17 kwietnia 2017

Undertale: AU - ToxicTale

Nazwa: ToxicTale
Autor: loruxsaart



Kolejne polskie AU! Link do innych prac autorki i jej tumblera macie wyżej :3

Charakterystyka
Pewnego dnia ludzie postanowili pozbyć się śmieci (w tym i odpadków toksycznych) wrzucając je po prostu do dziury w Podziemiu. Ta cecha naszego gatunku jest nam dobrze znana, prawda? Taaak. Zebrane odpady zaczęły zatruwać Podziemie, a co za tym idzie, potwory w nim żyjące umierały. Z pomocą przyszedł Gaster, widząc tempo umierania potworów obmyślił pewne sprytne urządzenie. Mianowicie, jest to coś ... jak maszyna, która um... wyciąga z ciała potworów wszelkie toksyny, albo też obraca je na ich korzyść. W każdym razie dzięki temu bajerowi potwory mogą dalej żyć. Toksyny sprawiły też, że ich ciała szybciej się regenerują. Wszystko jednak ma swoją cenę. Nie wszystkie potwory zostały ocalone na czas, niektórym trzeba było zamienić pewne części ciała na mechaniczne protezy. W najgorszym położeniu był Papyrus, któremu trzeba było sprawić nowe mechaniczne ciało, aby znowu mógł żyć.
W tym AU potwory są negatywnie nastawione do każdego człowieka, obwiniając rasę ludzką za krzywdy i za ich stan. Nawet Papyrus faktycznie chce złapać Frisk by jego głowę zanieść Undyne. Dziecko ma sprzymierzeńca właściwie tylko w Toriel, która na początku daje mu ubranko dzięki któremu będzie mogło jakoś wytrzymać stężenie toksyn w glebie, wodzie i powietrzu.
Warto dodać, że Sans walczy z Frisk za każdym razem, nawet na pacyfiście. Po rozegraniu z nim powiedzmy to pojedynku puszcza dzieciaka wolno i pozwala mu iść dalej. Natomiast w ścieżce ludobójczej ginie po tym jak Chara przecina tę rurkę na jego głowie.










Share:

35 komentarzy:

  1. Papy ;_; bidny, tylko głowę ma prawdziwą ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję potworkom ale to tak bardzo podobne do ludzi, wrzucić to co nie chciane do jakiejś dziury, gdzieś gdzie nie widać. Lżej na sercu...
    Niezwykle podoba mi się jednak kolorystyka i wykonanie *w* Kolejny dowód na to, że Polak potrafi <3 Ten Saaansik taki uroczy <3 Ja jestem ciekawa kiedy i do tego AU dotrze Rule 34 x''D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bądź miłościw mnie grzesznemu O_O

      Usuń
    2. Amen.

      A ta skarpetka co ją wyrzuciłam x czas temu przez okno na dach zgadza się ze mną. Czekać tylko aż zacznie żyć swym własnym życiem i spróbuje mi odwalić vendettę x''D

      Usuń
    3. . . . . Wiesz, w takich okolicznościach przeświadczenie o potworach pod łóżkiem albo w szafie nabiera NOWEGO znaczenia O_O

      Usuń
    4. Oooo tak 030 Chociaż teoretycznie nie muszę się bać o przestrzeń pod łóżkiem, bowiem pod nim od jakiegoś czasu mieszka Nightmare Freddy z FNAF'a 4 i tego no, czeka na swoją szansę. Jeśli skarpetka dotrze do mojego pokoju ... to misiek nie ma szans.
      W każdym razie, by oszczędzić innym takowych niespodzianek, apeluję o rozwagę x'D Jak się czegoś pozbyć, to najlepiej spalić a prochy rozrzucić nad Wielkim Kanionem , teoretycznie nie powinno wrócić xD

      Usuń
    5. "Teoretycznie" A w praktyce? xD Co jeśli wyjdzie z popiołów, jak jakiś jebany feniks?! Ostatnio sprzątałam tak porządnie (jak ja dawno takiego gruntowego sprzątania nie robiłam...) w pokoju, to się przeraziłam, ile rzeczy na, NA szafie znalazłam xD Albo jak cos zgubię i nagle po kilku miesiącach to znajdę, to mam takie "O, tu się schowałeś ty mała szmato" =')
      Ale u mnie nie ma nieporządku. Nie, ja wiem (w większosci przypadków) co gdzie jest. To mój artystyczny nieład. Nazywany potocznie przez moją mamę (niepoprawnie) "pierdolnikiem" =)

      Usuń
    6. To wodą go, wodą x"D! Powinno pomóc, ale nie daję ręki uciąć za to.
      Ja na szafach sprzątam tylko przed świętami to też znam to xD A o zguby się nie martwię, to jest tak : szukasz czegoś, nie ma, masz na to wyjebane a znajdzie się po jakimś czasie samo...
      Ja w pokoju mam burdel wg słów mamy xD Tylko, że ja mam wszystko po swojemu poukładane i ogarniam co, gdzie, jak :3

      Usuń
    7. Czyli artystyczy nieład =')
      Ja czasem jak cos znajdę to takie "O, to ja cos takiego miałam? o.o" ale tak, to wiem, co gdzie leży =')

      Usuń
  3. ja pierdolę zajebiste au papyrus najlepszy kojarzy mi się z jakąś postacią z kreskówki co też głowa w słoju była, ale nie pamiętam z czym
    i grillby!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to skojarzyło z tym mózgiem z bajki "Zło w potrawce" czy jakoś tak ^ ^ ''

      Usuń
    2. Mnie się skojarzyło z Megamocny :')

      Usuń
  4. Szczerze to jedno z tych bardziej realnych AU dla naszego świata... Teraz śmiem twierdzić że góra Ebbot znajduje się w Rosji :')

    Cóż smutne aczkolwiek pomysł fenomenalny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo rocznie Rosja najwięcej odpadów chemicznych wpuszcza do morza :/ według statystyk jest największym twórcą odpadów całego globu ziemskiego

      Usuń
  5. Niestety bardzo realistyczne to AU :( Ludzie przecież od lat "pozbywają się" toksyn i śmieci po prostu je wyrzucając tam gdzie nie ma mieszkańców (ludzkich mieszkańców)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę smutne AU ale grillby świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy Girllby gdzieś nie jest świetny?

      Usuń
    2. Wszędzie jest, ale tutaj od razu mi się rzucił w oczy xd

      Usuń
    3. No on ZAWSZE jest piękny, bo...
      MA W SOBIE OGIEŃ!

      Usuń
  7. Hej mam prośbę... Jeśli by sie dało to czy byś mogła przetłumaczyć komiksy z tego AU??? PROSZE PROSZE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że do tego AU nie ma komiksów, póki co to tylko obrazki, ale autorka ma w planach zrobienie takowych więc... Zobaczy się. Zależy jeszcze w jakim języku będzie je robić XD

      Usuń
  8. Czy Sans bawi się głowami Tori i Undyne ta troszkę dziwne ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Później powstanie Toxicswap,Toxicfell itd.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, mój styl
    A sana w tym au jest swietny

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zauroczona *-* to takie ludzkie ;-; Wszystkie postacie wyglądają idealnie, tylko dlaczego gaster nie ma koszulki? XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie obradzajcie ludzi za jakieś grzechy bo kogoś możecie tym zranić ps fajne AU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da faq? xD
      Ok, nie jedz batoników bo kogoś możesz tym ZRANIĆ!
      Pfff litości, powiem w ten sposób, gdybyśmy mieli się przejmować WSZYSTKIM co może KOGOŚ ZRANIĆ to okazałoby się, że nic nie wolno robić, A nawet i to może kogoś zranić. Pfff To czy coś cię rani czy nie zależy od twojego własnego dystansu do siebie, oraz od Ciebie. Jeżeli boli cię, że obraża się ludzi za słusznie złe zrobione rzeczy to problem masz TY, nie oni czy osoba, która obraża.

      Usuń
  13. Ten Sans na pierwszym obrazku, ja mam złe skojarzenai z tą wydzieliną na jego ręce ;-;
    Za dużo Komiksów z UT 18+ xD

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba jest najładniej narysowane A.U z polskich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o to, że to jest polskie A.U mające łądną kreskę.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE