nie za bardzo przypadła do gustu Star, która myśli że ona chce jej odebrać Marca... W końcu dochodzi do bójki w której Oksana została mocno pobita a Star tylko lekko pogryziona przez nią i na końcu tego odcinka Patty umiera z wykrwawienia w szpitalu zdążyła tylko powiedzieć Star że nie ma na imię Oksana tylko.....Patty. Patty Katty

Share:

2 komentarze:

  1. Yumi czy to nadesłała ci lovisaundertale???? Bo ja ją znam i poznałam po rysunkach xD

    OdpowiedzUsuń
  2. I ogólnie fajne ja też mam swoje oc z tylko że z mlp😉

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE