1 sierpnia 2017

Undertale: Yep [tłumaczenie PL]







Tłumaczenie: miranedka
Share:

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jest, dziesiaj ją pzetłumaczę

      Usuń
    2. A już go zrobiłaś bardzo bym chciala go obejrzyc i ciekawi mnie ten komiks ( przepraszam jestem ciekawska ) i jeszcze pryslesz mi linka ☺☺☺

      Usuń
  2. O ty w ciapkę o.o Nie no, Swapfellki są spoko, design szczególnie lubię ale ... eja, tak się nie robi z Honey'em ! T^T

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie tłumaczenia całego komiksu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam to, jest wspaniałe *.* A przypomnienie zawsze dobre ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże. Jak ja uwielbiam ten komiks! A kreska jest cudna *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. FellSwap Sans co ty masz w tym łbie.

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże *-* znam ten komiks i uwielbiam. Tyle że jest strasznie długi i zawiły :\

    OdpowiedzUsuń
  8. ...
    Dziewczyno, kocham cię za to *>*

    OdpowiedzUsuń
  9. JEZU, JAKIE ZAJEBISTE <3333 I TA KRESKA *^*

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten komiks jest po prostu świetny XP

    OdpowiedzUsuń
  11. To...jest...SUPER!!!
    Zrobisz część 2 prosze

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE