9 czerwca 2017

Gra: Kółko Przyjaźni 4.0 [zapisy zamknięte]

Oto efekt naszej zeszłotygodniowej zabawy

Zasady Andgory
- wybierasz jednego ludka z obrazka (bases będą zawsze podpisane numerkami), ale uwaga! Jeśli ktoś zaklepał sobie go wcześniej, to niestety musisz wybrać innego.

-  z wybranego człowieczka tworzysz siebie lub swoje OC (Orginal Charakter) możesz zmienić im wyraz twarzy, ale nie wolno ci zmieniać pozy. Program, metoda itp. są dowolne! Jeśli OC ma imię, napisz je! Chętnie ją/jego poznamy!
- żeby nie pogubić się w rysowaniu, to kolejność idzie numerkami. Osoba, która ma numer 1 zaczyna, potem 2,3,4, CHYBA, że osoba z numerem kolejnym nie ma czasu lub coś jej wypadnie, wtedy rysuje następna itd. Jak skończysz rysować, usuń cyferkę.
Podpisz się pod swoim dziełem! Niech każdy wie, ze narysowałaś/eś to właśnie ty!
- jeśli zaklepiesz sobie numerek, ale wyjdzie tak, że nie będziesz chciał/a już rysować (albo nie będziesz mogła), to napisz to w komentarzu. Na pewno znajdzie się ktoś chętny ;)
UWAGA!

Osoby, które brały udział już w zeszłotygodniowym ,,Kółku Przyjaźni" nie mogą brać udziału w następnym. Dajmy też szanse porysować innym :) Jednakże! Kiedy zostaną wolne bases i nie będzie chętnych, wtedy osoba ta może wziąć udział :D

Ze swojej strony dodam jeszcze:
Na narysowanie swojej postaci masz 15 godzin. Jeżeli ten czas upłynie - wypadasz z tej zabawy, natomiast miejsce się zwalnia na kogoś innego. Chyba, że napiszesz wcześniej iż "dzisiaj nie mogę, rysujcie beze mnie, ja na końcu dodam jutro" albo podobnie. Chodzi po prostu o to, aby gra nie stanęła. Przypadki losowe zdarzają się każdemu. 
- Przekroczenie czasu NIE dyskwalifikuje Cię z wzięcia zabawy w przyszłym tygodniu. 
- Jak zostało powiedziane, osoby jakie brały udział w zabawie z zeszłego tygodnia NIE mogą wziąć udziału w tym. CHYBA, że do soboty wieczorem zostaną jeszcze jakieś wolne miejsca.

A więc obrazek na ten tydzień 

Instrukcja: 
1 - piszesz komentarz z numerkiem base jaki rezerwujesz. Upewnij się jednak, że ktoś nie zajął go przed Tobą, w tej grze - kto pierwszy ten lepszy 
2 - Zaczyna osoba z 1 numerkiem
3 - Rysuje dowolną techniką swojego base (OC albo swoją wersję) 
4 - Hostuje (zapisuje na stronie) i przesyła bezpośredni link w komentarzu do zrobionego ze swoim OC obrazkiem np na stronach 
5 - NIE zmieniamy rozszerzenia pliku (jak jest .png to ma zostać .png)
6 - Jak osoba z numerem 1 prześle link. to osoba z numerem 2 zapisuje obrazek i robi dokładnie to samo od punktu 3 do 5 i tak do końca 
7 - Jeżeli osoba z wcześniejszym numerkiem z różnych powodów nie może w danej chwili narysować - musi to napisać w komentarzu określając mniej więcej czas kiedy będzie mogła się tym zająć (nie chodzi o podawanie konkretnej godziny ale np czy wieczorem będzie dostępna czy nie). Na narysowanie każdy ma 15 godzin i jeżeli nie napisze komentarza - nie skontaktuje się - że np teraz nie może, to kolejka mu przepada
8 - Obrazek jaki powstanie może być publikowany na waszych stronach z zaznaczeniem z jakiej to zabawy pochodzi. Mile widziany link do bloga!


KOLEJKA
12 - Karina Brus (jutro)
18 - Latii Vlog
21 - Reitiri (jutro)
Share:

175 komentarzy:

  1. Można numer 1?
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaklepuję 13! :3 jednak, um, nie jestem pewna, czy się dzieś wyrobię.jeżeli nie, róbcie bezemnie, dodam jutro ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już się bałem że zapomnisz

      Usuń
    2. Phehe, nie spokojnie, nie zapomina się o takich rzeczach :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zrobione :)
      Mam nadzieje, że czegoś nie poplątałam i to moja kolej Xd

      http://ifotos.pl/z/aqsrhwa

      Usuń
    2. Mniejsza o kolejkę :D Już wrzuciłam :D

      Usuń
  5. 12! Tylko nie wiem, czy dziś tam radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, w razie co zaznaczam Cię, że jutro zrobisz :D Jak dasz radę wcześniej to spoko, a jak nie to trudno ^^

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oh oczywiście, jest wiele wolnych numerków

      Usuń
    2. to chyba jak nie jest zajęte, to poproszę 8, bo to moja szczęśliwa liczba xD

      Usuń
    3. a tak wgl, mogę furry? Bo jakoś ludzi nie za bardzo umiem ;-;

      Usuń
    4. Oczywiście, że możesz. To ma być Twoje OC, więc rysuj co chcesz, tylko pozycji nie zmieniaj ;)

      Usuń
    5. jakby co to jeśli gdzieś do 13 jutro nie skończe to mogę skończyć wieczorem? Wczoraj miałam urodziny a jutro mam impreze a 11 mam festyn ale powinnam dzisiaj skończyć ale tak na wszelki wypadek pisze.

      Usuń
    6. Oh oczywiście, już Cię zaznaczam. Nie śpiesz się ;) I sto lat!

      Usuń
    7. Wszystkiego najlepszego!

      Usuń
    8. A tak wgl to dam dzisiaj chyba o 16 :/

      Usuń
  7. ja biore 21~Reitiri

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A jak z-hostować? Kotoś poda jakąś dobrą stronkę?

      Usuń
    2. Wszystko jest w notce - racz przeczytać. Adresy stron też tam są -_-

      Usuń
    3. Aha. dzięki! :D (Znowu nie umie czytać) ;-; To już po raz drugi dziś. Czytam wszystko z uwagą itp. itd. Ale jak pani się mnie zapytała o coś dotyczącego tekstu to ja takie:

      -A gdzie to było?

      I klasa w śmiech. ;-;

      Usuń
    4. Aha no i dziś za bardzo nie mam czasu mogłabym jutro?

      Usuń
    5. Jasne, nie ma sprawy ^^

      Usuń
    6. Yumi wysłałam Ci na maila bo nie mogłam zhostowac przepraszam

      Usuń
  9. o rany T_T jak ktos nie zdazy zrobic to chetnie zajmie jego miejsce ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jecze dduuuuużo! jest!!! Zajmuj póki wolne! :D

      Usuń
    2. Jest wiele wolnych miejsc, wybrałam takie base gdzie jest ich sporo

      Usuń
    3. niestety juz bralam udzial w poprzednim tygodniu ...ale chetnie bym wziela 2

      Usuń
    4. Aaaa faktycznie xD Już mi się te wszystkie nicki mylą. Jeżeli nie zostaną wybrane do końca, albo ktoś nie narysuje i będzie dobieranka, to możesz się załapać ^^

      Usuń
  10. Yumiś, czy będzie kiedyś kółko z kucyków? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm jasne! W sumie dobry pomysł :D Tylko trza będzie znaleźć jakieś fajne base xD

      Usuń
    2. Znalazłam nawet fajną bazę z dużą ilością kucyków i ładnym stylem

      http://orig14.deviantart.net/5f67/f/2016/243/5/d/mlp_lineup_base_by_bookwormpony-dag0d2l.png
      ~Madziaziel

      Usuń
    3. to za tydzień będzie czy zrobisz dwie kolejki (jedną z kucykami a drugą z ludzikami? (bo sama się czaje na kolejne kółko xd))
      ale też rozumiem że z tym trochę pracy jest odpisać na każdy komentarz dodać obraz czasami połączyć dwa itp.
      ~Madziaziel

      Usuń
    4. Mmmm niczego nie obiecuję. Dlatego nie wiem jak to będzie wyglądało za tydzień. Base z kucyków się pojawią ale nie wiem kiedy.

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Za pół godziny bd mogła robić, więc po Shiro nikt mi nie wbija w kolejkę :)

      Usuń
    2. Spokojnie, 3 jeszcze nikt nie wziął a Twoja postać z inną się nie łączy więc. xD

      Usuń
  12. Emm... Tylko takie pytanie, dla jasności (jestem nieogarem :'3) Później te linki, do tych stron i obrazków mają być umieszczone w komentarzu pod tym postem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yap ^^ Albo obrazek przesłany na mojego maila yumimizuno@interia.pl ^^

      Usuń
    2. Okej, dziękuję :D W takim razie poproszę 9 ^^ (Możesz mnie zapisać po prostu jako "Amelia" :D)

      Usuń
    3. Kurdee, dopiero teraz się skapnęłam, że nie jestem tu jedyną Amelią ;;-;;

      Usuń
    4. Spokojnie zapiszę Cię jako Anonimowa Amelia :D

      Usuń
    5. Dobry pomysł! Dzięki Yumi! xD

      Usuń
    6. Hehe, nie jestem sama xD

      Usuń
  13. Ten uczuć
    kiedy widzisz kolejną grę w Kółko przyjaźni
    A ty nie możesz w niej wziąć udziału ;_;
    Wiem, że tak jest sprawiedliwie
    ale
    to i tak boli ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrób nowe konto xD, weźmiesz jeszcze udział xD

      Usuń
    2. Ne, to już by było nie fajne zagranie ;-;
      już wolę poczekać
      to, poczekam sobie... w kącie... *siada w kącie i pacza*

      Usuń
    3. *klepie po plecach* Spokojnie spokojnie

      Usuń
    4. Zgodnie z regulaminem, nie w przyszłym tygodniu będzie mogła wziąć udział. Chyba, że dzisiaj wszystkie numerki się nie rozejdą, albo ktoś z tych jakie zaklepał sobie przekroczy czas regulaminowy ^^

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Oka :D Rydzia będzie mogła za pół godziny więc Ty po niej :D

      Usuń
    2. czyli za pół godziny jak narysuje Rydzia to ja? Dobrze zrozumiałam? XDD

      Usuń
    3. Za pół godziny Rydzia będzie mogła już rysować, jeżeli wyrobisz się do tego czasu to rysuj, a jak nie to poczekaj, aż ona wrzuci :D Bo wasze base się łączą

      Usuń
    4. aaa to poczekam :V Bo na razie mam grilla (który się powoli kończy :( )

      Usuń
    5. Odwal się od Grilla, on jest mój xD hehehe

      Usuń
    6. Nie chodzi mi o Grilbiego XDDD ale kiełbasa była smaczna :V

      Usuń
    7. Mmmmm kiełbasa (z) Grilla ( ͡° ͜ʖ ͡°) heheh

      Usuń
    8. Boże Rydzia! XDDD ty to już masz skojarzenia ( ͡° ͜ʖ ͡°) XD :V

      Usuń
    9. głodnemu kiełbasa na myśli xD a nie, to chleb xD

      Usuń
    10. XDD brak mi słów... XD

      Usuń
    11. O kurwa. Co tu się wyprawia bezemnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mrrr, Grill... Taki pyszny i ciepły ( ͡° ͜ʖ ͡°) Chętnie bym zagrała na tej kiełbasce ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    12. nieeee w co ta rozmowa się zamienia ;__; Dx zostawcie mojego grilla (nie grillbiego) w spokoju XDD

      Usuń
    13. Ale on taki cieplutki i pyszny... Nie potrafie się powstrzymać. I... I... Taki gorący ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Fans. Jeśli to czytasz to przepraszam... Znowu xD

      Usuń
    14. A skąd wiesz jaki jest mój Grill? >:V

      Usuń
    15. Co to za zbereźne myśli i teksty?
      I to beze mnie?!

      Przez tego Grillbiego z Grillem i kiełbaskami nagle zrobiło się tu dziwnie cieplej ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    16. Jest tu jakaś ŚPIĄCA KRÓLEWNA do "obudzenia"?

      XD, jadę dzisiaj drugi rozdział.

      Usuń
    17. Widzę, że wciągnęło xD

      Usuń
    18. Fans, może do pobudzenia? xD

      Usuń
    19. Jest to napisane tak jak lubię...
      .
      .
      .
      .
      .
      Myślę oczywiście o czasach średniowiecznych, a nie o biciu szpatułką.

      Usuń
  15. 14!!!!!! aljcfkaduzhcn7IO2Qjaksz jak nie to nasram ci na dywan! (żąrtuje z tym dywanem xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEDNAK NIE, chce 16 xD

      Usuń
    2. U-uuuh, dobra, będzie 16

      Usuń
    3. Yumi a masz skype? bo tumblr nie chce ze mną współpracować, bo skączyłam moją część a nie wiem gdzie ją teraz ci wysłać xD

      Usuń
    4. wyślij Yumi na e-maila

      Usuń
    5. Nope. Na maila ślij. yumimizuno@interia.pl

      Usuń
    6. Spoko, to jutro z rana już on będzie wysłany xD

      Usuń
  16. Zaklepuje 17 jutro Narysuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. 4 jest wolne? ;^; mogę? Jak tak to jutro zrobię

    OdpowiedzUsuń
  18. 18 jeszcze wolna ? (nie znalazłam w komentarzach ale jestem ślepa więc wolę się spytać)

    jeśli tak to zajmuje OK? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo z 15... (chyba) nikt nie zajął, bo też nigdzie nie widzę, żeby ktoś wybrał nr. 18

      Usuń
    2. Jest wolna :D Tzn już zajęta - przez Ciebie :D

      Usuń
  19. No nieeeee a ja jestem na zielonej szkole i nie mam laptopa T_T

    OdpowiedzUsuń
  20. Gotowe. Wybacz że tak dużo czasu mi to zajęło ale program nie chciał za mną współpracować .-.
    http://imgur.com/a/SvYCx
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG!!! Ale super Ci wyszło... WOW

      Usuń
    2. Dziękuję ^^.Moja druga praca,którą robiłam w FireAlpaca. Według mnie efekt nawet okej.
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. A cóż to za program? (na jakie urządzenie)

      Usuń
  21. Ey Yumi ja jutro narysuje bo ja jestem już zmęczona i za kim Rydzia narysuje to ja już będę jak trup leżała więc gdzieś jutro rano narysuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczułam się jak żółw... 😓

      Usuń
    2. https://drive.google.com/file/d/0B2TZj0p4P8vLcllkd0Q5MUZ4N00/view?usp=sharing

      🐢

      Usuń
    3. Czemu głupia Karen?

      Usuń
    4. fragment z "Jestem Sans i Papytus":
      "Na schodach siedział Papyrus z wielkim parasolem rozmawiał z dwoma dziewczętami ubranymi w szare mundurki z czerwono złotymi wykończeniami, najwyraźniej bliźniaczkami. Autorka wspomniała mu o nich. Nazywała je Lucy i głupia Karen. Przypuszczał, że to przez tą drugą ich historia została zawieszona i nie zapowiada się na to, by kiedykolwiek została skończona."
      Głupia, bo jest ciapciowata, tępa i zanim związałaby się z kimkolwiek, prędzej zestarzałaby się pięć razy, a wtedy to i tak nikt by jej już nie chciał ^^"

      Usuń
    5. Rydzia chodziło mi że ty nie miałaś czasu, a ja już byłam ledwo żywa xD bo jak w komentarzu na górze miałam Grilla i musiałam z kuzynkami 2 godz w basenie pływać ;__;

      Usuń
  22. Yumi, a to trzeba po kolei... taak? Bo ja bym już mogła, a wiele osób przede mną ma na jutro.

    OdpowiedzUsuń
  23. I pytanie nr. 2 czy jak mój młodej jest ciemnoskóry to moja postać też ma taka być, czy to nie ma znaczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor skóry base możesz zmienić bez problemu na taki na jaki chcesz. Nawet na zielony!

      Usuń
  24. Nosz, nie zdążyć w momencie kiedy lenistwo ustąpiło XD

    OdpowiedzUsuń
  25. Zrobiłam 15!!! Wiem, że jakieś mega to to nie jest, ale na tą chwilę nie miałam lepszego pomysłu [narysowałam siebie]... http://m.imgur.com/gallery/35DlY41

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to mam życiowego pecha. Znowu się spóźnić. No trudno, ale przynajmniej dotrzymałam przyjaciółce towarzystwa gdy śpiewała na scenie ^^ Może za tydzień mi się uda? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh kochanie może jak będzie dogrywka to się załapiesz :D

      Usuń
    2. Też bym chciała jednak niedługo wyjeżdżam i wrócę dopiero w niedzielę :') Jednakże jeśli dobrze pójdzie to środa będzie moim pierwszym całkiem wolnym dniem od kilku miesięcy i mam nadzieję, że wyślę ci wtedy coś, co robiłam podczas mojego zeszłotygodniowego wyjazdu :3 no i mam nadzieję, że się spodoba xd

      Usuń
  27. Mam nadzieję że kolejka do mnie nie dojdzie gdy zasne, nie jestem aż takim maniakiem by zrezygnować ze snu ale jeśli są tu tacy i jakim cudem do mnie dojdzie można mnie śmiało ominąć, jeśli już do mnie dojdzie to wezmę się do pracy jutro o 12 rano.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blue, jak chcesz to rysuj śmiało nawet teraz :D

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. Umm, więc tak, proszę nie wnikać czemu piszę to i wstawiam linka o tej godzinie, ale... Ugh. ;-; Bałam się, że później się nie wyrobię... :') Prosz: http://imgur.com/a/OAO75 ~Anonimowa Amelia (spodobał mi się ten nick, ok? xD)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak mowilem, prosze bardzo: https://68.media.tumblr.com/04f9f6d214f73de91db76d94f578d0c3/tumblr_orbv28TzGj1w1m06po1_500.png

    OdpowiedzUsuń
  31. Oooookej, bo straciłam rachubę w kolejce... Czy mogłabym zacząć 11, czy czekać na kogoś..?

    Sach-Metka

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety, muszę zrezygnować :( Program mi padł i nie wygląda, aby w nabliższym czasie miał się ogarnąć. Tak więc 12 wolna ; (

    OdpowiedzUsuń
  33. done: http://imgur.com/a/j1sNJ

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Czyli mam robić jeszce raz? No nie ;-;

      Usuń
    2. Nie, poczekajcie, któreś z was robiło z warstwami?

      Usuń
    3. Jak wejdę za 20 min na kompa to wam to szybko naprawię

      Usuń
    4. https://drive.google.com/file/d/0B2TZj0p4P8vLRE1YcmIwcE1IdUk/view?usp=sharing
      nie tak źle, raptem parę włosków xD

      Usuń
  35. Siup~ http://oi65.tinypic.com/11aao9t.jpg

    OdpowiedzUsuń
  36. I jest ^^ http://imgur.com/a/7hS7T

    OdpowiedzUsuń
  37. zrobione (sorry że dopiero teraz ale problemy z netem ^^)
    https://imgur.com/gallery/q8Ghm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latii jakkolwiek doceniam Twój wkład w pracę tak ugh, zostałaś zdyskwalifikowana z powodu upłynięcia limitu czasowego. Zgodnie z zasadami każdy ma piętnaście godzin na zrobienie swojego base chyba, że poinformuje iż zrobi go później. Tyyy nie poinformowałaś w żaden sposób o problemach z netem a od Twojego zgłoszenia minęło już naprawdę dużo czasu.. Dzisiaj rano była dogrywka w której Twój base został zabrany przez kogoś innego, więc~
      Cóż, następnym razem proszę informuj o takich rzeczach >.>

      Usuń

POPULARNE ILUZJE