6 kwietnia 2017

Undertale: AU - HELP_tale

Nazwa: HELP_tale / Helptale
Autor: help-tale.


CHARAKTERYSTYKA AU
Help_tale to AU gdzie coś poszło bardzo, bardzo źle i wszystko się zaczęło zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać  zmieniać.





















































Przepraszam za to, chciałam oddać klimat AU. Nie no, serio. Naprawdę. To chyba jedno z bardziej strasznych AU jakie miałam okazję poznawać. Od razu mówię, jest do tego komiks, robiony tak jakby to była gra. Bardzo ciekawy i może kiedyś go przetłumaczę. J-jak nie będę się bała tego AU tak bardzo. 
A o co w nim chodzi? Ugh... no więc tak. 
W tym AU mamy postacie z wszystkich innych AU, są albo zniszczone, albo zrobione są z nich amalgamaty. Pojawia się np Sixbones, albo amalgamat zrobiony z Undyne, albo połowicznie rozpuszczony Mettaton... Popękany Fresh... Papyrus mówiący po hiszpańsku i takie tam... Prawdę powiedziawszy to AU powinno być cierniem w boku Errora bo jest tutaj błąd na błędzie. 
No ale ma też to swoją fabułę! A wygląda ona mniej więcej tak:
Frisk orientuje się, że po szczęśliwym zakończeniu i po tym jak amalgamaty wyszły z Prawdziwego Laboratorium zaczynają one zarażać inne postacie. Przerażony dzieciak robi reset i .... No właśnie. Wirus rozprzestrzenia się na całą grę. Lecz dowiaduje się o tym dopiero po fakcie. Na samym początku spotyka coś co przypomina Floweya, potem prosi Napstablooka o klucz do drzwi bo musi wyjść z Ruin, w lesie spotyka ... dziwnego Sansa który każe zwracać się do siebie Sanstrosity... Nie sorry, TO nawet nie wygląda jak Sans. Trzeba mu przypomnieć jego prawdziwą formę. Występuje też skażony Fresh, spotykamy Papyrusa z UnderSwapa. Jest MafiaTale i inne. A! No i Frisk wygląda jak Frisk tylko, że bez twarzy. 
Chodzi po Podziemiu próbując naprawić wszystkie szkody i sprawić, aby postacie przypomniały sobie kim naprawdę są, a potem błaga je o pomoc przy przywracaniu pamięci i osobowości pozostałym. 

Ugh, aż mam dreszcze. Oto kilka obrazków z tego AU. Błagam! Nie zmuszajcie mnie, abym opisywała postacie. Bo ich jest za dużo!

 Frisk tutaj nazywa się Fr_sk
 Flowey to Flowey?
 A to jest Undyne, czyli Limb
 To... Papyrus... inaczej zwany w tym AU Papalgamate
 T-to jest Sans.. ughm Sanstrosity
A to Fresh, tutaj nazywający się Xx_FRESHSANS_xX

Share:

38 komentarzy:

  1. Widziałam na yt tą grę! I to było turbo creepy... A ten nibysans to jedyne co ma z sansa to te nibyusmiechy (nibynóżki hehe..). I w tej grze było pokazane jak z papyrusa te głowy się pojawiają i to było takie.... Ale jestem ciekawa tego komiksu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiecha się? *patrzy raz jeszcze na obrazek* Teee faktycznie! Nie zauważyłam tego!

      Usuń
    2. Na początku też nie zauważyłam tego, myślałam że to jakaś Kaczka w jakimś dziwnym okrągłym statku z łapami czy czyms XD

      Usuń
    3. Ja tam widzę jeszcze oczy Sansa na kole... i spodnie... Ale Undyne to ja nie wiem... wtf

      Usuń
    4. A ja na tym kole zauważyłam zęby gaster blastera. A undyne? Widzę chyba jej wlocznie ale to w ogóle jej nie przypomina...

      Usuń
  2. Jestem nienormalna... To genialne AU i nie rozumiem jak ktoś może się go bać (bez obrazy). Dzięki za opis. Szczerze nie wiedziałam, że są tam postacie z innych AU.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma żadnej obrazy :D Ja np nie rozumiem jak można bać się pająków czy innych owadów :D
      I są, nawet w zdaje się 17 części Fr_sk spotyka się z Sansem i Papim z Moba w Prawdziwym Laboratorium gdzie natrafiają na Papiego mówiącego po hiszpańsku.
      Yhhhh to AU tak bardzo Kraina Grzybów >.> Której też osobiście się panicznie boję <,<

      Usuń
    2. OMG to ty Yumi wiesz co to Kraina grzybów? XDDD jezz..... ja oglądnełam ,,jak poprawnie telefon'' XDD iiiiiiii od tego czasu moja psychika zaczęła się wyniszczać od środka Dx

      Usuń
    3. Nie sposób tego nie znać >.> Ugh. A username666 znasz?

      Usuń
    4. Ja się panicznie boję pająków i pajeczyn bo mam arachnofobie ;-;. A mimo to lubię Muffet (WTF ze mną xd). I kraina grzybów o matko. Nwm co straszniejsze muzyka czy ta Agatka (chyba tak jej na imię)

      Usuń
    5. ech sory koleżanka mi na kompa weszła i zaczęła wpisywać bzdury ;__; jak przeczytałaś tamte komentarze to wiedz, że se koleżanka ze mnie jaja robiła ;__; sr XDD oj ale ode mnie dostanie >:) (dobra koniec spowiedzi XDD) a wgl to tak znam niestety ;__;

      Usuń
    6. Czytałam o tym wiele teorii spiskowych XD O username666 słyszałam, a oglądałaś może filmiki cyriana? xDDD

      Usuń
    7. Nie-e podaj link to sprawdzę XDD

      Usuń
    8. Taaaak, username666 jest... Dziwny ;-;

      Usuń
    9. jako osoba posiadająca trynifobie długo nie wytrzymałam oglądając unsername666

      Usuń
  3. Okey ciekawość mnie zjadła..... https://www.youtube.com/watch?v=2UYPI3atBe4 echem.... będzie mi się to śniło po nocach ;__; i EJ!!!! Są odcinki *O* help psychika mi się zepsuła ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś tam creepy szczególnie nie jest. Ale budzi niepokój i tak.

      Usuń
    2. A mogłam nie sprawdzać tego linku...
      Będę za moją ciekawość kiedyś płonąć w piekle

      Usuń
  4. Okey. O takim AU jeszcze nie słyszałam. Zaciekawiłaś mnie tutaj. (uwielbiam przerażające rzeczy *^*)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obejrzałam kilka odcinków na YouTube. Doszłam do Papamalgamate...
    A potem bałam się zasnąć. To jest straszne AU. Sanstrosity i Papamalgamate śniło mi się kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  6. O boże, to jest mega creepy ;-; Aż musiałam włączyć światło bo genialna ja siedziałam w ciemności. Ciary mnie przeszły.


    Ten Sanstrosity wygląda jak kaczka xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Yumi, jesteś pewna, że TO coś to Sansy? ;-; *przygląda się mu i zaczynają ją boleć oczy* Nieeeeeee to nie może być Sansy ;-;
    To AU jest straszniejsze niż HorrorTale ;-; to AU wygląda jak wyrwanie z PRAWDZIWEGO horroru ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam dużo elementów sansa ;)
      Ale sprytnie ukrytych. Iii jeśli chodzi o postaci to tak jest straszniejsze ale nic nie przebije fabuły horrortale ;-;

      Usuń
    2. Szczerze, to wystarczyłoby, żeby te postacie z Help_Tale wstawić do Horrortale i już mamy udany horror, po którym nikt by już nie zasnął....
      A przynajmniej ja .-.


      Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, nie chciałabym się znalesc w tym AU, NIGDY .-.

      Usuń
    3. TY WEŹ TAK NIE MÓW!! ;_____;
      Jeszcze tylko fella dać i mamy piekło na ziemi o_o

      Usuń
    4. I bez niego tam jest piekło... w szczególnosci w HOTland (lol, takie suche, że nawet na suchara się nie nadawało x3)

      Usuń
  8. Ale niektóre AU są powalone... ale ciekawe zarazem

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja myślałam że to Creepe pasta dX

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja *.* Ubóstwiam takie creepy tematy ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. T-to jest takie coś? ;-; Bosz......

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej no to nie jest takie złe... *woła Errora jak nawalona* Stary! Robota jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. hej a czemu na jednym obrazku jest Undyne, która nie przypomina undyne, a na drugim Undyne, wyglądająca jak Undyny z wyjątkiem tego, że ma dziurę w głowie???? To jedna jest z innego AU??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh to jest to samo AU. W tym AU może być wiele postaci jednocześnie. Limb to amalgamat Undyne. Natomiast ta z okiem w głowie czy też dziura - bo sama nie wiem - to Undyne skażona.

      Usuń
  14. Słyszałam wiele o tym AU... Powiem tyle - te ich szatańskie sountracki są zajebiste! :D Ja osobiście najbardziej boję się Papyrusa... *Nightmare mode on*

    OdpowiedzUsuń
  15. AU sympatyczne jak moja rodzina i sąsiedzi

    OdpowiedzUsuń
  16. To sanso-coś ma oko i uśmiech Papyrusa

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE