11 stycznia 2018

Moje OC- Mateusz Nocuń- Eleven

Eleven to zdolny, 19 letni psychopata. Jego głównym uzbrojeniem jest nóż motylkowy i pistolet. Jest zdolnym mechanikiem, kucharzem, snajperem, piromanem i kumplem. Jeżeli osoba jest mu bardzo bliska, jest w stanie oszczędzić. Jego dziewczyną jest Clockwork. Uwielbia ludzkie mięso. Nienawidzi polityki, każdej religii, nudy oraz Niny The Killer (najchętniej zestrzeliłby ją przy pierwszej, lepszej okazji). Jak na wariata jest całkiem bystry i inteligentny. Woli torturować ofiary, niż zabijać je od razu. Ma obsesje na Tyrona i Man-Bat'a (John, kiedy został członkiem agencji).

Share:

16 komentarzy:

  1. Hmm...
    Taka podróbka Jokera...
    I zazwyczaj psychopaci są inteligentni (często bardziej niż przeciętny człowiek).
    I ten Man-Bat XD
    Czy tylko mnie to śmieszy?
    A tak na serio- nawet ciekawa postać, zwłaszcza ten wątek z kanibalizmem.
    Co do nienawiści do Niny the Killer- kto to jest?
    Nie siedzę zbyt głęboko jeśli chodzi o Creepypasty.
    To ta psychofanka Jeffa czy jakiś inny "Killer"?
    I jeszcze jedno pytanko- DC czy Marvel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Odwzorowanie.
      2. No jednak są bardziej stuknięci niż inteligentni.
      3. John, zaraz po dołączeniu do tej grupy.
      4. Nie wiem, co cię bawi.
      5. Dzięks.
      6. Coś trzeba robić ze zwłokami.
      7. Nina the Killer - psychofanka Jeffa the Killera. Pojebana, a prawie każda Creepy postać jej nienawidzi.
      8 (Finalne). Żadne z tych. Po prostu mój Magic Universe

      Usuń
    2. 1. Fakt- podróbka to zbyt mocne słowo (chociaż bywają podróbki fajniejsze od oryginałów).
      2. Czy stuknięci, powiedziałabym, że po prostu inni (łagodnie powiedziane).
      3. Ogarnęłam. Co jak co, ale umiem czytać ze zrozumieniem...
      4. Sama nie wiem, po prostu mnie to śmieszy i już XD
      A co do mojego pytania o komiksy- to czysta ciekawość, nic więcej.

      Usuń
  2. czy tylko mi nazwa skojarzyła z Eleven FUCK MY LIVE ? XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodobała mi się ta postać, zero oryginalności. Cloockwork jest okropną postacią tak samo jak Nina. Ale to co mnie naprawdę odpycha, to ten rysunek. Ja rozumiem że ktoś nie ma do tego talentu, ale może poćwicz trochę i wtedy wstaw jakiś rysunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł łoł łoł.
      Nie.
      Każdy od czegoś zaczynał i przepraszam bardzo, to nie jest galeria, aby pojawiały się same świetne prace. Chłopak się postarał, wsadził czas i wysiłek w stworzenie obrazka i trzeba docenić jego pracę, pochwalić, pogratulować i zachęcić do rysowania. WIĘC nie życzę sobie tego typu komentarzy. Dobrze?

      Usuń
    2. Wiem rozumiem to, przepraszam że tak się zachowałam jednak takie jest moje zdanie. Niech ćwiczy to jest oczywiste, im więcej będzie rysował tym lepsze będą jego prace. Włożył w to wysiłek no i ja to wszystko wiem, i ja to doceniam jednak trochę źle wyraziłam moje myśli. Jednak nie zmienia to faktu że ta postać mi się nie podoba, zgapiona od Jockera i tyle.

      Usuń
    3. Oczywiście, że postać sama w sobie może Ci się nie podobać, ja to rozumiem. Nie o to mi chodzi. Twoje słowa "Ale to co mnie naprawdę odpycha, to ten rysunek." Słowa niosą ze sobą przekaz emocjonalny i tego typu frazami możesz skrzywdzić kogoś innego. Nie znasz autora obrazka, nie wiesz ile ma lat i co chce osiągnąć. NIE WIESZ TEGO. Może to małe dziecko? Ludzie są bardzo wrażliwi i po takim komentarzu możesz przyczynić się do zaprzepaszczenia szansy komuś. NIGDY nie używaj takich słów wobec kogokolwiek.
      Przyczepiłaś się rysunku, nie postaci. "Ja rozumiem że ktoś nie ma do tego talentu, ale może poćwicz trochę i wtedy wstaw jakiś rysunek." Skąd wiesz, że NIE MA talentu? Tylko dlatego, że Ci się nie podoba, znaczy, że chłopak NIE MA talentu? Tylko dlatego, że Ty uważasz, że rysunek jest "odpychający" znaczy, że WSZYSCY będą tak uważać?
      Słuchaj, na tym blogu nie ma ograniczeń wiekowych a także nie ma ograniczeń jeżeli chodzi o talenty, bardzo jestem uczulona na tego typu krytykę. Jak już coś Ci się nie podoba - tłumaczysz dlaczego. Dobra, samą postać uważasz za zgapienie, okej. Jeżeli coś w rysunku Ci się nie podoba - pisz co - oko za duże, kolory źle dobrane, postura źle narysowana. Wymień to co Ci się nie podoba, a potem pochwal, za samą ODWAGĘ, aby coś wrzucić publicznie, nawet do mnie wiedząc, że pilnuję komentarzy i chronię osoby jakie publikują swoje prace w tym miejscu.
      Komentarz jest długi, ale chcę abyś zrozumiała, że jestem znudzona i zmęczona nienawiścią, złością i głupimi komentarzami w których ludzie po sobie cisną. To miejsce jest inne.

      Usuń
    4. Wiedziałam że mądrze mi odpowiedz. Muszę przyznać ci rację. W takim razie powiem co mi się w rysunku nie podoba. Kolory są dobre, ale sama postać wyglada nienaturalnie. Osoba ta musi się nauczyć proporcji. Wiem że to miejsce jest inne, dlatego je bardzo polubiłam. Jestem osobą chamską i czasem zdarza mi się przesadzić z krytyką, i nawet jej nie uzasadnić. Postać mi się nie podoba bo jest zgapiona, a rysunek mi się nie podoba bo nie ma proporcji.

      Usuń
    5. Odpowiesz*

      Usuń
    6. Trochę trudno z tymi proporcjami, ale spróbuję. Ok.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE