11 listopada 2017

Undertale: Yumi idzie na randkę - InLove Symulator Randkowy demo wersja i live

Dziś o 21 zaczęłam mojego pierwszego live na YT. Wiem, że sama bym go nie oglądała, bo szczerze nie przepadam nigdy za taką formą gry w cokolwiek, ale... może wam się spodoba?
W każdym razie. Live ... się... udał? Serce waliło mi jak oszalałe na początku, w trakcie zapominałam, że powinnam tłumaczyć wszystko, bo zwyczajnie nie jestem przyzwyczajona do takiej formy ... działalności, ale myślę, że jak na pierwszy raz to może ujść w tłoku. 
Zaprezentowałam wam wersję Demo gry a'la symulator randek z Undertale inLove o którym miałam możliwość pisania wcześniej w tej notce. 
Demo można pobrać stąd: klik
 Generalnie moje ogólne wrażenie z gry opisałam w nagraniu, zaś sama teraz muszę ochłodzić rumieńce, booo dziwnie się teraz czuję. 
Mmm o czym by tutaj.
Jeżeli nie potrzebujesz oglądać, bo radzisz sobie z angielskim - skieruję swoje słowa tutaj.
Mam zgodę od twórców na tłumaczenie. Potrzebuję jednak chętnych do pomocy. Szukam jeszcze dwóch tłumaczy oraz przynajmniej dwie osoby jakie znają się na tyle dobrze na programach, że mogłyby pomóc we wrzucaniu tłumaczenia w pliki tak, aby było ono w grze. Nasze tłumaczenie byłoby oficjalne i zostało przesłane do twórców demo by funkcjonować .. no... oficjalnie. Tak więc masz szansę zaistnieć w tym temacie. 
Zaznaczam jednocześnie, że jest to działalność non-profit, a więc za darmo. Liczy się wspólna zabawa i robienie tego co się chce bo tak. 
Osoby zainteresowane współpracą kieruję na maila: yumimizuno@interia.pl 
W temacie proszę wpisać: inLove

Tłumacz 1 - Sansy/Aonomi
Tłumacz 2 - Koschei O'Clock
Tłumacz 3 - wolne

Programista 1 - Sansy/Aonomi
Programista 2 - wolne

Live do obejrzenia tutaj:
Share:

16 komentarzy:

  1. Waah, mam prośbę, mogłabym być wpisana jako Sansy/Aonomi? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hieh, pierwszy raz byłam na live od początku do końca i powiem tyle, wyszedł świetnie. No i trzeba wspomnieć że masz śliczny głos który mnie dość zaskoczył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo, brzmisz młodziej niż myślałem.

      Usuń
  3. Jezu Yumi zazdroszczę twoim uczniom - masz taki głos że mógłbym cie słuchać godzinami *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszczej Bezsmiertnyj12 listopada 2017 15:48

    Hmmm, to brzmi jak ciekawe wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam, może nie za późno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Yumi, ale ty masz melodyjny głos :)
    A i takie pytanko, wiesz może czego twórcy używali do edycji plików, ewentualnie który język programowania? Bo niektórych plików nie mogę sprawdzić, znalazłem kilka funkcji odnoszących się do plików z czcionką, ale nie mogę znaleźć plików odpowiedzialnych za wyświetlanie tekstu rozmów, no i kilku plików nie mogę niestety otworzyć :( A jak to by mi się udało ogarnąć działanie niektórych funkcji to bym się zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnęłam to - Gra działa na silniku Ren'Py. Wszystkie potrzebne pliki są dostępne po rozpakowaniu tego WinRarem w folderze Game>Script. Potem plik RPA trzeba otworzyć za pomocą cmd, przedtem pobierając aplikację RPA Extractor ii potem są tam wszystkie scripty do menu, interakcji, itp. itd. Pliki rpy można otwierać z pomocą notatnika, więc potem z górki.

      Usuń
    2. *Przytakuje energicznie udając że wie o co chodzi*

      Usuń
    3. Waah, ale wyczucie czasu, właśnie miałam do ciebie pisać XD

      Usuń
    4. To się nazywa przeznaczenie. Ergo, czyli wiesz już jak dogrzebać się do tekstów angielskich? Pozostaje jeszcze kwestia polskiej czcionki. Nasze ś ć ź nie będą się pojawiać w tej jaka jest.

      Usuń
    5. Ano. Spróbuję pogrzebać w plikach gry i zastąpić tę czcionkę spolszczoną wersją. Zobaczę, co da się wykombinować. Jeżeli możesz, proszę wejdź na Discorda ^^

      Usuń
  7. Byłam na live i przyznam, że bardzo mi się podobało ^^ Co prawda słychać było, że trochę się stresujesz, ale to nic dziwnego - to na pewno nie jest codziennością, by mówić do komputera ze świadomością, że słucha naście osób. Ale moim zdaniem poradziłaś sobie bardzo dobrze. I masz naprawdę przyjemny głos, Yumi ^^
    Sam projekt tłumaczenia gry mógłby być ciekawym doświadczeniem, zwłaszcza w kwestii zabawy plikami, ale... Ech, nie przy tym tytule .-. Jak wspomniałam, live mi się podobał, ale sama gra jest po prostu słaba. Przynajmniej ja się bardzo rozczarowałam, bo poza kilkoma żartami słownymi i ślicznymi artami, ten tytuł wydaje się nie mieć do zaoferowania absolutnie nic. Za sposób nawigacji powinni tam komuś przyłożyć, a dialogi... ;-; Nie chcę oceniać pełnej wersji przez pryzmat demo, ale na chwilę obecną po prostu szkoda czasu na przekładanie czegoś takiego. Aczkolwiek życzę powodzenia tym, którzy się za to wezmą, bo wierzę, że grupka tak czy inaczej się zbierze ^^

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękny głos. Muszę przyznać. A Live wyszedł ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE