2 lipca 2017

Undertale: AU - A fallen child / Underline

Nazwa: A fallen child / Underline
Autorzy: ifellforundertale sureisdusty dustyart littlegrumblranna 


Charakterystyka AU
Zacznę może od tego, że autorzy nie wyrażają zgody - aby komiks wrzucać na inne strony. Ich oficjalny blog ma nawet obronę przeciwko kopiowania komiksu na prywatny użytek. Tak więc jeżeli cokolwiek chce się zrobić z komiksem trzeba wpierw skontaktować się z twórcami. 
Historia opowiada to co mogło się wydarzyć w trakcie wizyty pierwszego dziecka - Chary. Czyli jak mogło wyglądać życie w Podziemiu zaraz po wojnie. Historia sama w sobie nie jest jednak zabawna i pozytywna. Sami autorzy przyznają, że nie trzymają się kanonu, oraz że będzie to łamacz serc. 
Jako, że autorzy nie pozwalają publikować komiksu na żadnej stronie, nie mogę wam pokazać obrazków poglądowych. ALE komiks w wersji angielskiej możecie zacząć czytać tutaj
Share:

4 komentarze:

  1. Czytałam, tą serie i nawet widziałam dubing tego na yt. Podoba mi się jak przedstawiono historię małej Chary ale nie pasi mi opcja że #SPOILER!RUNRUNNNNN# że Gaster to naprawdę Dr, papirus i Dr. Sans xD #KoniecSpoilerjużnieżyje#

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... Spytałem się autora o czy mógłbym przetłumaczyć ten komiks na język polski.

    Jego odpowiedź jest interesująca: "No thank you, we already have a Polish translator."

    Ciekawe kto to jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten temat nic mi nie wiadomo. Wiem, że nie jesteś pierwszym z tym problemem, możesz napisać, że nigdzie nie ma polskiego tłumaczenia, i jeżeli takowe jest to prosisz o link. Proste.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE