10 stycznia 2018

Komiks: Kogoś w ogóle to interesuje...? by Filip Domin





Share:

17 komentarzy:

  1. Acha...
    Drogi Filipie (kurczę, trochę zbyt oficjalnie, ale nie mam bladego pojęcia jak się do ciebie zwracać), czy tym komiksem chcesz nam coś przekazać?
    Bo jak tak to Ci się udało (przynajmniej w moim wypadku).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka przez cały dzień myślałam jak przekazać Ci, że najbardziej w twoich pracach lubię to- że są, tak po prostu.
      Nie szukasz wymówki typu "nie nadaje się do tego" czy też "nie mam talentu", "ktoś inny zrobi to lepiej".
      Po prostu działasz, dzielisz się swoimi pomysłami na tym blogu, dajesz jego czytelnikom coś od siebie.
      A, że mało ludzi komentuje...
      Cóż, rozwijaj się, ćwicz i nie przejmuj się małą liczbą komentarzy (chociaż pod tym postem jest ich nawet sporo).
      Liczba komentarzy nie zawsze jest adekwatna do ilości ludzi jaka tu zajrzała i ilu osobom się podoba twoja praca, to tylko liczby.
      ...
      Znowu wyszło mi masło maślane...

      Usuń
  2. Cóż, jeżeli chodzi o Twoją postać lub osobę to jeśli Yumi nie ma nic przeciwko to pisz dalej, choć nie zawsze komentuje lubię przeglądać opisy postaci, bądź różnego typu opowiadania.

    Aleee, jeżeli pytasz czy kogoś interesują rzeczy wymienione niżej to:
    Cóż, fanfiki nawet i zboczone o ile mają choć trochę humorku sA fajne, Tord to chory psychol...którego lubię, coś z Eddsworld jeszcze chętnie bym zobaczyła na blogu u Yumi, Undertale oczywiście mnie interesuję a jakże by inaczej, Tord x Tom tym bardziej poproszę bo ten ship to w Eddswolrd jest moim OTP, Toma także lubię, Frans toleruję jeżeli Frisk ma 17/18 lat.

    A jeżeli w tym komiksie chodziło o coś zupełnie innego, to nie wiem. :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tord to psychol, którego nie da się chociaż trochę nie polubić. A co do TomTord, to też uwielbiam.

      Usuń
    2. Wy serio lubicie ten ship? Bez urazy ale moim zdaniem on jest chory. Te postacie najchętniej by się nawzajem pozabijał niż ze sobą chodziły lub miały romans.

      Usuń
    3. Wiem, uwierz mi, wiem. XD Po prostu tak jakoś mam, że mi się podoba. Może to dlatego, że jak wchodziłam do fandomu EW, to moja przyjaciółka już w nim była i shipowała właśnie TomTord. No ale cóż... C'est la vie.

      Usuń
    4. Ja mam inne pytanie- czy shipy są kiedykolwiek logiczne?
      W sensie- czy znacie jakiś popularny ship, który jest w miare sensowny?
      Dobra, faktycznie pojawią się pewne wyjątki, jednak można je potraktować jako wyjątki potwierdzające regułę...
      W każdym razie, większość ludzi shipuje jakieś postacie bo ładnie by ze sobą wyglądały, czy też bo tak, bez większego powodu, rzadko kiedy mają jakiś sensowny dowód na ich istnienie...
      (oczywiście wyszło masło maślane bo nie umiem wypowiadać się zwięźle i na temat)
      Takie jest przynajmniej moje zdanie (prawdopodobnie mylne, ale moje!).

      Usuń
    5. Mówisz bardzo dobrze. Polać ci.

      Usuń
    6. https://www.youtube.com/watch?v=LCDgJiPBxfI Co do shipowania moja odpowiedź.

      A co do komiksu Filipa, nie o to mu chodziło. Zauważcie, że na kartce wypisał wszystko to co on umieścił, czyli jego AU, jego rzeczy i jego komiksy. Filip czuje się pominięty i olany, z racji na niewielką ilość komentarzy jakie pojawiają się pod jego pracami. Ten komiks jest swoistym wezwaniem i zwróceniem na siebie uwagi oraz na to co robi.

      Usuń
    7. Wiem. Z Filipem mam kontakt poprzez e-mail i wiem, o co mu chodzi i co chce przekazać przez komiks.

      Usuń
  3. Ładnie zrobiony komiks. Podoba mi się Twój styl oraz wiem co czujesz~

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze? Nie bardzo. Zwykle jak widzę te pracę, scrolluję dalej. I tyle, także tego...

    OdpowiedzUsuń
  5. Panie Filip. Całkiem fajne AU.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE