5 listopada 2017

Gra: Moje OC - Zasady i spis treśći

Wyjaśnienie:
Przez całe nasze życie, niemalże automatycznie po zapoznaniu się z jakąś serią - czy to bajki, anime, gry, czy książki - tworzymy w głowie dodatkową postać. Nasze OC, które w mniejszy lub większy sposób ingeruje w całą historię zmieniając ją całkowicie, lub tylko chwilowo. Może pojawić się przed wydarzeniami serii, czy też po. 
Jest ich tak wiele, że czasem zapominamy o naszych OC, choć wiele ich historii, czy nawet samo ich stworzenie mogłoby przydać się na później. 
Moje OC to gra, która właściwie, nie jest grą. To rodzaj spisu treści Waszych OC. Poza samym faktem umieszczenia ich i pochwalenia się tym co wymyśliliście, Moje OC będzie miało jeszcze dwie funkcje. 
Pierwsza - dla was. Jeżeli będziecie systematycznie dodawać OC jakie wam się pojawiają w głowie, z czasem zobaczycie własny progres. Zobaczycie w jakim kierunku zmierzacie, w czym jesteście dobrzy, w czym nie.
Druga - dla wszystkich. Czytając o cudzych OC i pokazując własne, będziecie mogli je porównać, zainspirować się, poprawić. W komentarzach rzucić pomysłem, pochwalić czy cokolwiek. 

Co zrobić, aby wziąć udział?
 Wysłać maila na adres: yumimizuno@interia.pl
W tytule wpisać: Moje OC - nick - imię OC

W załączniku, albo w treści umieszczacie informacje jakie chcecie wrzucić na temat swojego OC, może, ale nie musi znajdować się wykonany przez was obrazek. Jeżeli wygląd postaci inspirowany jest już istniejącą grafiką, można ją przesłać - ale tylko i wyłącznie wtedy, kiedy dodacie linka do autora oryginalnej pracy. Tak samo, kiedy ktoś dla was tworzy obrazki. 

Może, ale nie musi znajdować się opis wyglądu. Charakter. Dane personalne. 

Istotne jednak jest to, aby każde OC zawierało to, do jakiego fandomu przynależy. Oczywiście, może być z czegoś, co nigdy nie zaistniało na tym blogu. 
Jeżeli w sieci krąży też opowiadanie z udziałem waszych postaci, zawsze można podlinkować. Jeżeli natomiast ma się na kompie opowiadanie z tymi postaciami, zawsze można dać znać, że można kontaktować się prywatnie, wtedy zostanie udostępnione opowiadanie. 
Jeżeli postać jest z historii jaką wymyśliliście osobiście - bo to też można dawać - trzeba to zaznaczyć. 
Można rzecz jasna pisać o OC z jakich korzystacie teraz, oraz jakie zostały powołane do życia w zamierzchłej przeszłości. 
Można dodać informacje, czy OC żyje, czy zostało przez was zabite. Można umieścić historię, opis.
Nie ma ograniczenia ilościowego jeżeli chodzi o to co zamieścicie! 

W tej notce będzie spis treści wszystkich waszych OC jakie zostały opublikowane na blogu. 

Spis treści będzie uszeregowany alfabetycznie, gdzie każdy z Was będzie miał jakby swoją część. W nich, wasze OC będą pojawiać się zgodnie z kolejnością nadesłania, chyba, że napiszecie mi w mailu, aby opis danego OC znajdował się między tą, a tą postacią.
Jeżeli chcesz, aby nie tyle link był odnośnikiem do notki z opisem Twojej postaci, co obrazek, podeślij miniaturkę w rozmiarach 150pikseli wysokości i 350 pikseli szerokości.

SPIS TREŚCI


Yumi Mizuno

https://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/11/moje-oc-yumi-mizuno-yuki-mutou.html
https://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/11/moje-oc-yumi-mizuno-siostry-aqua.html
https://handlarz-iluzji.blogspot.com/2017/11/moje-oc-yumi-mizuno-yumi-mizuno.html


Pytania co do serii proszę umieszczać w komentarzu. 
Nie trzeba się pytać, czy można w tym brać udział. Po prostu ślij na maila to co masz!
Share:

11 komentarzy:

  1. To brzmi niesamowicie! Od jakiegoś czasu akurat próbuję zapamiętywać postacie a ta gra nie dość że w tym pomaga będzie i ciekawą zabawą ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O... Jezu.. Teraz uświadomiłem sobie ile OC zjebałem... tak hardo zjebałem na RP... i w opowiadaniu na blogu... i jak wiele innych jeszcze nie ma obrazka... i jakie ukrywam przed samym sobą...






    ma ktoś numer do psychiatry? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju zawsze chciałam takie coś zrobić! Wątpię czy w tym tygodniu zrobię bo mam rzeźnie w szkole i spokoju nam nie dają. Eh 😕 Się zobaczy 😝

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeśli jest ocka, która ma 2 siostry i 3 kuzynki które są z nią związane, to czy mogą być w jednej notce?

    OdpowiedzUsuń
  5. hym hym hym. I tak w sumie chciałam tak dla siebie spisać moje OC, bo serio, sama nie wiem ile ich mam xD aaa takie coś jest przydatne
    Ja mam tendencje, że tworze swoje postacie tak po prostu dla siebie xD Co najwyżej ich postać przeleje na kartkę i rysne któreś, to prędzej niż cokolwiek napisze. xP

    OdpowiedzUsuń
  6. Ło matulu jedyna, ile tego było. Będę musiał sięgnąć do odmętów mej pamięci, ewentualnie odszukać stare próby napisania czegokolwiek, a już wiem, że będzie to kalać moje oczy :D Chociaż może też jakiś pomysł złapię =) Yumi pomysł bardzo dobry, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ...
    ...
    OJ YUMI, SZYKUJ SIĘ NA SPAM




    Heh, nie no, żarcik taki :v
    Z moich ponad 100 OC chyba tylko niewielki odsetek nadaje się do pokazania na blogu
    Ale zapewne podeślę ci parę z nich
    Jeśli raczę ruszyć te leniwe cztery litery :v

    Ogółem pomysł na coś takiego jest świetny, bo to na prawdę pozwoli nam poprawić nasze umiejętności :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie przywróciłaś do pamięci wszystkich zapomnianych trenerów pokemon. Wow, ilu ich było?
    Na pewno wyśle tego pierwszego.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE