27 listopada 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 21.0

Efekt naszej ostatniej pracy!
Gra wymyślona przez Andgora. 

1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zarezerwowałeś - zaczynasz rysować. Nie pytaj i nie patrz na innych, ja połączę wszystko w całość.
3 - Rysujesz dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostujesz (zapisuje na stronie) i przesyłasz bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
http://imgur.com/
http://tinypic.com/
http://photobucket.com/
Albo na maila: yumimizuno@interia.pl
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - NIE zmieniamy wielkości obrazka
7 - Jeżeli osoba z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!
9 - Te osoby, jakie nie zgłosiły tego, że nie mogą zrobić base w terminie, mimo zarezerwowania numerka, nie mogą brać udziału w obecnym Kółku Przyjaźni. (Dlatego warto dawać znać jak coś wypadnie)

GRA DLA WSZYSTKICH

A w tym tygodniu
Share:

85 komentarzy:

  1. Ja bym się zgłosiła na 19 ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kurde- też chciałam to wziąć... Mówi się trudno.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Serio? ... Pod obrazkiem masz już zaklepane numery kochanie. Jest ich tak dużo wolnych, wiesz?

      Usuń
    2. Kurde no...
      Ja naprawdę jestem jakaś ślepa...

      Usuń
    3. Można być kotem pomiędzy numerem 5, 13 i 18?

      Usuń
    4. Wybierz jeden numerek. Zasady są jasne, prawda?

      Usuń
    5. Spoko loko- tylko się spytałam, a podobno kto pyta nie błądzi.
      Dobra- już nie będę gitary zawracać.

      Usuń
    6. Kochanie, pod obrazkiem masz listę z numerkami, te przy których nie ma nicków - są wolne.
      Jaśniej się już nie da tłumaczyć.

      Usuń
  4. Hejo, można numerek 13?~ Reitiri

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę 7,ale oddam dopiero jutro?

    OdpowiedzUsuń
  6. Yumi bardzo cię proszę, jeśli będziesz podpisywać rysunki nie pisz "Zofia" tylko Shouko - nienawidzę swojego imienia :)
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak długo jak będziesz działała ze swojego nicku, albo będziesz podpisywała się swoim nickiem - tak długo będziesz w ten sposób zapisywana. Jak inaczej miałam to zrobić, skoro zgłosiłaś się z konta imiennego i nie dałaś żadnego nicku? ^^

      Usuń
  7. Już skończyłam.
    Link: https://majmacz.deviantart.com/art/Kolko-przyjazni-717276920

    OdpowiedzUsuń
  8. przepraszam już nie będę sprawiać kłopotu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę 4 na jutro wieczorem ?
    ~Tajemniczy Piekarnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym 34? :) jutro wieczorem postaram się zrobić

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogę 8? I czy mogłabym donieść na dzisiaj wieczorem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jescze jedno pytanko... to musi być na komputerze i w tej samej pozycji co na obrazku tak?

      Usuń
    2. Dokładnie tak. Wszystko masz w zasadach jakie znajdują się w notce.

      Usuń
  12. 5 poproszę ładnie.(jutro bedzie)
    Tak dla rizjaśnienia mi w głowie bo ja poerwszy raz startuje...
    Wstawić gdzieś i w komie przysłać link?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Numer 5 jest już ZAJĘTY.
      WSZYSTKIE zasady gdzie wstawiać i jak wysyłać gotową pracę MASZ W NOTCE.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Przepraszam że dopiero teraz to mówię Ale zrobię dopiero jutro.

      Usuń
  14. Szlak a akurat mam szlaban na komputer...bo bym chciała 20

    OdpowiedzUsuń
  15. Albo sprubowałabym przez telefon...bo chyba mogę ale odrazu zaznaczam że to mój pierwszy raz i będzie koszmarne

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Email już doszedł?
      ( Przepraszam że się narzucam, ale po prostu się stresuje - pierwszy raz biorę w tym udział )

      Usuń
    2. Kochanie, nie widzisz, że już ktoś zajął 22? Doceniam pracę, ale wybierz numerek który jest wolny - czyli jest na liście i nie ma nikogo mu przypisanego.

      Usuń
    3. 22 zaklepane przeze mnie :)

      Usuń
    4. przepraszam :(
      nie widziałam

      Usuń
    5. Zajęte. Kochanie pod notką masz numerki. Sprawdź sobie które są wolne...

      Usuń
    6. dobra sprawdziłam 3 razy żeby nie było
      12
      i naprawdę przepraszam za problem...

      Usuń
    7. Dla mnie to żaden problem. Naprawdę, nic się nie dzieje. Już masz 12 jest Twoja ^^

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tego, co widzę, 24 jeszcze nikt nie zajął, więc poproszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ciekawy pomysł,a może zrobilibyśmy...jak by to nazwać...,,kiermasz OC"bo na przykład ktoś chce swoją oddać i już ma nową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyrażam zgody. A przynajmniej nie na HI. OC to Original Character. Czyli postać oryginalna. Nie rozumiem jak można "oddawać" coś co jest wytworem Twojej wyobraźni i stanowi jakby namiastkę Ciebie. Ponad to, nie rozumiem też, jak można w tym wypadku bazować na cudzym pomyśle. Nope. Mam wrażenie, że zbyt bez emocjonalnie przez wielu z was OC są traktowane. A może to ja po prostu za bardzo się przyzwyczajam... W każdym razie, na HI czegoś takiego nigdy nie będzie.

      Usuń
  20. yumi jednak dzisiaj moge ci na emila przesłać
    (╭☞⚆ᗜ⚆)╭☞

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę o 25 na czwartek jeśli można, a jeśli nie to do jutra.

    OdpowiedzUsuń
  22. Yumi nie dam rady narysować więc usuń mój nick z 8... przepraszam za kłopot:/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z tego co widzę to 27 jest wolne więc wzięłabym ^^ Zrobiłabym jednak jutro popołudniu bo teraz nie dam już rady ^^"

    OdpowiedzUsuń
  25. Proszem numer 28 ^^
    postaram się jutro za to wziąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Yu Ale nie dam rady dzisiaj tego zrobić bo mi bezczelnie prąd ukradli na bita 4h >->
      Zrobię to albo jutro albo w sobotę, zależy jak los pozwoli

      Usuń
  26. Boże, miałam rysować i całkowicie mi to z głowy wyleciało ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE