12 kwietnia 2017

Undertale: Pierdzenie [Fart - tłumaczenie PL]





Autor:
Share:

11 komentarzy:

  1. Jebłem i nie wstaję.

    PS.
    Czemu Gaster ma na sobie niebieskie nitki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam to i od razu kojarzy mi się to z tatą :') pozdrawiam cieplutko tatę! XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak robi mój brat XD Wchodzi do pokoju i mówi "Chyba się zesr***m" XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kojarzy mi się z już usuniętą serią If Undertale was realistic

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekhem, jakbym widziała mojego brata. Wbija do pokoju, bez słowa wpierdala się do mojego łóżka (ja wtedy przy biurku siedzę), owija się kordłą, po chwili pierdzi i mówi 'Chyba sie zesrałem' wstaje i wychodzi z pokoju.

    w takich momentach zaczynam zmieniać pościel =')

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tak samo z moim bratem kiedy jeszcze dzieliłam z nim pokój teraz mamy własne kąciki do przebywania :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak oto nagroda najśmieszniejszego taty trafia do... *dramatyczna pauza*... Gastera!!!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE