9 kwietnia 2017

Undertale: AU - RussianTale / Mother Underground / SovietTale

Nazwa: RussianTale / Mother Underground / MotherUnderground / SovietTale
Autor: Robinhoodie i TehRogue


Charakterystyka AU
Nim przejdę do omawiania tego AU zaznaczyć należy dwie rzeczy. Przede wszystkim, to uniwersum jest jednym z tych jakie zostały rozpoczęte, przerwane i raczej nie zostaną zakończone. A szkoda, bo mi się podobało. Dlaczego? Było tworzone przez parę, która się rozstała i sądząc po ostatnim wpisie na blogu - raaaaczej się nie zejdą. Bywa, życie. Może kiedyś ktoś znowu podejmie ten temat? 
Druga rzecz to kwestia podejścia do siebie. Już tłumaczę o co chodzi. To AU ludzie odebrali dwojako. Większość potraktowała to jako parodię i bardzo się im spodobał oryginalny pomysł. Drudzy natomiast się... wściekli traktując to jak propagandę polityczną. Tak więc - AU może się wam nie spodobać, ale nie chcę pod tą notką żadnych dyskusji politycznych.... Jasne? Dobra. To jedzim dalej z koksem. 
Frisk wpada do Podziemia i spotyka Floweya, który symbolizuje Amerykę. Mówi z kowbojskim akcentem i próbuje nas zabić gwiazdkami symbolizującymi te z flagi USA. Nastolatka, albo właściwie osobę dorosłą (sądząc po kresce) ratuje matuszka Toriel, symbolizująca Rosję. Właściwie wszyscy w Podziemiu poza Floweyem i Charą są Rosjanami. Frisk może wybrać geno albo pacyfistę. Jak pacyfka to jest komunistą, jak geno to jest złą Ameryką, która chce tylko wszystko niszczyć. Heh. 
Sans uwielbia wódkę, Toriel chowa matrioszki w domu i takie tam. Bardzo przyjazne AU i naprawdę szkoda, że nie zostanie dokończone. 










Share:

26 komentarzy:

  1. Lubię Rosję. Naprawdę lubię. Ale Rosyjskie Au.... NIE! O_O Lecz mimo tego dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym zobaczyć jeszcze miny amerykanów jak zobaczyli to Au XD

      Usuń
    2. To musiało być... CIEKAWE XD

      Usuń
  2. Ciekawe czy istnieje Au gdzie potwory to naziści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz opisywać fabułę HumanTale? xD Zawsze się zastanawiałam, czy czymś się wgl różni od oryginału xD

      Usuń
    2. Jest na liście w spisisie treści więc się pojawi :3

      Usuń
  3. Od razu to wpadło mi do głowy.

    https://m.youtube.com/watch?v=haEB_wERcS4

    OdpowiedzUsuń
  4. No... Just No............. .-.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://pxls.space/ POMÓŻCIE TWORZYĆ POLSKĄ FLAGĘ! XDDD W tej grze, możesz co 3 min postawić jeden kwadracik, na dole mapy po środku budujemy wraz z innymi polską flagę XD Ktoś nam zabudował godło! Boże, świetne to jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, wbiłam, teraz gdzie ta flaga? xD

      Usuń
    2. Uratujmy Friska którego zmieniają w pedobear'a (jest pod flagą Finlandii)

      Usuń
    3. Na dole! Sansa też zniszczyli :c

      Usuń
    4. a gdzie byl sans? bo jestem slepa

      Usuń
    5. N boku, obok papsa, po prawej stronie.

      Usuń
  6. Heh ten sans z tą wódką mnie rozwalił 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. A wódka z kethupem, da? Szczerze oglądałam komiksy z tego AU na kanale TehRouge, ale nie wiedziałam że to on jest jego twórcą.... Nie powiem jestem pozytywnie zaskoczona bo AU jest bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. To wygląda naprawdę sympatycznie. I już wiadomo który Sans potrafi nas uchlać najbardziej XD (Przepraszam chyba już wytworzyło mi się jakieś zboczenie ><)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takiej sytuacji po prostu żałuję, że alkoholu pić nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Powiem Jedno...ŻE WWWWWHHAAAAAAAAATTTTT TTTTHHHHHAAAA FUUUUUUUKKKKK!?
    Myślałm że to Joke! Widziałam jeden taki komiks gdzie Ruski Sansy wypowiada słynne swoje motto po ruskua potem błaga Charę o szybką Śmier, bo ma dość Rosji.
    A tu poważnie jest takie AU!
    ERROR gdzie ty jesteś!?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pomysł, zrobimy Polandtale. Sans w skarpetach i sandałach, dobra jednak nie nie mam pomysłu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zrobimy UnderPoland! :D Pod Polską. Nawet pasuje :3 *bierze karteczki i notesik* czas szkicować postacie *-*

      Usuń
  12. CYKA BLYAT kurde takie au to ja lubie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie piszą o Sansie, ale mnie rozwaliła Temmie

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE