17 listopada 2017

Undertale: Kukła treningowa my luv! - odpowiedź na live

Eheheheeeeeee, a więc oto napłynęły pierwsze prace na temat mojego szczęsnego live oraz flirtów z kukłą treningową. Miłego czytania i oglądania! 

Autor opowiadania: EvilAngel
Tytuł: Sztywna miłość
Ship: Czytelniczka x Kukła treningowa
Krótka notka od autora: Jestem pewna, że wiele osób było na ostatnim livie z symulatora randkowania „InLove” i być może udzielała się na czacie. Jako iż na czacie wynikło, że ludzie przeczytaliby opowiadanie, gdzie jest romans z kukłą treningową, postanowiłam być zbawicielem i takowe napisać. Ponieważ nie przejdę obojętnie koło okazji do stworzenia czegoś zabawnego, luźnego i dla przysłowiowej „beki” – proszę, ode mnie, dla was, bardzo króciutki One Shot z rodzaju „Ty x Postać”, z kukiełką treningową w roli głównej. Za psychologa nie zwracam.

Podążałaś korytarzami Ruin. Chociaż potwory już od dawna ponownie chodziły po powierzchni ziemi, miałaś ochotę zwiedzić podziemie. Można było tam wyruszyć na wycieczkę, toteż postanowiłaś skorzystać z tej okazji. Omijając pułapkę z kolcami i wsłuchując się w wszechobecny szum płynącej wody, ujrzałaś coś w oddali. Pośpieszyłaś w tamtą stronę i zauważyłaś samotnie stojącą, jakby opuszczoną przez wszystkich kukłę treningową. Twoje oczy napotkały jej (lub jego, może czuje się mężczyzną?) dwa, kruczoczarne szklane paciorki, osadzone w głowie umodelowanej niczym dłońmi samego Michała Anioła. Spojrzałaś na cudnie wyrzeźbione ciało postaci. Twój rytm bicia serca przyśpieszył. Podeszłaś do kukiełki powolnym krokiem, napawając się jej widokiem i postanowiłaś zacząć rozmowę.
- Witaj, często tu wpadasz? - rzuciłaś tekstem tak suchym, że z pewnością komuś na świecie wyschło pranie. Oparłaś się o ścianę niczym typowy podrywacz z filmów dla nastolatek, jednak kukiełka milczała jak zaklęta. "Zgrywa trudno dostępną" pomyślałaś z uśmiechem.
- Proszę, opowiedz mi, kto tu zostawia taką piękność samotną? - spytałaś zmartwiona, a kukiełka, co dziwne, odpowiedziała ci.
- Oh, na prawdę? To nie do pomyślenia. Jak mogli zostawić tutaj taką cudowną, przepiękną i uroczą osobę samą, bez żadnego towarzystwa? - spytałaś, przyglądając się z satysfakcją, jak policzki kukiełki stają się czerwone.
Postanowiłaś dalej iść w zaparte, rzucając kolejnymi tekstami na podryw. Kukiełka rumieniła się co raz bardziej, a z każdym kolejnym słowem posuwałaś się o krok do przodu. Wkrótce byłaś gotowa wykonać swój ostatni krok. Złapałaś kukiełkę pod brodę, ustawiając jej twarz tak, by spojrzała na ciebie. Wasze oczy spotkały się, czas jakby się zatrzymał w miejscu, cały świat przestał istnieć. Byliście tylko wy dwoje. Powoli zbliżałaś usta do ust (lub czegoś, co miało nimi być) kukiełki i...
Obudziłaś się. Otworzyłaś szeroko oczy i patrzyłaś się tępo w sufit. Twoją jedyną myślą było "Co to do chuja miało być?". Usiadłaś na łóżku i spojrzałaś na zegarek. 6:14, a na 8 masz pracę. Siedziałaś tak jeszcze przez chwilę i doszłaś do jednego wniosku - nigdy więcej grania w Undertale i picia przy tym bimbru od znajomego przed snem. Nigdy więcej.
Autor obrazka: Misz Masz


Share:

11 komentarzy:

  1. Komuś gdzieś pranie wyschlo, zniszczyło mnie to XDDD
    A ta końcówka również piękna xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcówka mnie rozwaliła, ja przestałem pić wyroby znajomego po tym jak poczęstował mnie nalewką z 9 czy tam iluś ziół... Prawie się udusiłem =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morał z historii podobny - nie ufaj trunkom znajomych. XD

      Usuń
  3. Czekałam na tego shota xD jest cudny, rozwalił mnie a podłoga wdzięcznie przywitała 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo *kłania się*. Szczerze dziwi mnie, że ludzi to tak śmieszy, ale jestem też dumna i bardzo zadowolona, że się podoba. :D

      Usuń
  4. Czekać tylko na opowiadania +18 z kukiełką w roli głównej

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, to jest cudowne, choc szkoda, ze to tylko sen :P . Ilustracja też bardzo mi się podoba, jest PRZEPIĘKNA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. One Shot był pisany na spontanie i jedyne zakończenie, jakie mi przyszło do głowy, to sen. XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE