6 lipca 2017

Undertale: Nie poddawaj się! [tłumaczenie PL]






Tłumaczenie: Melinda
Share:

14 komentarzy:

  1. Wow, właśnie takiej motywacji dziś było mi trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się blueberry a wam ? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nawet ale wolę Sansia *^*

      Usuń
    2. Zdecydowanie Error :o

      Usuń
    3. Wszystkie sansy są zajebiste! ^^

      Usuń
    4. Dobrze powiedziane, Sansy... Heh heh heh... XD

      Usuń
    5. A ja lubię TK...I te wszystkie suchary!!!

      Usuń
  3. Dziś chciałam to tłumaczyć, bo znalazłam dubbing na yt, wchodzę na handlarza a tu proszę XD
    I'm Determined!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się serduszko rozpłynęło, jak znalazłam to na Tumbrl <3
      Nie ma to jak dawka motywacji od najfajniejszych szkieletów <3
      Tylko G brakuje do pełni szczęścia x3

      Usuń
  4. Szczerze, nie pamiętam kiedy ostatnio czułam się aż tak zmotywowana! Skończę komiks, napiszę opowiadanie, narysuję obrazek i... i sama nie wiem co jeszcze zrobię,ale coś na pewno.... o... O! Zrobię COSPLAY Sansa i Papyrusa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wypowiedź Ink'a zdeterminowała mnie do napalowania jakiegoś shipu z A.U UT i chyba będzie ti Ink x Error :3

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE