17 kwietnia 2017

Undertale: AU - Undertone

Nazwa: Undertone
Autor: articray200
Anglojęzyczne opowiadanie: klik


Charakterystyka AU
W świecie istnieją dwie wspaniałe siły, muzyka i dźwięk. Jednak tylko potwory mogą łączyć dźwięk z magią tworząc cudowną muzykę. Sans w tym AU jest niewidomy od urodzenia, na domiar złego, w jego świecie zamiast Frisk, przyszła Chara. Po tym, jak zamordowała jego brata, Sans wziął jego szal i poszedł stoczyć walkę z Charą. Oczywiście, ta go trafiła, lecz magia zaklęta w szaliku Papyrusa utrzymała jego duszę w całości chroniąc go przed śmiercią. W ten sposób mógł pokonać Charę, która odeszła. Wziął jej duszę i przełamał barierę. Niestety tylko on i Asgore przetrwali. 
Sans postanawia za pomocą swojej magii tworzyć muzykę dla ludzi. Na swojej drodze spotyka dwoje dzieci z duszami determinacji, zaprzyjaźnia się z nimi. Ponad to korzystając z mocy z szalika Papyrusa, Asgore namawia Tone (bo tak nazywa się ten Sans) aby spróbował zerknąć w inne linie czasowe, aby znaleźć sposób, by przywrócić do życia zmarłych przyjaciół. 
Warto zaznaczyć, że w tym AU każdy z potworów ma instrument na którym może grać i który jest jakby ... mu przeznaczony. 




Share:

11 komentarzy:

  1. Ooooo ;_; to smutne
    a Sans tu jest suodki ;3;

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa... muzkyka takie smupiękne XD

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże piękne *-* ale czemu akurat gdy mój umysł wymyślił własne AU (do którego tworzę Arty obecnie i opowiadanie) oparte na muzyce (Czyli na mojej naturze melomanki) okazuje się że jest takich od groma

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkość + muzyka = mój ideał ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jakie fajne AU, ładne obrazki i sans jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż sie rozpłakałam, jak przeczytałam opis ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tą muzykę... Kocham tą fabułę... Kocham to AU...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ci niektórzy twórcy au z undertale mają dziwny fetysz z szalikami i saniami XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE