16 kwietnia 2017

Undertale: AU - UnderWorld

Nazwa: Underworld
Autor: talesoftheunderworld


Charakterystyka AU
Oryginalny kanon uniwersum polega na tym, że gracz/Frisk za często resetował świat oraz próbował oszukiwać grzebiąc w jego plikach, co spowodowało hm.. uszkodzenie danych. W efekcie potwory stały się straszniejsze i bardziej krwiożerce. Sans odetnie rękę dziecku, jeżeli to uściśnie go na powitanie. Ponad to jedno oko świeci mu na niebiesko, drugie na pomarańczowo.Jest prawdziwym potworem, który poluje na Frisk by go zabić. Warto zaznaczyć, że jest trzy razy większy od normalnego Sansa. Należy dodać, że Frisk po tym jak wpadł do Podziemia, złamał rękę i mocno krwawi. Przyjaznym mu jest Flowey, który korzysta ze swoich pnączy, aby zabezpieczyć złamaną kończynę i pomóc dziecku przedostać się przez świat, w którym wszyscy chcą jego śmierci. 











Share:

29 komentarzy:

  1. Boże,ten flowey na początku mnie zabił XD

    OdpowiedzUsuń
  2. AU w sam raz dla kogoś kto lubi dreszczyk grozy =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę dziwne, ale ostatni obrazek dla mnie najstraszniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ergh..... Toriel chyba odmówię oprowadzenia po ruinach ... ;__;

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kurwa... Więcej niż tysiąc słów.

      Usuń
    2. Też mówię "O kurwa", ale... Lubię straszne rzeczy.

      Usuń
  6. Ja bym został w panelu głównym

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście uwielbiam klimaty grozy oraz typowego gore i mimo iż kocham wesołe potwory to jeszcze bardziej lubie ich straszne, cierpiące lub zmutowane/zniekształcone wersje.

    Napewno wszystko ze mną okey?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow... Underfell na sterydach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta Muffet mnie przeraża ;-;
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba cieszę się że nie weszłam na bloga wczoraj wieczorem ;-; kocham horrory ale to jest po prostu dziwaczne

    OdpowiedzUsuń
  11. *przypomina sobie jak grzebala w plikach* NIGDY WIECEJ 0.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie grzebałam w plikach, bo ja miałam UT pobrane z internetu (+ spolszczenie)
      Chciałam pobrać jakoś ten plik fun, ale nie dało się.
      Próbowałam też pobrać inne UT, ale nie było tam pliku fun.

      Usuń
  12. Asgore, Toriel i Undyne przypominają mi Horrortale. Ale same AU i jego historia... Już nigdy nie będę majstrowała przy plikach... o.0

    OdpowiedzUsuń
  13. Frisk, warto było grzebać w plikach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Frisk... Warto było?XD

    OdpowiedzUsuń
  15. AU które mnie przerażają: Horrortale i Underworld

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu zawsze jest tak że jeżeli potwory w jakimś au chcą zabić Frisk to flowey jest dla niego/jej przyjazny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojim zdaniem dlatego , iż sam Frisk miał by marne szanse na przetwanie w takich światach jakim są underwolrd i horrortale, tym bardziej iż w tym pierwszym ma złamanom rękę, nie? W takich typach au, pełni on rolę przewodnika i ochroniacza. Wyjątkiem jest trochę HELP_ tale( swoją drogą jedno z lepszych które znam☺) , ale te au rządzi się własnymi prwami( i właśnie to w nim lubie☺)

      Usuń

POPULARNE ILUZJE