13 lutego 2017

WALENTYNKI 2017 - Podziel się miłością


Wiem, że Walentynki są jutro, ale jestem mimo wszystko niecierpliwa i lubię dzielić się tym co już zrobiłam, więc wrzucam notkę dzisiaj :3 
Darujemy sobie podniosłą gadkę bo zarówno mnie zależy, aby szybko Wam przedstawić efekt naszych wspólnych działań, jak i Wy chcecie je zobaczyć. 

Powiem szczerze - nie spodziewałam się, że jak na pierwszy taki event będzie tyle chętnych osób! Niedługo na blogu puszczę ankietę, czy chcecie takich więcej - niekoniecznie związanych z obchodami jakichś świąt. W każdym razie teraz do sedna

Przede wszystkim, dziękuję tym co wzięli udział. Mamy i obrazki i zdjęcie i wiersze i opowiadania. Undertale, Zootopia, a nawet prace własne i pojawiło się nawet Kuroshitsji! Słowa nie są w stanie opisać mojej radości jaka towarzyszy temu dniu! 

Lecz nim podam Wam linki, kilka zasad aby wszystko było jasne. 
1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. 
4 - Kolejność umieszczonych prac jest przypadkowa. 
5 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
6 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl

Podziel się miłością
str (50) 



Podziel się miłością +18
str (16)


I jak? :3
Share:

128 komentarzy:

  1. Woooow. Na +18 nie jestem jeszcze gotowa Xd (i tak zaraz obejrzę ale ciii). W następnym evencie postaram się wziąć udział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, pierwszy ale zdecydowanie NIE ostatni :D

      Usuń
    2. Ok weszłam w +18. Ten pierwszy obrazek..tak zdecydowanie zabrakło takiej małej słodkiej mnie XDD. Po tym drugim idę wyprać sb mózg xp

      Usuń
    3. Nie wiem iż nie posiadam już takiego przedmiotu XD

      Usuń
    4. To to jest przedmiot? A ja myślałam, że to się je :c

      Usuń
    5. Je? A ja myślałam że to gąbka!

      Usuń
    6. A co to gąbka?

      Usuń
    7. Coś jak pumeks. Co to pumeks?

      Usuń
    8. Pumeks to seks pumy...chyba

      Usuń
    9. Mi się wydawało że to taki kamień bo ścierania naskórka, ale ok XD

      Usuń
    10. Kamień??? A cóż to za zacny wynalazek?

      Usuń
  2. Wooow Rydzia <33 Masz talent kobieto, chętnie bym obejrzała też inne twoje pracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AAA TEN PAPYRUS ZE ŚNIEGU NA TWOIM BLOGU ❤ KOCHAM XD

      Usuń
    2. Hm prace Rydzi są na moim fb jeżeli chcesz więcej. Także te jakie zrobiła do opowiadań (cudzych i swoich)

      Usuń
    3. Są piękne ale szkoda ze ich tak mało ;-;

      Usuń
    4. Dzięki Yumi za info ^^

      Usuń
    5. Do usług, dziwię się, że jeszcze Cię tam nie ma xD
      Liczy się jakość, a nie ilość. Nasza Rydzia to miszczu rysowania.

      Usuń
    6. Nom zgadzam się. Kurde mam ferie i nudzi mi się.

      Usuń
    7. Napisz coś, porysuj :3

      Usuń
    8. Taak. Wyślę Ci (o ile będę umiała XD)

      Usuń
    9. Z wysłaniem raczej nie powinnaś mieć kłopotów kochanie :3

      Usuń
    10. *rumieni się* dziękuję naprawdę za te miłe słowa :) jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  3. Wszystko jest fantastyczne!
    Wielu ludzi wyraziło swoją twórczość i to jest niesamowite.
    Moim zdaniem wszystkie prace są fajne, ale najbardziej spodobała mi się praca Rydzi "Uroczy (Undertale)".
    Kiedy to przeczytałam tylko jedno słowo cisnęło mi się na usta! Urocze!
    Papyrus był w tym opowiadaniu taki słodki!
    Fajnie też, że tyle osób zgłosiło się to eventu!
    Chciałabym więcej takich wydarzeń i już nawet zagłosowałam w ankiecie!
    Prawie bym zapomniała!
    Urzekły mnie jeszcze wiersze Yumi! Normalnie się w nich zakochałam!
    - DodoDan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie opowiadanie Rydzi mnie zaskoczyło xD
      I dziękuję za pochwałę moich wierszy :3 Długo się wahałam, czy je wrzucać. Bo to jakby ugh, część mojej chorej duszy i ten tego >.>

      Usuń
    2. Yumi nie wahaj się przed nami wszystko co robisz jest super i to JA mam chorą duszę (dosłownie xd)

      Usuń
    3. Gdyby ktoś mi ją wyjął byłoby widać plamki szarości (tak się dzieje jeżeli traci się swój charakter czy cus)

      Usuń
    4. Nie. Swojego charakteru, tak jakby, nie można tracić, bardziej się zmienia. Choć tak szczerze, trudno zmienić swój charakter. Nie da się z osoby chaotycznej, nagle stać się kimś spokojnym. Chyba rozumiesz co mam na myśli. Tak właściwie, w tym wieku czesto zdarza się, że myślimy, że jesteśmy inni. Jesteśmy inni, każdy człowiek czymś się od siebie różni. Są jednak rzeczy, które nas łączą. Dlatego nie można się separować. Tak samo nawiązujesz do swej duszy, mówisz, że są szare plamki... Myślę, że tak nie jest, tylko wmawiasz sobie to przez własne samopoczucie. Często myślimy o sobie w negatywnych barwach, nie zwracając uwagi na dobre cechy. Tak samo, zdarza się, że oskarżamy innych o swoje zachowanie, ale nie o to chodzi. Ja swoją duszę określiłabym... jako nieokiełznaną. Choć biorąc pod uwagę pozytywne cechy dusz z Undertale, hmm... 1/4 wytrwałości, 1/4 cierpliwości, 1/4 odwagi i 1/4 determinacji, dziwne czyż nie? Gdyby jednak zaliczyć negatywne cechy mnie, możliwe, że byłoby inaczej XD Ja ci tu wykłady piszę, nawet nie wiem po co. Branoc ^^

      Usuń
    5. Kochana Sansy wiedziałam, że z jakiegoś powodu Cię lubię.
      Dokładnie, skończ więc pierdolić maleńka Napciu o tym, jaka jesteś smutna, biedna i w ogóle. Dobra? Każdy ma gorsze dni i ma doły, lecz pogrążanie się w negatywnych uczuciach sprawia, że nie widzisz tego co dobre i piękne. No i sprawia, że hm... Jakby to powiedzieć tak, aby nie zabrzmieć za bardzo chamsko - wyobraź sobie, że kiedy myślisz źle o sobie i o świecie to spowija Cię dookoła taka ciemna aura. Jak ciemna mgła. Która niszczy Ciebie ORAZ Twoje otoczenie. Jeżeli wyjdziesz z założenia, że ludzie są źli i nikt Cię nie lubi, jesteś beznadziejna i w ogóle - będziesz to powtarzać, to stanie się to prawdą.

      Usuń
    6. Ja też nie chce brzmieć chamsko, więc staram się być obiektywna i raczej... miła XD

      Usuń
    7. Dziecino jest 3! Idź spać!

      Usuń
    8. Nawzajem, Yumi! Eh, dzisiaj muszę zarwać nockę, ale 2 czwartek bd miała luz. Błanoc, po raz 4 XD

      Usuń
    9. Mam taki trochę trudny dzień, jeżeli teraz zasnę, rano się nie obudzę o dobrej godzinie. Ale spokojnie, nie martw się. Odeśpię w czwartek i będzie gud.

      Usuń
    10. Dziękuję DodoDan :) cieszę się, że mój Papsiu się spodobał xD

      Usuń
    11. On jest taki słodki i niewinny,wiec jak może się nie spodobać.

      Usuń
  4. Jak ci wysłać rysik? Bo chyba 4 razy próbowałem :T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maila... yumimizuno@interia.pl
      Ostatecznie na FB w wiadomości. Lecz już nie kompletuje się prac do tego eventu i będzie on wrzucony na fb normalnie :3 Jak inne

      Usuń
    2. Próbowałem na maila...

      Usuń
    3. Tsaaaak 5 wiadomości xDDD Boże. Ale naprawdę jest już za późno. Pisałam wyraźnie kilka razy, na fb i na blogu, że termin upływał 10 lutego. Teraz co najwyżej mogę wrzucić to na bloga z informacją, że jesteś autorem i zrobiłeś walentynkową pracę. Pasuje? ^^

      Usuń
    4. Nie, po prostu zostaw...

      Usuń
    5. Ale ja chce zobaczyć ;-;

      Usuń
    6. No ale pomyśl... ,,Patrzcie! To ten ślamazara który nie zdążył na czas i jeszcze gównianą prace zrobił!"

      Usuń
    7. Po prostu nie! Następnym razem spróbuję, zawsze jest ten pierwszy raz...

      Usuń
    8. Dołączam się. Też chcę zobaczyć twoją pracę. Jeśli włożyłeś w to swoje serce to na pewno świetnie Ci wyszło.
      -DodoDan

      Usuń
    9. Wolną rekę daje yumi, mnie w to nie mieszajcie... Niepotrzebna drama będzie...

      Usuń
    10. Dla mnie nie jesteś slamazara i napewno mi się spodoba. Ale skoro nie to nie :'(

      Usuń
    11. Szkoda, ale jak nie chcesz to nie. Nikogo zmuszać nie wolno. Może w następnym evencie coś dasz.
      -DodoDan

      Usuń
    12. Anonimowy załóż skarbie konto o nazwie DodoDan, rodzinka się powiększy i będzie fajnie :3

      Usuń
    13. Jutro po szkole to zrobię, teraz muszę iść spać.
      Jutro trzeba wstać o 5:40,by na autobus zdążyć.
      -DodoDan

      Usuń
    14. Oke (ja mam ferie hehe B))

      Usuń
    15. niektórzy nie mają ferii, nawet jak mają ferie, cri XD

      Usuń
    16. Piona Dodo, też czasami tak mam, choć w zależności. No i mam na 6 XD

      Usuń
    17. UnderFan - jak nie chcesz to nie opublikuję. Na oddanie prac był cały miesiąc. Z kolejnym eventem zdążysz. Poza tym z tego co widzę, obrazek jest typowo pod Twoje opowiadanie, a nie pod stricte event, więc... Khem. Tak, następnym razem :3

      Usuń
    18. No za bardzo to ty mi chumoru nie poprawiasz...Ale ok...

      Usuń
    19. A przepraszam bardzo, ja jestem od poprawiania humoru? :3

      Usuń
    20. Juz mynie ziostaw wi splokojbu
      :T

      Usuń
    21. A czy ja coś Ci robię? :3

      Usuń
    22. Ej, Underfan, może tak, no nie wiem... grzeczniej? No wiesz, chcemy utrzymać tu miłą atmosferę, ale ząbki umiem pokazać.

      Usuń
    23. Nie chce się kłucić czy coś w tym stylu, chce po prostu zapomnieć...

      Usuń
    24. Po prostu się spóźniłem i tyle, a wy mi tu zaczynacie robić drame której chciałem uniknąć...

      Usuń
    25. Nie ma żadnej dramy. Temat jest zakończony.

      Usuń
    26. Okey! Możemy zmienimy temat czy tak będziemy się kłucić?
      Ja nie chce cię za wroga T-T

      Usuń
    27. Nie masz mnie za wroga. Spokojnie. Nie przesadzasz troszeczkę? Chcesz końca temat a sam go drążysz... Dla mnie sprawy nie ma i nie wiem po co to wszystko. Już, koniec.

      Usuń
    28. No, bardzo tego chce ale właśnie mi spadła samocena

      Usuń
  5. Grażyny tańczą, janusze śpiewają (zorientowani wiedzą, o co chodzi) a Yumi i czytelnicy jej bloga tworzą sztukę

    OdpowiedzUsuń
  6. ...*gotuje się w czaszce* CZEMU NIC NIE DZIAŁA NA TELEFONIE!! NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! DOSTAŁEM PRÓBKĘ NA KOMPUTERZE ALE (Mama) WIĘC WYŁĄCZYŁEM!*trzy wdechy* ok już mi lepiej. Jak ja "kocham" mój telefon... jutro pobudka 6:30 a ja nie dokończyłem rozdziału z postacią Yumi podobną... Neh może jakoś dam radę wstać jutro z łóżka?


    P.S.
    Moje opko zaczyna być brutalne... Czy to dobrze? *wysyła i zmienia kartę na "edytuj- Rodowód część 9*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja TYLKO sprawdzam ten blog na telefonie wszystko działa perfekcyjnie (warto było wydać te 1200 zł xd)

      Usuń
    2. >.> Napciu... po co się chwalisz?

      Fans - nie martw się, notka nie ucieknie :3 A brutalność w opowiadaniu hm... zależy jeszcze jak rozumiana i jak opisana.

      Usuń
    3. *patrzy na godzinę komentarza Yumi * Hmm pisałam to tak koło 23:30. 17:38 - 13:49 to około 4 godziny. O KTÓREJ TY SIE POLOZYLAS? >.<

      Usuń
    4. Mmm nie wiem *sprawdza o której przestała odpisywać Rydzi na FB* Ooo 3:59 wysłałam ostatnią wiadomość.. Potem padłam na ryj

      Usuń
    5. Przypalanie łokcia...

      P.S.
      Yumi opko z tobą już jest.

      Usuń
  7. Wbiła... przejrzała obrazki i kładzie sie zmordowana po szalonym tango salsie i wrrr... po tańcu heh.
    ... jutro poczytam..

    Ale wiem, że dzięki uczuciom, sercu włożonemu w to wszystko na pewno są to piękne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no bo i są :3 I jestem z nich bardzo dumna, tak samo jak z osób jakie wzięły udział :3
      Hah, uważaj tylko aby nie połamać nóg w tym szalonym rytmie tanecznym!

      Usuń
  8. Dzięki Yumi ^^ Dzięki tobie mam dziś co poczytać ^^ Wszystko jest w takiej bardzo ładnej formie, podoba mi się ^^ Ale chyba... idę spać ;-; Mam straszny konflikt między samą sobą, jestem mega zmęczona, jutro przezytam sobie resztę ^^ Jeszcze raz dzięki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, idź spać i nie przemęczaj się, dobrze? Notka nie ucieknie, nasza wspólna praca też nie :3 Więc spokojnie :3 Zdrowie jest najważniejsze.

      Usuń
  9. Cholera, teraz nie zasnę. A tak w ogóle "Wszystkie twoje dziurki, pochłaniają mnie ze szczęścia". Kurde. Mój musk. Pomyślałam o dziurkach w nosie. Kuźwa, dlaczego wyobraziłam sobie, jak mamy tam włożone tampony? Ach, no tak, ciocia. Ale w sumie, jeżeli krew od podniecenia poleci z nosa, to dobre zastosowanie! Tia. Chyba na serio powinnam iść spać. Błaaanoc XD I Yumijka na pożegnanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. ^^ liczę że się spodoba.. mało opowiadań pisze ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się spodoba :3 Oryginalne podejście do naszego LOVE :D

      Usuń
  11. Nyah <3 Cóż za piękny dzionek.
    Na dzień dobry dostałam uroczy wierszyk od chłopaka, rodzinka zostawiła mi aż dwie świeże bułeczki na śniadanie a teraz to~~ Wszystko przeczytałam, obejrzałam i miałam takie "Nyaaaa kjut" Wszystkie prace dosłownie wywołały banana na mej twarzy <3 Nawet nie najgorzej moje prace się w sumie prezentują, jestem dumna z tego, że udało mi się ogarnąć dupę x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienajgorzej? Są śliczne!

      Usuń
    2. Też się dołączam! Najbardziej podoba mi się Grillby!

      Usuń
    3. Taaaaaaak! ten Grillby jest wspaniały, zakochałam się w nim <3 xDD

      Usuń
    4. Komuś pociekło po kolanach xD *nuci pod nosem* Kochanie, umiesz naprawdę świetnie rysować :3 Ale to wiesz.

      Usuń
    5. Khe he ~~ Jeśli tylko moje prace się podobają to nic tylko się cieszyć *3* To zdecydowanie motywuje do działania >3 Dziękuję : 3
      Szczególnie że nad płomykiem trochę siedziałam. Ten jego wyraz twarzy... męczyłam się z nim a męczyłam, dalej jak patrzę mam wrażenie, że to nie jest to ~~
      Ale jako tapetka Grill się ładnie u mnie prezentuje >3

      Usuń
  12. Wesołych Walentynek!!! Chcecie być moimi walentynkami? :3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam coś więcej - MERCI ŻE JESTEŚ TUUU XD.

      Usuń
    2. *zgłasza się* A ja też ce ~! Słodkim nie pogardzę bo wierszyk choć słodki dostałam to zjeść go nie mogę x'D

      Usuń
    3. XD. Czyli już mam 2 walentynki. A wy co mi dacie? ^<^

      Usuń
    4. Ja ci dam moją depresje :v

      Usuń
    5. Ale mnie Yumi opieprzyla wczoraj za tą depresję, dlatego "skończyłam pierdolic" :P

      Usuń
    6. Mnie chyba zaczyna za to że się spóźniłem, ja tu wszystkich lubie tylko niektóży zaczynają mnie kraktować jak niedorozwoja, nie wiem co się dzieje, czy planety się źle ułożyły no nie wiem...

      Usuń
    7. Ech fan. Ja Ciebie nie karcę za to że się "spóźniłeś". Po prostu sam napisałeś, że skoro się spóźniłeś to NIE CHCESZ abym dodawała Twoją pracę. Więc? Już, po sprawie. Koniec. Nie ma powodu robić dziury w całym. Wszystko jest ok ^^

      Usuń
    8. Ok kochani koniec kłótni. Ja już depresji nie mam i zapominamy o spóźnionej pracy. Przytulny się na zgodę bo walentynki!

      Usuń
    9. No ale jak mi przypominasz że był cały mięsiąc i wgl to zaczynam się czuć jak idota...

      Usuń
    10. Czuję się mentalnie poniżony...

      Usuń
    11. Poniżony? Uh? Przez kogo? O-o

      Usuń
    12. Underfan... Nikt cię tu nie poniża. No już nie ma tego złego.

      Usuń
    13. *tuli* Wszystko ok, przecież my cie kochamy!

      Usuń
    14. Zrehabilitujesz się przy kolejnym evencie. Nie rób dziury w całym.

      Usuń
    15. Właśnie, ja też chciałam, nie zrobiłam i źle mi z tym, ale wiem że będzie kolejny event.

      Usuń
    16. No dobrze, spróbuję...

      Usuń
  13. Wszystkie prace były wspaniałe,a szczególnie Twoje wiersze.
    No normalnie siedzę, czytam je już któryś raz i jestem nimi zachwycona.
    Jakbym stała teraz przed tobą to wręczyłabym Ci wielki kubek kakałka <3
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, dziękuję! Mam filiżankę kawusi :3 I bardzo się cieszę, że moje wiersze się podobają ^^ To wiele dla mnie znaczy

      Usuń
  14. Z okazji walentynek życzę wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i nawzajem ^^

      Usuń
    2. Wzajemnie :3 Miło że się odezwałeś :3

      Usuń
    3. Kompa nie miałem. Spalił się wraz z opowiadaniem :(

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Wraz z nowym kompem zmieniam się i ja :)

      Usuń
  15. HALLELUJA, HALLELUJA!
    Dorwałem komputer i przejrzałem WSZYSTKO i jakaż była ma radość gdy zobaczyłem Zootopie... yyyh ta, ten, tego...
    yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy no tak... mmm. Nawet fajne opka, gratuluje pomysłowości... no to Ja spadam pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, każdy dostał nagrodę :3 Nie moja wina, że fani Zootopii jakoś um niechętnie brali udział w evencie. Może pokażą się bardziej przy kolejnych :D I khe heh będzie jeszcze jedno takie opowiadanie z Zootopii, ale ono jest w tłumaczeniu i nie wiem kiedy skończę ALE będzie. :3 Jeszcze przez tydzień nie odzyskam normalnego neta więc...

      Usuń
    2. ... myślałem że na Amem porzuciłaś ten temat.

      Usuń
    3. Eee? A dlaczego bym miała? O.o

      Usuń
    4. Popędzanie w komentarzach, przejedzenie... Czy się mylę i go nie porzuciłaś?

      Usuń
    5. Także myślałem że zootopia to temat skończony, spodziewałem się więcej jej tematyki w evencie, ale tłumaczyłem to jej końcem na blogu, a tu proszę... Taka piękna niespodzianka na walentynki kocham zootopię i ciebie Yumi za wspaniałą robotę, którą odwalasz. Dziękuję :')

      Usuń
    6. Oj dzieciaczki dzieciaczki. Już nie raz mówiłam, że internet mi nie działa tak jakby tego chciał i do 20 będą same teksty, żadnych komiksów. A przetłumaczonych z Zootopii mam już sporo na kompie. Czekają tylko aż wróci dobry net który to wszystko udźwignie. Nigdzie nie powiedziałam, że zrywam z tym filmem. Po prostu mało jest materiałów już, bo fandom zagraniczny sam powoli umiera.

      Usuń
  16. Czy wszyscy wiecie, że za 4 dni jest 19 luty? Pierwsze urodziny zootopii!!! Takie pytanie; Yumi czy szykujesz jakiś event w związku z tym (to tylko pytanie nie narzucam swojego zdania ani nic takiego) ciekawe było by to wydarzenie i ci co nie zdążyli z dosłać prace na walentynki o tematyce zootopii to mogli ny to zrobić właśnie na ten event

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nawet nie wiedziałam, ale myślę, że to dobry pomysł. Coś mogę na ten dzień przetłumaczyć i opublikować. Mmm jednak proszę nie używać słowa "nie zdążyli" na event walentynkowy był cały miesiąc, kilka razy też o nim przypominałam. Po prostu się NIE CHCIAŁO. Ale mogę spróbować coś takiego zrobić. Zobaczymy jaki będzie odzew.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE