16 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz VII



















Share:

10 komentarzy:

  1. ;_; nitkuś, nie smutaj, już nie jesteś sam ;_; nóg Cię wyprzytulać ile tylko chcesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze chwilę temu się śmiałam.... KURWA! *stara się nie być smutnym*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę go przytulić TT^TT dajcie mi go. On jest taki biedny *tuli*

    OdpowiedzUsuń
  4. Newo! Na łańcuchy to radzę blastery, one rozpierdolą co tylko będziesz chciał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... Myślałam o czymś innym... Blastery mi się później przydadzą ( ͡° ͜ʖ ͡° I to baaardzo dużo blasterów... (Pytanie tylko czy zdołam je narysować... xd)

      Usuń
    2. TAAAAAAAAK Blastusie, przygarnąłbym jednego... albo z dziesięć.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE