17 kwietnia 2017

Undertale: AU - UnderSLAM

Nazwa: UnderSLAM / Underslam
Autor: alisa-aydin


Charakterystyka AU
Jest to parodia UT oraz sportów. Pewnego dnia wojna wybuchła w jednym z miast i doszło do walki między potworami, a ludźmi na dyscypliny sportowe. Każdy z potworów (+Frisk) jest przedstawicielem innego gatunku sportu i musi rywalizować z ludźmi o utrzymanie się na pozycji. W sensie, jeżeli potwory przegrają zostają wyrzucone z dzielnicy w której żyją, natomiast jeżeli wygrają to ludzie dadzą im spokój - na jakiś czas. Organizuje się zawody sportowe gdzie przedstawiciele ludzi i potworów mają zmierzyć się ze sobą w różnych dyscyplinach. 







Share:

12 komentarzy:

  1. OMG To psuje mi mózg ... Toriel... ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu Sans ma tak dziwnie wysuniętą szczękę? ;-;
    Hmmmm, z tego wynika, że Sans gra w kosza. Ja chodzę na SKS Koszykówka.
    Saans, zagrasz ze mną?! *w*

    OdpowiedzUsuń
  3. Undyne dałabym na boks albo pływanie XD
    Pokonałaby wszystkich swoim supleksem:")
    Czy jakoś tak sie nazywał ten chwyt XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezły motywator, by o siebie zadbać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. *moja reakcja* Boże ja widzę co widzę?! Lubię tylko dwie z wymienionych tu dyscyplin sportowych ;-;

    Tori.... Daj piłkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym widziała Sansa w dyscyplinie "kto więcej i szybciej wypije keczup"

    OdpowiedzUsuń
  7. Sans... co ci się ze szczęką stało...? o.O

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE