11 kwietnia 2017

Undertale: AU - inLOVE - Symulator Randek

Nazwa: inLove Undertale Dating Simulator
Autor: .... DUŻO ICH. Link do strony gry - tutaj
Gra demo do pobrania w wersji angielskiej - tutaj


O grze
Zacznijmy od tego, że gra jest w 100% darmowa i taka pozostanie, jak zapewniają twórcy. Grafika, historia, efekty dźwiękowe, a także głosy postaci jakie są podkładane pod bohaterów... cały symulator jest efektem pracy non-profit dosłownie od fanów dla fanów nie na sprzedaż. 
Pomysł na tego typu grę ruszył rok temu, ja śledzę postępy od września. Jak do tej pory są wydane dwie demówki. 
 Pierwsza opowiada o naszym spotkaniu z Sansem i Papyrusem. Druga o rozwikłaniu problemu rodzinnego między Tori a Frisk. Praca idzie powoli, ale idzie. I WARTO czekać na kolejne części. Bo wszystko jest dopięte na ostatni guzik. 
To co najbardziej podoba mi się w tej grze, to to, że połączyła ona ludzi z całego świata. Nad jej powstawaniem pracuje obecnie 15 aktorów głosowych, 11 grafików, 20 pisarzy, 3 edytorów, 2 programistów, 4 muzyków. Co daje nam w sumie 55 osób z całego świata! Jak sami piszą. Tworzą grę aby roznosić miłość i poprawić humor osobom znajdującym się w trudnych sytuacjach. 
Wypadałoby poruszyć kilka istotnych rzeczy:
- Postać w jaką się wcielasz nie ma określonej płci, dlatego wszystko będzie się toczyło tak, aby był kontakt ze wszystkimi postaciami, i aby gracz mógł się dobrze wczuć w grę.
- Frisk jest nieco starszy i akcja toczy się po prawdziwym pacyfistycznym zakończeniu gry. Część z Sansem i Papyrusem ma miejsce w Podziemiu, natomiast część z Tori na Powierzchni. 
- W grze będzie można spróbować umawiać się z większością postaci z UT. To co ciekawe wliczono takie potwory jak: Mettaton, Napstablook, Grillby, Burgerpants czy Muffet. 
- Frisk nie ma tutaj określonej płci 
- Proszę jednak nie spodziewać się czort wie czego po grze. Nie będzie ona zawierała scenek dla dorosłych. Ba. Jest robiona tak, aby gracze posiadający minimum 13 lat mogli w nią grać. 
 -Gra zawiera trzy rodzaje dróg miłosnych jakimi można się udać: miłość platoniczną, miłość romantyczną i łamacz serc
Nie ma konkretnej daty, która mówi kiedy gra zostanie w pełni oddana fanom, skład nadal pracuje i póki co trzeba wykazać się cierpliwością. Lecz! Chcecie pomóc? Oczywiście możecie. 
Twórcy uwielbiają, kiedy na kanałach YouTube gra się w ich grę tak by zyskała ona więcej popularności. Tak więc, jeżeli ktoś ma ochotę, może śmiało zrobić lets'a ^^
To jeszcze nie jest koniec. Przyznam się szczerze, że jest jedna rzecz na którą czekam. Autorzy z chęcią podejmą współpracę z tłumaczami, jak już tylko gra będzie gotowa. Tak więc, od razu mówię szachuję ją! Pheh. Lecz kiedy to nastąpi? Bóg jeden raczy wiedzieć. 
Tak czy inaczej, polecam całym sercem!








Share:

61 komentarzy:

  1. Owchies! Widziałam z tego graficzki! Nie mogę się doczekać pełnego dating sima! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Woh, tylko 2 grafików? Wooow ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 jest programistów xD Grafików 11 xD

      Usuń
    2. Aaa, kuźwa XDD Ale mi się pomyliło XDDD BOŻE. A właśnie, nie mogę pobrać. Wchodzę w link do pobrania i wyświetla się mi "Redirect Failed". Cri xd

      Usuń
    3. Ale dlaczego tak mi się pomyliło, da fak? XD

      Usuń
    4. Mmm musi być błąd u nich. Ugh niestety ja już swoje chyba skasowałam bo nie mam ich na kompie ... No nic, może przywrócą niedługo? ^^ Napiszę do nich z problemem ^^

      Usuń
    5. Oke, dzięki ^^ Może coś tylko u mnie nie gra :/

      Usuń
    6. Neh u mnie też. Już do nich napisałam ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Czemu mam wrażenie, że każdy zacznie podrywać na samym początku Grillba? xD

      Usuń
    2. Ja poderwę wszystkich! Będę ich zbierała jak pokemony! (Boże, nie XD)

      Usuń
    3. To nie żadne Pokemon Go! xD







      Też zacznę od Grillba, to jedna z lepszych postaci QvQ

      Usuń
    4. A ja pozostanę wierna mojej jedynej prawdziwej miłości X.X

      Usuń
    5. Czyli komu? x3

      Moim jest Sans i Grillby, choć w sumie, wolę Sansa, ale nie przepusczę takiej okazji poderwania Grillba, jesli mam taką możliwosc xD

      Usuń
    6. Niee, ja nie Grilla..JA SANSAAAA ( ͡° ͜ʖ ͡°) Moją jedyną miłość♥

      Usuń
    7. OO, no to pjona Yumi xD

      Usuń
    8. A ja złamie serca ich wszystkich!
      Muhahahaha.

      Usuń
    9. Edit xd
      Tak ciężko być facetem lubiącym UT, od razu jest się w mniejszości, a tak na marginesie poderwałbym Muffet ;)

      Usuń
    10. Melinda mylisz się, zacznę od Papiego <333 XD

      Usuń
    11. Papiego to się i w grze Undertale podrywa xD Choć on mam sama kosza i jest friendzone ;_;
      Ale Sansa... takiej okazji nie można przegapić!!!!!

      Usuń
    12. On mam sam*
      Jak ja nie lubi pisać komentarzy z tel, ale mówi się trudno x3

      Usuń
    13. No taak ale ten.... eee XDD Papy (prócz Sansa :V) jest najlepszy <3


      szkoda że nie ma tego XD


      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    14. Grillby i Sans obowiązkowo zostaną poderwani na samym początku :3 xD

      Usuń
  4. Nawet tu są wybory typy: Geno, Neutral i Pacyfist? O ramy xD Gra zapowiada się super! Muszę zagrac ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące...
    Chciałabym zagrać, bo na pewno warto.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagram sobie jutro, naprawdę ciekawy pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Yuuumi! W tym miesiącu robimy rekord! Już jest ponad sto notek, a jest dopiero 11 kwiecień XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli nawet połowy miesiąca nie ma xD Dobrze się ten miesiąc zapowiada =')

      Usuń
    2. Zapowiada się tak, bo dwa tygodnie w domu siedziałam i wiele osób mi teraz pomaga w tłumaczeniach :D

      Usuń
  8. O boże wygląda zajebiscie, jak odrobie matme to może zagram

    Ps Ktoś pomoże? XD
    Ps2 Temat: styczna do okręgów..

    OdpowiedzUsuń
  9. Pssst, Yuuuumi, kooolejny rozdział przesłany XD

    OdpowiedzUsuń
  10. *czyta opis*
    - Można randkować ze wszystkimi?
    SANS GOTUJ SIĘ NA MOJĄ MIŁOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sans i Grill będą mieli ostre branie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Grrrrrrrrrrrrrr ( ͡° ͜ʖ ͡°) XDDDD

      Usuń
    3. A jest Gaster? (͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  11. TYLKO dwóch programistów? Szacunek wielki im się należy, bo wiem, że kodzenia to niemało roboty. A jak jeszcze są z różnych stron świata, to Boże kochany. W normalnych warunkach pokojowych to są problemy, a tak mailowo to jeszcze większe pewnie. Jak ta gra wystartuje, albo chociaż demo zaskoczy, to zagram przez wzgląd na nich, no i grafikę bo ciekawa jest XD A o fabule i muzyce się wypowiem jak zobaczę i usłyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zagram to od razu podrywam Sansa i ślub xD Dobra, może jeszcze dzieci? xD Ale tak serio to biere go od razu <3 A Grilla i jeśli będzie to Gastera też będe podrywać, ale Sans to będzie ten jedyny. Taki dating sim z innych au też był by zajebisty ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej, bo jestem na tej stronie i nie wiem gdzie mam kliknąć by pobrać T^t
    Możecie na mnie mówić ameba komputerowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co Sansy zauważyła, że nie da się ściągnąć gry bo wyskakuje im błąd. Już to zgłosiłam, więc powinni niebawem naprawić.

      Usuń
    2. Uff już myślałam że ze mnie jakaś ameba XD 😅

      Usuń
  14. Ktoś mi to już kiedyś pokazywał XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Yumi jaką wersie mam pobrać? dog czy conpect?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co obie wersje nie chcą działać. Problem już został zgłoszony twórcom. Teraz czekać tylko :3

      Usuń
    2. Wiem tylko że jak naprawią to jaką wersję wybrać?

      Usuń
    3. Obie. To jakby dwie części tej samej gry ^^

      Usuń
  16. Oficjalnie informuję, że link już działa. Możecie śmiało pobierać i grać :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Symulator randkowania z bohaterami UT...hm... (͡° ͜ʖ ͡°)
    Szczerze, trochę się boję XD A jest gaster? (͡° ͜ʖ ͡°) XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  18. żeby,sans mnie nie bił,bo może w tej grze wezmę randkę z San- kURDE Z JAKIM SANSEM,PRZECIEŻ ON BY MNIE WTEDY NIE BIł,JA CHCIAŁAM
    POWIEDZIEĆ PAPYTUSEM! xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurwa, przez przypadek trafiłam na ten post, idę na randkę z Sans'em xDD
    Albo z kimś innym (lenny)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE