2 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR


Share:

13 komentarzy:

  1. To jest uroocze. I wybieram twoje AU XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zajebiste ^^ Tak jak napcia, Twoje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku, dziękuję naprawdę uszczęśliwiły mnie twoje słowa ^°^

      Usuń
  3. Ooo, jaki słodki sansik ^.^ A ja wybieram Chesstale (pierwszy raz o takim słyszę xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest takie, gdzie postacie grają w szachy, jak dobrze pamiętam XD Ogólnie fabuły nie znam, lecz z chęcią poznam ^^

      Usuń
    2. O, szachy? Ja bym chętnie zagrała z Sansem! ^.^

      Usuń
  4. O ja ale super!! Chętnie zwiedzę twoje au :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w twoim stylu rysowania ❤.❤
    Yumi jak można przysłać ci komiks?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku dziękuję wszystkim za takie miłe komentarze! Jesteście kochani! To mój pierwszy raz kiedy postanowiłam opublikować swój pomysł na komiks, więc myślałam że nie przyjmnie się . Ale jednak cuda się zdarzają! Szczególnie chciałabym podziękować Yumi która wogule opublikować moją pracę... Aż zabrakło mi słów ^°^ Wraz z moim sansikiem bardzo wam dziękujemy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naaaaah dobry komiks :D I w ogóle bardzo mi się podobał ^^ Czekam na dalszą część. I sama głosuję na szachy ^^

      Usuń
  7. Fajny komikseł ^.^ Zakochałam się w kresce :) I chciałabym zobaczyć jego AU :33

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE