12 kwietnia 2017

Undertale: AU - CreatorTale 2.0

Nazwa: CreatorTale!2.0
Autor: Psycho Art



"A niechaj narodowie wżdy postronni znają, iż Polacy nie gęsi, iż swój język mają." Jak to kiedyś napisał sławny Rej. Oto AU czytelniczki mojego bloga :3 Autorskie i polskie!

Charakterystyka AU
Jest to Au dość inne od reszty ze względu na to, że tak samo jak Anty-Viod (niektórzy to nazywają przestrzeń Po-Za) jest jedną, wielką pustką. Aczkolwiek można w niej stworzyć dowolny świat, więc nie jest tak źle jak można myśleć. Ale pewnie większość z was się zastanawia "Czemu na końcu jest 2.0". Otóż nazwa CreatorTale jest już wykorzystana przez wielu twórców, a ja kiedyś stworzyłam Multiversum o nazwie Wymiar2.0, więc postanowiłam to wykorzystać i nadać mojemu Au nazwę z taką końcówką, by mieć pewność, że nikt takiej nazwy nie wymyśli....ale wracając. Do tego Universum jest bardzo łatwo się dostać, ale z wydostaniem.... masz przesrane. Moce postaci z innych Au tu nie działają. Nawet Ink i Error nie mogą stąd wyjść! Dla tego mało kto je odwiedza. Chyba, że zakolegujecie się z pewną osobą....

Creator
Jest to w zasadzie jedyna postać tego Au i jedyna, która może tam używać mocy i to NIE jest jedna z wersji Sans'a. Po pierwsze jest ona kobietą. Po drugi to jest twórca tego Au. I po trzecie....to.

Jest ona biało-kostnym szkieletem z bliznami na policzkach, żebrach i częściowo na kręgosłupie. Lewe oko (od jej strony) na niebieskie, a prawe to odwrócone białe serce. Na wewnętrznej stronie dłoni ma też odwrócone serca lecz te są czarne i ma taki same na stopach. Jej strój to różowa bluza z zielonym kapturem, który zwykle ma na głowie, jedną niebieską kieszeń,a na rękawach odwrócone małe serca, które z resztą ma na końcówkach zielonych, dresowych spodni, oraz na plecach bluzy jedno wielkie, czarne serce, a butów nie nosi tylko ma niebieskie skarpetki.
Moce:
Moce ma dość potężne i przydatne, więc wymienię je w punktach, bo jest ich trochę:
-Może otwierać portale do wszystkich Au,
-Jej bronią jest wielki, niebieski ołówek z gumką na końcu dzięki, któremu może stworzyć co chce i niszczy co chce,
-Może kontrolować wszystko co stworzy,
-Z jej niebieskiej kieszeni może wyciągnąć magiczne przybory malarskie i kreślarskie, oraz swój telefon i słuchawki,
-Nikt nie może ruszyć jej ołówka (dosłownie) z miejsca gdzie go położyła, bo tylko oma może go kontrolować,
-Za pomocą serc na dłoniach przywołuje swój ołówek, a sercem na plecach go przytrzymuje by nie spadł,
-Na ołówku często lata, ale może robić to tylko w swoim Au,
-Nie da się jej zabić.
Charakter:
Jest z pozoru przypominająca Fresh'a, ale jak się ją lepiej pozna można zauważyć, że jest przyjacielska, pomocna, lojalna i naprawdę miła, ale można ją też poznać z gorszej strony, a wtedy zmienia się w czystego psychopatę. Jest dość dociekliwa i lubi wiedzieć co w trawie piszczy, więc dzięki mocy otwierania portali zawsze wie co się dzieje w każdym Au.

Jej zajęcia to rysowanie i zmienianie wyglądu swojego Au co zależy od jej humoru, chodzi też po innych wymiarach i pomaga lub przeszkadza innym w ich życiu, ale raczej to drugie. Posiada też paru przyjaciół, którymi są Ink, Fresh, Honey i Blue, lecz najbardziej lubi się z Fresh'em i chyba powinniście się domyślić dlaczego.
Share:

35 komentarzy:

  1. O boże jaki słodki sansik 😻😺😸

    OdpowiedzUsuń
  2. Z TOND?! To boli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro to jest Mulituniwersum stworzone przez Psycho to wiem gdzie znajdzie się moje AU po skończeniu. (chyba że to tak nie działa?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze. Dzięki i fajna odmiana słowa Sans.;-) A po drugi Creatortale!2.0 to tylko Au, a Multiversum, które też stworzyłam to całkiem inna historia, ale jeśli chcesz to z chęcią się podziele moim Au. ^ ^

      Usuń
    2. Ou... Jak chcesz się nim podzielić to proszę bardzo... Wiesz z opisu wywnioskowałem jakby to była przestrzeń za po-za...

      Usuń
    3. Nie jest przestrzenią Po-Za tylko ją przypomina. To Au może w przeciwieństwie do przestrzeni może przybrać formę dowolnego świata za sprawą Creator i jej ołówka, ale pierwotnie CreatorTale!2.0 jest wielką pustką.

      Usuń
  4. Wow, Bardzo fajne AU. Ja nie mam pomysłów, by stworzyć swoje AU w fandomie Undertale ;3; Jedynie jak już, to jak mi się nudzi, to dodaję swoją OC do fabuły, którą wielbię i w głowie ją sobie lekko przerabiam ;3; TYLKO W GŁOWIE, po prostu jak zaczynam odlatywać to w głowie myslę, jak jakies rzeczy się potoczą, albo przed snem xD


    Bardzo fajna Creator ;3; i pewnie jak każdy, pomyslałam, że to kolejna wersja Sansa, aż tu co widzę? Płeć: Kobieta ;3;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w klubie "Myślicieli". XD

      Usuń
    2. A i zapraszam do CreatorTale!2.0. Po prostu dodaj do niego swoją Oc i możesz z Creator latać po wszystkich Au i wtącać się do życia innych. ;-)

      Usuń
    3. I bez tego to robię xD W sensie, moją OC wcisnęłam do niektórych AU które lubię. Chyba już do 3 czy 4 xD
      Mam jeszcze kilka OC, ale ta jakos mi najbardziej sie podoba xD

      Usuń
    4. Mogę się przyłączyć? Może zrobie nawet fanarta...
      ♡☆♡

      Usuń
  5. Przez twoje arty zebrała mnie chęć na stworzenie własnego Sans'eła :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Początku Ten Obrazek Z Creatorem Skojarzył Mi Się Z Haltem Ze " Zwiadowców " ;-; Ale Bardzo Fajne AU I Fajnie Że Głównym Bohaterem Jest Dziewczyna Podobna Do Sans'a ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mam ochotę zrobić arcika ^3^

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się moje Artisttale przypomniało...





    (PS. Jak chcesz możesz zrobić notkę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh? Notki o swoich AU piszecie sami i posyłacie mi na maila. ...

      Usuń
    2. Ok! ^^
      Trochę długo zajmie XD
      Cóż... Zrozumienie Artisttale mnie samej sprawia problemy! XD

      Usuń
    3. Właśnie skończyłam czytać notkę o twoim Au.. Ono jest super! Dzwonię do Creator. Musi to zobaczyć! Chyba, że jest zajęta z Fresh'em ( ͡° ͜ʖ ͡°). Wtf?! XD

      Usuń
  9. I znowu mam inspirację ^^







    Już nigdy nie gram w golfa. XDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsze polskie AU nawet ona nie jest sansem jeszcze lepiej ponieważ ciągle w jakiś au sans jest głównym bohaterem bez sensu a tu nowa postać która nie jest sansem jedyna wada że go przypomina ale to nie ważne dobra robota.
    PS:wygląda na idealną przyjaciółkę (dla wielu dziewczynę)Inka

    OdpowiedzUsuń
  11. A nawet Creator Sansa twórczy AU,Destroyer Sansa,Dark Sansa który jest silniejszy od errora i Ultimatetale!Sansa nie działają!? to Creator musi być chyba najsilniejszą postacią w Underverse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem dodać moce

      Usuń
    2. Zapomniałem dodać moce

      Usuń
    3. Może i tak. Nie wiem, bo Crea z nikim jeszcze nie walczyła......

      Chyba już wiem czemu. '_'

      Usuń
  12. A nawet Creator Sansa twórczy AU,Destroyer Sansa,Dark Sansa który jest silniejszy od errora i Ultimatetale!Sansa nie działają!? to Creator musi być chyba najsilniejszą postacią w Underverse

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE