21 stycznia 2018

Eddsworld: SallysWorld: The End - opowiadanie by Filip Domin

Notka od autora: Opowiadanie jest to stworzone o oparcie przedostatniego odcinka EddsWorld ,,The End'' Występują tutaj postacie z naszego AU. Jest to moje pierwsze opowiadanie i myślę, że się wam spodoba! Za wszelkie błędy i pomyłki przepraszam
PS. Wiem, że może być dużo dialogów, wybaczcie!
Autor: Filip Domin
Autor obrazków: Evil Angel


Spis treści:
(obecnie czytany)2 |


Edd - Sally Marvel
Tom - Filip Domin
Matt - Psycho Art
Tord - Evil Angel


- Ludziska! Rybka buchneła! - krzyknęła Psycho
- Możemy iść połowić?
- Właśnie wracamy z połowów - rzekł Filip
- Taa i tak jakby mamy zakaz pojawiania się tam. - dopowiedziała Sally
Psycho: Czemu?!
Powód tego był taki , że Filip przez użycie harpuna wyłowił wieloryba, którego teraz wieźli za sobą.
Sally nie była z tego zadowolona.
Filip: Hej! Te harpuny to ważna część tej rodziny!
Sally: Sprzedałeś sofę i krzesła, żeby je kupić!
Wywineła się z tego krótka sprzeczka, poczym cała trójka dojechała do domu.
Pierwsze co chłopak postanowił zrobić to zanieść swoje harpuny do pokoju. Jakież było jego zdziwienie gdy zauważył postać stojącą w ciemności i robiącą coś przy zamku od drzwi do jego pokoju.
Filip: Kto tam jest!?
Postać spojrzała w stronę kozy w okularach ze zdziwieniem, jak i zaciekawieniem.
Chłopaka w szarej bluzie tak zaskoczyło to co zobaczył, że aż upuścił harpuny.
Zdziwienia nie kryła również Sally, która wyjrzała zza rogu ściany.
Jedynie Psycho zajadała się ciasteczkami i się tym nie przejmowała.
Z mroku wynurzyła się sylwetka którą Filip znał, ale już bardzo dawno nie widział.
- Witaj stary przyjacielu...
Okazało się, że to była Angel.
Stara przyjaciółka która wyjechała żeby spełniać swoje marzenia w wielkim mieście.
Sally: Angel! Witaj z powrotem!
Filip: Z powrotem?!
Angel: Myślę, że się nie obrazicie się za wpraszanie się?
Psycho: No co ty... nie! Kim ty w ogóle jesteś?
Angel: To ja! Angel...?
Dziwnym trafem Psycho nie pamiętała nic związanego z jej starą przyjaciółką.
Okazał się jednak, że wymazała sobie przypadkowo pamięć pistoletem pamięci który zbudowała Angel.
Wydarzyło się to dnia kiedy wyjeżdżała.
Angel: Co stało się z krzesłami?
Sally: Filip sprzedał je piratom
Angel: HA! Klasyczny Głupi Filip!
Mówiąc to złośliwie pstryknęła go w twarz. Wyciągnęła nagle coś metalowego z kieszeni i powiedziała: Nie martwcie się!
Mała kostka otworzyła się i ,,wyskoczyła'' z niej sofa.
YAY! Sofa! - wykrzyknęły ze szczęścia Sally i Psycho
Filip: Co to jest?
Angel: Coś co wymyśliłam...
* Klik *
Kostka którą trzymał Filip w ręku rozłożyła się i go przygniotła.
Wszystkim było do śmiechu, tylko nie Filipowi.
Filip: To kiedy znowu wyjeżdżasz?
Angel: Wyjeżdżać? Ja wracam!
Filip by bardzo zszokowany jak i nie zadowolony.
Filip: Co? Sally!
Sally: Filip, nie bądź niegrzeczny!
Mówiłam Ci tydzień temu...
Filip: Ta, jasne...
Angel postanowiła zobaczyć jak wiele się zmieniło.
Udała się na górę za Sally do pokoju Psycho, gdzie znajdowały się wszystkie pamiątki po ich przygodach.
Za nimi wszedł Filip który był nieszczęśliwy przybyciem ,,gościa''.
Angel: Widzę, że mieliście dużo przygód gdy mnie nie było.
Marzę żebym mogła w nich być...
Sally: Hej! Mam pomysł!
Pomysł był taki, żeby odtworzyć stare przygody wraz z Angel. Potajemnie dziewczyna ciągle podkładała małe zwierzątko które atakowało Filipa.
Byli w podwodnym świecie, kręcili kolejny ,,świetny'' film z serri ,,Psy w Kosmosie''.
Ta część miała nazywać się:
,,Ostatni pies jasnej strony''
Udało się im nawet polecieć w kosmos. Po wielu przygodach wrócili do domu, wszyscy byli szczęśliwi, oprócz poranionej kozie w szarej bluzie.            Angel: Tęskniłam za tym!
Filip: Ja też... - powiedział chłopak z ironią.
Psycho: Fajnie Cię tu mieć z nami Angelika!
Angel: Angel...
Psycho: Jesteś fajniejsza od Felixa!
Filip: Filip...
Angel: Nie martw się Psycho! Ja zostaje! Nic nie masz przeciwko jakbym odzyskała mój pokój, co Sally?
Filip: NIE!
Sally: Oczywiście!
Filip: Ale to jest mój pokój!
Sally zaproponowała żeby Filip wrócił do swojego starego pokoju.
Okazało się jednak, że Sally próbowała zamienić jego pokój w basen.
Angel: Czemu nie prześpisz się na sofie?
Rzuciła swoją kostkę, a ta rozłożyła się w sofę i ponownie zgniotła Filipa.
Angel: HA HA HA! Klasyczny Głupi Filip!
Sally: Heh... Taa. Klasyczny Głupi Filip.
Wszyscy się śmieją, nie spodziewając co się za chwilę stanie. Nagle sofa zaczyna się trząść. Z całej siły Filip podniósł ją i rzucił nią w ścianę, robiąc dziurę.
FILIP: Chcesz mój pokój?!
Bierz go! To miejsce i tak jest do dupy!
Zezłoszczony okularnik wyszedł i poszedł gdziekolwiek, z dala od tego domu i ludzi przebywających w nim.
Sally: Filip?
Sally patrząc przez okno była bardzo zaskoczona. Nie tylko ona. Psycho i Angel nigdy nie widziały go w takim stanie.
Sally: Może powinnam za nim pójść?
Angel: Nie martw się Sally!
Chodź i siądź, mamy dużo rzeczy do nadrobienia.
Sally: Emm.... ok?
Narcyztyczna dziewczyna, która była przed chwilą zszokowana już była na kanapie i sobie wygodnie siedziała.
Psycho: Hej! Chcesz zobaczyć moją nową kolekcję?
Angel: Pewnie!
A to ,,Pewnie!'' było tylko kłamstwem.
Angel: Możemy siedzieć całą noc i oglądać Star Wars'y!
Sally: Tak jak za starych dobrych czasów!
Angel: Tak! Jak za starych dobrych czasów!
Wypowiadając to zasłoniła firanki z diabelskim uśmieszkiem na twarzy.
Pierwsza faza planu - pozbyć się Filipa - była udana.


Share:

19 komentarzy:

  1. O matulu xD Powiem szczerze, nie wszystko do końca co prawda zrozumiałam aaale naprawdę mi się podobało ^^ Tym bardziej, że opowiadanie dotyczy autorów którzy tutaj publikują.
    No i obrazki Angel są zacne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, dziękuje bardzo. ^^ Nie jest to nic innego jednak niż przerobione oryginalne klatki z animacji. Najwięcej jest jednak kombinowania z przerobieniem postaci Toma, na postać Filipa (twarzyczkę kozy nie tak łatwo zrobić... ;-;).

      Usuń
    2. Dziękuje!
      Starłem się napisać jak najlepiej.
      A obrazki Evil Angel są zacne, owszem i jej za to dziękuję.
      Bez niej było to by opowiadanie bez obrazków.
      BTW
      To ona zainspirowała mnie do napisania moje pierwszego opowiadania.

      Usuń
  2. Na wstępie wprost przyznam, że absolutnie nie znam Eddsworld, pomijając kilka komiksów, które już się tutaj pojawiły. Ale kojarzę, że to zakończona już kreskówka z bardzo ładną kreską, którą - jak widzę - Evil Angel jak zwykle oddała doskonale. Naprawdę, ilustracje są świetne, a że to dodatkowo Wasze postacie... Zacny pomysł :D
    Jeśli chodzi o historię, wciąż jestem lekko skołowana, ale to wina tego, że nie znam pierwowzoru i pewnie nie wyłapałam połowy odniesień ^^ Filipie, skoro to Twoje pierwsze opowiadanie, to tym bardziej jestem pod wrażeniem. Czytało się leciutko, a poza kilkoma brakującymi brakującymi przecinkami i tym zbędnym apostrofie przy Star Warsach, nie zauważyłam niczego, co zgrzytałoby mi językowo. Tym lepiej, że Evil Angel zainspirowała Cię do pisania - wychodzi Ci to jak najbardziej, a ja chętnie poczekam na kolejne części :D
    Zastanawia mnie tylko to, dlaczego każde zdanie narracji zapisywałeś od nowego akapitu. Troszkę nienaturalnie to wyszło, bo większość spokojnie mogłaby znaleźć się obok siebie ^^ No i ta nagła zmiana sposobu zapisu dialogów - na początku wypowiedzi od myślników, później zapis typowy dla dramatu. Aczkolwiek rozumiem, że przy tylu postaciach tak było o wiele łatwiej, żeby się nie pogubić. Sama zawsze mam problem przy scenach zbiorowych, więc tu jestem pod wrażeniem, że i tak wybrnąłeś. Dialogi brzmiały naprawdę naturalnie, a narracja - choć nie było jej wiele (zwłaszcza z perspektywy kogoś zakochanego w opisach xD) - wyszła bardzo obrazowo. Naprawdę, rzadko spotykam teksty, które w kilku prostych zdaniach potrafią oddać to, co się dzieje. Tutaj w zupełności mi to wystarczyło :)
    Twórzcie dalej, bo zapowiada się ciekawa seria, a z każdym kolejnym wpisem będzie tylko lepiej ^^

    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OwO Dziękuję bardzo. OwO Mamy jeszcze kilka pomysłów na AU i pewnie nie raz się tutaj pojawią prace z niego.

      Usuń
    2. Tak. To prawda.
      Planujemy więcej opowiadań.
      Druga część już wkrótce!
      Cieszę się, że podoba Ci się moje opowiadanie.
      Obrazki Angel bardzo pasują do opowiadania.
      Też mi się podobają.
      Cieszę się, że Ci się podobało, ponieważ staraliśmy jak najlepiej.

      Usuń
  3. Fajne, tylko... to jest dokładne odwzorowanie odcinka i każdy fan eddsworld od razu wie co się stanie.
    Trochę... nudno się to czyta gdy wszystko już się oglądało :/
    Jednak nie mam nic do tego, nie wszyscy tutaj znają eddsworld ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodziło. Miało to być odwzorowanie The End, tyle, że z naszymi postaciami. :)

      Usuń
    2. Wiem, że to celowe xd
      Po prostu fan eddsworld nie znajdzie tu wiele nowego

      Usuń
  4. Bardzo fajne opowiadanie. Tylko za bardzo mi przypomina ,,The End" z EddsWorld. Ale dalej fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To JEST The End z Eddsworld. Po prostu z naszymi postaciami w roli głównej.

      Usuń
    2. I know. Widziałem te dwie części.

      Usuń
  5. Hehe, podobało mi się. Jest to napisane naprawdę bardzo dobrze, a te rysunki mnie urzekły. No nie wiem co jeszcze tu dodać, po prostu to jest super. Czekam na kolejną część ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba.
      Część druga już wkrótce

      Usuń
  6. Heh xd świetne! Uwielbiam EW, i wyszło to bardzo fajnie ;) I super przeróbki Angel (swoja drogą mam cie na oku na wattpadzie xd pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ho hooo... A mogę znać nazwę użytkownika? ^^ I też pozdrawiam. :3

      Usuń
  7. *dumana z kuzki* *głaszcze Filipa po głowie*

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE