9 kwietnia 2017

Undertale: AU - Undernovela

Nazwa: Undernovela
Autor: pig-demon


Charakterystyka AU
Jest to parodia hiszpańskich seriali. Postacie są przesadnie wyidealizowane, lubią ginąć nagle na atak serca, przeżywają wielkie miłosne bolączki i mają niewyjaśnione um... przypadłości. No i mówią TYLKO po hiszpańsku. Zabawa polega na tym, że nikt nic nie rozumie a i tak ogląda. Mmm wiem, że fanem Undernoveli jest Error. 
A opis fabuły? Oh... dobra... Usiądź wygodnie... Khem... Boże, nie wierzę, ze to robię. A więc tak:
Assgorro (Asgore) jest częścią mafii Podziemia, która zmusza go, aby zabijał dzieci. Jeżeli tego nie zrobi, ci zabiją jego rodzinę. Tak właściwie to jego dziecko Asriela już zabili i został mu tylko adoptowany dzieciak.. który jest chory umysłowo i ma rozdwojenie jaźni. Tak, chodzi o Frisk. Rodzina Assgorro się go wyrzekła po tym jak wyszło, że zabija dzieci. Toriel nie mogła tego znieść więc powiedziała iż go zostawi bo nie może z nim być. Okazało się, że Assgorro i tak ma chore serce i niedługo umrze, więc puścił ją wolno, aby znalazła prawdziwą miłość. No i ją znalazła! Sans został jej kochankiem. Nie wiedział jednak, że nadal jest mężatką (choć jej mąż umiera), poświęcił wiele dla niej i nawet zaadoptował adoptowane dziecko Toriel (chodzi o Frisk). Niestety z racji na to, że są dwóch różnych gatunków ojciec Sansa - Gaster, który jest ... księdzem... wydziedziczył go. Tylko młodszy brat Sansa, Papyrus nadal jest po jego stronie. Okazuje się, że to Gaster jest przywódcą mafii Podziemia i wydaje Assgorrowi rozkaz zabicia jego młodszego brata... Papyrusa.... 
Żyjesz? Bo ja omówiłam dopiero pierwszy odcinek!












Share:

37 komentarzy:

  1. Jedyne co mogę napisać to
    WAT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sólo en español. Aunque el uso del traductor google verdadera español a la cabeza atrapada leer lo que está escrito aquí. Ni siquiera sé lo que dice!

      Usuń
    2. A co napisałaś Yumi?

      Usuń
    3. Uzywasz translatora google do tłumaczenia?

      Usuń
    4. Wpisałam w google po polsku, ale jak potem przerzuciłam to na hiszpański to nie o tym pisałam xD

      Usuń
  2. Jedno z najdziwniejszych AU jakie dane mi było poznać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszce dość dziwne AU czyli FeudalTale...

      Usuń
    2. Soniu ja właśnie poszukuje najbardziej pojebanych AU jakie są xD Chcę jeszcze opisać dwa :D Jak mi siły pozwolą xD

      Usuń
    3. Fajnie ^^ I czemu Soniu?

      Usuń
    4. Bo zwracałam się do Soni.

      Usuń
  3. Dziwniejsze być nie może... Znając życie zaraz mnie z tej tezy wyprowadzicie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Gaster...księdzem...OKEJ, JA SPADAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiem gdzie iść do spowiedzi na przyszłość... :')

      Usuń
    2. Gaaaaster księdzem...
      PROBOSZCZ GASTER.
      A tak btw, Gaster wpadł do rdzenia w Hotland... Można powiedzieć że...
      jest RDZENnym hotlandczykiem XD

      |wiem że nie jestem zabawna przepraszam :') |

      Usuń
  5. Ja się Error'owi nie dziwię, że lubi oglądać to Au, bo może i dziwne, ale można się z czego pośmiać.:-D (i Sans jest tutaj sexsi( ͡° ͜ʖ ͡°) )

    OdpowiedzUsuń
  6. Brak mi słów...
    Nie oderwę się od ekranu.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Moja niedoszła dziewczyna uszy się hiszpańskiego
    2. Przy opisie Gastera wyleciałem przez okno jak kanoniczny Pap

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie! Nie może być! Mój największy wróg!... HISZPAŃSKIE NOVELE ;-;
    NO! JUST NO! I'M OUT! *spierdala przez okno*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na MNIE!!
      *wyciagamy krzyż i zapalniczkę*
      Hiszpański jest ZUO! Telenowele to ZUO!! HISZPAŃSKIE NOVELE TO SZATAN!!!!

      Usuń
    2. *Bierze widły i pochodnie* Zabić zanim złoży jaja!

      Usuń
    3. *Siekiera i woda święcona pojawiają się z dupy* TRZEBA ODPRAWIĆ EGZORCYZMY--

      Usuń
  9. Muchas gracias por ENCONTRAR ESTO por favor Yumi ENCONTRAR más :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Uczę się hiszpańskiego drugi rok więc może bym coś ogarnęła ale... nie dzięki lubię resztkę mojego mózgu XD

    OdpowiedzUsuń
  11. WATTTTT?????? CO???? resztki mego mózgu wipienkoliły do Lucka do Los Angeles i w Bieszczady XD

    OdpowiedzUsuń
  12. och... yeah... od dziś wielbiem Errora..!
    Undernovela właśnie stało się moim drugim ulubionym AU ^o^

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wychodzę *zamyka za sob drzwi*...

    OdpowiedzUsuń
  14. Toriel wal się od Sansa bo inaczej-te estoy engañando con el suelo que cagas-proszę nie tłumaczcie tego

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam o tym A.U, ale mnie nie interesowało.
    Teraz jak obejrzałam extra scena z Underverse to chcę wiedzieć więcej o tym A.u xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja reakcja to
    CO KURWA?!?!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesus Kryste...xD GASTER KSIĘDZEM?!? To mnie najbardziej rozwaliło 😂😂😂 hmm
    ....może zaczną nakręcać zamiast ojca Mateusza to ,,Ojciec Gaster"? Ahahaha

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE