5 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz III






Share:

18 komentarzy:

  1. Neeegativetale :D

    I taka mała korekta: Ludzie nie "bieli" ale "biali"
    Bieli to może farba, czyli zabarwia na biało.

    OdpowiedzUsuń
  2. AsylumTale bądź NegativeTale...pls....

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG *0* dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki dzięki Statsa! Nawet nie sądziłam, że wgl zareagujesz na moją chęć zagrania z Sansem w szachy xD Jeszcze raz DZIĘKI!!!! ^.^

    ~Mellinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i zapomniałabym - na które AU głosuję xD
      Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm z tego powodu, że już UnderFresh nam ładnie wyjasniła Yumi, to wybieram AsylumTale =)

      Usuń
    2. Nie ma za co xD Czasami nawet myślę, że inne osoby mogłyby spokojnie prowadzić ten komiks a ja po prostu bym se stała z boku i je obserwowała XD



      Life is Brutal XD

      Usuń
    3. Nawet tak nie mysl - nikt by tego tak dobrze nie zrobił, jak ty xD I twój Sansi jest taki SWEEEET ^.^ I ten moment z nitką =')

      Usuń
    4. I nawet nie wiesz, jak mnie zaskoczyłaś tą partyjką szachów i tą wzmianką, że to się pojawiło przeze mnie xD

      Usuń
  4. Chętnie bym posłuchała o asylumtale

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne, głosuje na Asylumtale ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Asylumtale ładnie proszę :)
    (ps. 4:5 dla Asylum o ile się nie mylę)

    OdpowiedzUsuń
  7. asylumtale jest takie fajne :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Negativetale! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomóż stworzyć własne AU?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE