17 stycznia 2018

Moje OC - pillyy091 - ??

 Imię: Nieznane

Nazwisko: Nieznane

Wiek: Około 22 lat

Rasa: Zły duch

Płeć: Mężczyzna

Historia: Jego zwłoki znaleziono niedaleko rzeki, która przepływała przez las w którym został zamordowany. Dźgnięto go 4 razy w okolicach klatki piersiowej, odcięto dłoń u prawej ręki oraz palec środkowy i wskazujący u lewej. Umarł z wykrwawienia w środku lasu. Nie miał żadnych bliskich. Mordercy nie odnaleziono.

Sposób zabijania: Jako duch czycha na swoje ofiary na czatach z kamerką. Jego nick na nich brzmi pillyy091. Zabija zmuszając podświadomie do popełnienia samobójstwa. Jego ofiarami są głównie mężczyźni w wieku 19 lat. Większość z nich dźga się nożem w klatkę piersiową, a reszta znika w tajemniczych okolicznościach. Dotychczas zabił mniej więcej 15 osób.

Wygląd: Gdy przyjrzysz się jego kamerce można zauważyć w niej dość mocno rozmazaną twarz. Jako człowiek miał krótkie brązowe włosy oraz piwne oczy. Miał bladą karnacje. Był też szczupły. Ubrany był w niebiesko-białą koszulę w kratkę, biały T-shirt oraz czarne spodnie dresowe. Na stopach miał trampki w tym samym kolorze co spodnie i białe skarpety.

Charakter: Gdy był jeszcze człowiekiem nie lubił przebywać w towarzystwie ludzi. Wolał siedzieć nosem w książce i czytać Stephena Kinga. Nie lubił psów. Zawsze denerwowało go to szczekanie. Kochał jednak rybki, ponieważ one po prostu są. Musiał je jedynie karmić. Gdy teraz stał się duchem jest bezlitosny. Nie obchodzi go błaganie innych. Uwielbia rozlew krwi, gdy jego ofiary dźgają się w klatkę piersiową i błagają o litość, której i tak nie dostają.

Jakieś info ode mnie: Miniaturkę i jego kamerkę rysowałem całkowicie ja, a żeby narysować go jako człowieka korzystałem z base.

Share:

4 komentarze:

  1. Yy noo male nieporozumienie XD To ja Xerto jestem autorem OC a pillyy091 to jego nick na czatach na ktorych zabija

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, podoba mi się historia. To z duchem zabijającym kojarzy mi się z serią "Rook" Mastertona. Chętnie przeczytałabym jakieś opowiadanie z tą postacią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakies opowiadanie powstaje no ale w piaaniu najlepszy nie jestem i nie wiem jak to wyjdzie

      Usuń

POPULARNE ILUZJE