17 kwietnia 2017

Undertale: AU - PTA

Autor obrazka z miniaturki: sharktunarts
Nazwa: PTA / Parent Teacher Association
Autor: bedsafely


Charakterystyka AU
Jest to parodia UT i jednocześnie systemu edukacji. PTA to skrót od Parent Teacher Association. Jest to oficjalne stowarzyszenie nauczycieli i rodziców, które ma na celu poprawić jakość nauczania oraz zajmuje się przypadkami w których uczniowie są niegrzeczni, albo pochodzą z patologii, albo znowu są geniuszami. Taki lepiej zorganizowany i prężniej działający oficjalny komitet rodzicielski. Takie.... legalne donosicielstwo i publiczny lincz w niektórych przypadkach. A więc, jak już wyjaśniliśmy sobie czym jest PTA, czas powiedzieć o co chodzi w tym AU.
Po tym jak potwory wyszły na powierzchnię (właściwie to wszystkie bo pojawia się też i np Gaster) a Toriel dostała prawa rodzicielskie nad Frisk, dzieciak zaczął chodzić do szkoły. Sans chce pokazać lokalnemu PTA że robi wszystko co jest konieczne aby Frisk wychowywał się w zdrowej rodzinie. Sam jest członkiem PTA. Jego największą rywalką jest Linda, która non stop uważa, że potwory są gorsze, nie nadają się na rodziców i nasyła opiekę społeczną na rodzinę Toriel i próbuje odebrać potworom prawa rodzicielskie. Należy zaznaczyć, że Toriel jest tutaj nauczycielką. 
Opowiadania - choć w większej mierze komiksy stanową zasadniczo gagi i śmieszne anegdoty, jak np topniejący Gaster w trakcie wywiadówki, czy przeklinający Sans (z UF bo w tym AU można mieszać różne inne AU), albo Papyrs z UF na zastępstwie jako nauczyciel. Pomysł spodobał się wielu osobom, dlatego też jest wiele komiksów różnych autorów. 



Share:

19 komentarzy:

  1. Chciałabym żeby na wywiadówke za moich rodziców przyszedłd mtt...
    To by było #itskuźwabjutifu:")

    OdpowiedzUsuń
  2. *wyobraża sobie Sansa u dyrektora który "Tłumaczy" że jestem grzeczna* oj zapewne w tle by szalała Megalovania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sans=dyro
      °-°



      TOOORRRIII,PAAAP,UNDYNEEE,MTT NIE CHCE SIE SMAŻYC W PIEKLE !!!

      Usuń
    2. Oh god, wyobraziłam sobie jak daje mi reprymendę XDD Na początku mówi wolno "Więc... co zrobiłaś?" A potem zaczyna grać Megalovania i zaczyna strasznie szybko mówić XDD Oj, czekam na następne Żądania!

      Usuń
    3. Z tamtych zostało mi jeszcze pięć i się zebrać totalnie nie mogę ani za nie zabrać. Tym bardziej, że jak już dwa z nich miałam opracowane tak mi kompa wywaliło to się wściekłam. Póki tamtego nie skończe i póki nie będę miała weny na kolejne - póty żądań nie będzie.

      Usuń
  3. To jest cudowne *-* Yumi czy przetłumaczys komiksy z tego AU?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm jak coś się znajdzie to czemu by nie. Bo tez cholernie mi się spodobało to AU

      Usuń
    2. Tak :D lubię te komiksy, widziałam je już wcześniej ale nie wiedziałam, że to całe AU

      Usuń
    3. Tak :D lubię te komiksy, widziałam je już wcześniej ale nie wiedziałam, że to całe AU

      Usuń
  4. Czyli moje AU może zmieszać się z tym.
    JEEEEEJ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehehehe, bardzo lubię te komiksy z Sansem dyskutującym z tą Lindą, czy Helen xD

    FUCK YOU, LINDA!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chara zrobiła słuszną rzecz. =)

      Usuń
    2. Chyba pierwszy raz w swoim życiu =') Aż Sans był z niej dumny - a to się prawie wgl nie zdarza =')

      Usuń
  6. https://youtu.be/L83T-YtrSdg?list=PLYgB-CU4UGhBJAbpFmqgYS6GFI4mCf2Jk

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam gdy Sans jeździ po Lindzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyobraziłam sobie, jak by wyglądała taka lekcja. Zapewne Megalovania napierdalała by cały czas ;-; Sans chyba nie jest aż tak cierpliwy :')

    OdpowiedzUsuń
  9. a taki error na wywiadówce

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE