5 kwietnia 2017

Undertale: AU - UnderFresh / Fresh!Sans

Nazwa: UnderFresh
Twórca: loverofpiggies


Charakterystyka AU
Jest to jedno z "zarażonych" AU, to znaczy takich, do którego wkradło się wiele błędów. Wszyscy bohaterowie posługują się językiem l33t (jest to stary, nie wiem czy nadal aktualny język jakim młodzież posługiwała się na początku XXI wieku, kiedy internet sprzedawano na wiadra). Wszyscy bohaterowie noszą luźne, bardzo kolorowe ubrania. Swangują - cokolwiek rozumieć pod tym terminem. Oraz uczą dzieci, że narkotyki są złe. No i każda z postaci posługuje się oddzielnym slangiem.
W tym uniwersum chodzi o to, aby ... Być skejterem. W sensie, że jeździć na desce. Lecz nie tylko. Jest to uhm, parodia gry, gdzie postacie poubierane w stylu lat 90 wymieszały się ze współczesnością. W tym to okresie bardzo popularne były duże słuchawki, walkmany i tak dalej. Pomieszanie to z kultura "YOLO" i innymi modnymi internetowymi memami, otrzymujemy właśnie to AU.

Fresh!Sans
Zdecydowanie najbardziej popularna postać z całego uniwersum. I zaręczam, że nie jest to żaden Yolo!Sans... To Fresh. Zachowuje się jak wyluzowany koleżka z sąsiedztwa. Używa wielu niepotrzebnych super zajebistych i coolowych określeń, zgodnie z tym co przypisują mu fani - mówi szybko, mocno gestykulując. Warto zwrócić uwagę na jego okulary. Zawsze je nosi. Ten Sans, jak i całe AU jest ... zarażony. Jego okulary zasłaniają oczy, przez co nie jesteśmy w stanie powiedzieć jaki ma wyraz twarzy, oraz kiedy używa swojej magii, a kiedy nie. Warto nadmienić też, że ma również umiejętność wysysania z jego towarzyszy energii życiowej, przez co człowiek powoli słabnie, aż umiera. Tak więc jego prawdziwa osobowość jest nieznana, schowana za pozorami przyjaznego gościa. Jednak, autorka AU zdradziła nam wygląd Sansa bez okularów w jego prawdziwej formie, bez ukrywania czegokolwiek, no cóż, wygląda on tak:
Jego charakter jest bardzo skomplikowany. Przesadnie opiekuńczy, wścibski, denerwujący, protekcjonalny. Panicznie boi się "nie istnienia" a więc nie zabija swoich ofiar (z których wyssie energię życiową), pozostawia je "otwartymi" a więc pozbawionymi możliwości na obronę, a jednocześnie narażonymi na działanie "infekcji". Zostawia za sobą tak wiele otwartych ciał jak się da. Jest bardzo cierpliwy i nie zniechęca się łatwo. Uczulony na wulgaryzmy zawsze będzie poprawiał osoby jakie przy nim posługują się nimi. Czasem sprawia wrażenie nie do końca świadomego własnego postępowania, oraz czasami nie pamięta co mówił wcześniej. Innym razem wpierw powie, a potem pomyśli nad sensem swoich słów. Nie lubi kłamstwa, dlatego zawsze mówi prawdę, czasem dla niepoznaki obracając ją w kawał. 
Ma moc anulowania i kasowania wypowiedzianych przez kogoś innego słów, by zamienić je na jakiś slang. Ponad to trudno powiedzieć kiedy się złości, może stać się bardzo impulsywny, by zaraz potem znowu powrócić do komika, a następnie w mgnieniu oka popaść w ostateczną furię. Innymi słowy, jest emocjonalnie niestabilny. Bardzo. 
Powiecie - no dobra. Taki z niego zły Sans, ponad to jest zarażony. Ok. Więc dlaczego Error go nie zniszczy? No cóż, zarówno Error jak i Fresh są wytworami tej samej artystki i stworzyła ona fabułę w ten sposób, że nawet Error nie jest w stanie nic zdziałać na istnienie Fresha. Innymi słowy, ten Sans jest nie do pokonania.
Inne postacie

Share:

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Śmiesznie, to wygląda Flowey xD Kwiat jeżdżący na deskorolce, z srebnym naszyjnikiem, okularami i czaplą z daszkiem - TEGO JESZCZE NIE GRALI! XD

      Usuń
    2. Mnie zastanawia jak ten naszyjnik się trzyma na jego łodydze

      Usuń
  2. TAAAAAAAAAK!!! KOCHAM UNDERFRRSH!!<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że akurat to AU objaśniłaś. Akurat ostatnio czytałam z nim opowiadanie i dobrze trochę więcej o nim wiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś za tym AU nie przepadam >.> Za kolorowo i luzacko jak dla mnie.

      Usuń
  4. Uczulony na wulgaryzmy huh? Ze mną by nie wytrzymał bo czasem klne jak: się uciesze, się wkurze, czasem tak o sobie powiem bo mam taki kaprys. Heh przydałby mi się taki sans XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną 10 minut by biedak nie wytrzymał =')

      Usuń
    2. Ja mam ten problem, że nawet nie zdaję sobie sprawy z tego kiedy klnę. Jakiś czas temu na zajęciach wypowiadałam się na jakiś temat, do którego podchodziłam bardziej emocjonalnie i palnęłam "kurwa" >.> Szczęście wykładowczyni puściła to mimo uszu.

      Usuń
    3. O_O
      U nas taka pani jak się wkurzy mówi "Do jasnej choinki" XD. Ale nic nie pobije tekstów pani z historii : "CZY JA JESTEM W ZOO?!" albo "CZY JA MAM NA CZOLE NAPISANE GŁUPIA?"

      Usuń
    4. Mam to samo Yumi...I bardzo nad tym ubolewam ;_;

      Usuń
    5. Ej, jak tak teraz pomyśle, to gdybym się spotkała z Freshem, to bym chyba specjalnie w każdym zdaniu powiedziała przynajmniej raz jakis wulgaryzm =') to by było silniejsze ode mnie - choć pewnie by się to dla mnie bardzo źle skończyło x3

      Usuń
    6. heh, Ja czasami z nudów klnę i układam z nich "piosenki".

      Usuń
    7. Fans...
      Układanie piosenek z wulgaryzmów jest... dziwne

      Usuń
    8. Lecz tacy jak ja tak robią

      Usuń
  5. Wooooooooow, dobra, dziękuję za tą notkę, prawie żadnej z tych rzeczy nie wiedziałam x3
    I nie sądziłam, że Fresh jest takim creepem ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no jest, jest. Pozory mylą.

      Usuń
    2. A pomysleć, że zawsze uważałam go za osobę, która najpewniej jest zwykłym luzakiem...




      Jak ja kurwa bardzo się myliłam (jak dobrze, że jego obok mnie nie ma, bo cos czuję, że już bym miała kłopoty xD)

      Usuń
  6. Porównałam Fresh Undyne do tej co z nią teraz walczę xDD ale podobne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za wyjasnienie XD
    Prz6najmnie za co Error go nie lubi xD
    Wiwa lata 90 xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wiedziałam że Fresh nie może być taki niewinny. (Tak samo jak Blue ale to inna sprawa). Ktoś kto ma tą samą swórczynię co Error i Geno nie może być normalny XD Ale i tak go lubię :3 taki śmieszkowy zabójca :3 i najlepsze są te okulary XD

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie zawsze ciekawiło czy Fresh!Sans może się w jakiś sposób przenosić do przestrzeni po-za. No bo często w opowiadaniach czy komiksach jest ukazany w towarzystwie Inka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam go częściej widzę jak wkurza Errora. I faktycznie nic nie wiadomo na ten temat... kolejny creepy fakt...

      Usuń
  10. Myślałam, że Fresh jest luzakiem, co ma wywalone na wszystko, a tu... ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE