14 listopada 2017

Eddsworld: AU - komiks by Filip




Autor: Filip Domin
Share:

9 komentarzy:

  1. ...
    Z tego co wiem to religia Światków Jehowach jest odłamem chrześcijaństwa...
    Zaraz... Czy ten warkocz na ostatnim obrazku też płacze?

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem podobają mi się Twoje prace Filipie, ale mam jedno "ale" - kiedy rysujesz, błagam, nie przyciskaj tak mocno ołówka. ^^" Po zmazaniu wciąż dobrze widać te wymazane kreski no i... Ugh. ;-; Sama jakimś ekspertem nie jestem, żeby wypowiadać się w temacie rysunków, jednak wydaje mi się, że to coś, nad czym warto byłoby popracować. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam czy coś, bo chyba nie umiem pisać krytyk. ;-; Jeśli tak, to bardzo Cię przepraszam - nie chciałam. :/ W każdym razie pozdrawiam i życzę powodzenia! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hue hue hue hue hue


    PS.
    Mam pytanko do Ciebie...
    Czemu nie odpowiadasz na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki ale mam strasznie napięty grafik przez naukę, ale potem jak chcesz możemy pogadać^^ I planuje zrobić pare rysunków z naszego AU ;>

      Usuń
    2. Ok
      O której...
      Albo już na poczcie się spytam

      Usuń

POPULARNE ILUZJE