10 kwietnia 2017

WIELKANOC 2017 - Event - przypomnienie

Przypominam o evencie. Za dwa tygodnie skończy się termin nadsyłania do niego prac ;3 

Motyw przewodni: Jajka! 

Chodzi o to, aby w waszej pracy graficznej, na zdjęciu czy w opowiadaniu, były uwzględnione jajka. Wielkiej filozofii tutaj nie ma, prawda? ;) 

Zakres prac może być różny, właściwie każdy film, bajka, gra, czy tez historia własna. Nie ma ograniczeń. Treść nie musi dotyczyć tego co jest na blogu!

Tak więc:

Zdjęcia - od razu mówię, możecie pochwalić się swoimi pisankami :). Liczba do 5. 

Obrazki - liczba do 5. 

Opowiadanie - do 10 stron. 

Jeżeli posiadasz swoją stronę internetową/konto, możesz podać.

Prace proszę słać na maila: yumimizuno@interia.pl
W tytule: Ale jaja - nick
Termin zgłaszania prac 24 kwietnia 2017, notka z efektem naszych wspólnych prac ukaże się 27 kwietnia 2017.
Share:

25 komentarzy:

  1. Rysować... Czy nie.... Oto jest pytanie.... Raczej nie.... W końcu to będzie KOTOstrofa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się pośpieszycz


    Ps Wiecie że Eleven robi genocide?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie *-* wiedziałam że się wyłamie i go zrobi....

      Usuń
    2. COOO??? Nie widziałam XD wiem że robił pacyfiste i neutral ale genocide? :O





      Sprawdzę to >B)

      Usuń
    3. Taaaaak, dzisiaj już obejrzałam
      jak zobaczyłam miniaturkę najnowszego filmiku, to zaczęłam piszczeć przez 5 minut
      Biedny kotek, chyba ogłuchł xD

      Usuń
    4. Czyli nie tylko ja tak reaguję na nowe odcinki Elevena XDD i co ma mój kot powiedzieć? (właśnie koło mnie leży :V )

      Usuń
    5. Tym razem Elek nie chciał lekko XD

      Usuń
    6. Ja miałam tak samo. Gdy tylko zobaczyłam powiadomienie. Patrze Eleven, Genocide... Genocide? Genocide?!! Taaak! Wkońcu! A następnie. O nie :'( Biedna Tori. Oraz On nie da rady z Sansem xD Ale niestety dopiero jutro obejrze :'(

      Usuń
    7. Aż sam się zdziwił, jak mocno pierdolnął xD

      Pattka, ja tak zareagowałam, bo czekałam na filmik z Undertale, jak na wakacje w 3 klasie gimnazjum xD

      Usuń
    8. Elefelen będzie miał BAD TIME XD ;-;

      Usuń
    9. Oj tak, Sansy już się zapowiedział xD

      Usuń
  3. Już od dłuższego czasu się zbieram żeby cos zrobić w końcu na jakis event xD

    A wgl jak się Yumis czujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chujnia z patatajnią. Wracam po dwóch tygodniach nieobecności, i co się okazuje? Jutro kolokwium! Tak się cieszę, że moi cudowni i kochani koledzy dali mi notatki T=T Teraz zakuwam. Boże, to jest takie głupie T_T

      Usuń
    2. O shit, no to lekki nie fart ;-; Chociaż masz z czego się uczyć. Nie stresuj się, dasz radę! Trzymamy za ciebie kciuki! ^.^

      Usuń
    3. "Boże, to jest takie głupie"
      To jest moja codzienna modlitwa kiedy jestem na każdej lekcji. Więc pozdrawiam moich nauczycieli za cierpliwość xd.

      Usuń
    4. Wierz mi, większość z nim wchodząc do Twojej klasy, zadaje sobie pytanie "Znowu te paskudne bachory, co ja tutaj robię?" ... Pheh.

      Usuń
    5. Pewnie tak. Ale nasza klasa ma takiego nielubianego nauczyciela i dzisiaj się okazało że go nie ma i cała klasa piszczala i klaskala z radości XD

      Usuń
    6. ''Boże, to jest takie głupie''
      Ja sobie zawsze tak pomyślę kiedy wchodzę na religię ;__; (dzisiaj religia i pytanie z jakiś głupot) Dx

      Usuń
    7. Yhhh ... religia to nie jest głupi przedmiot... wszystko zależy od wykładowcy oczywiście, ale nie nazwę nigdy jej głupim >.>

      Usuń
    8. Religia nie jest głupia ALE UCZENIR WIARY TO JUZ TAK. No bez jaj jak można uczyć wiary? No ok rozumiem jakieś pojęcie na ten temat ale to i tak jest dziwne. Ja mam 2 lekcje tygodniowo i nwm po kij mi to. I tak jakieś filmy oglądamy -_-

      Usuń
    9. Chyba nie ogarniasz pojęć. Nie ma religii bez wiary, za to wiara bez religii może zaistnieć. Każdy człowiek w coś wierzy, albo w Boga, albo w miłość od pierwszego wejrzenia czy w garniec złota na końcu tęczy. Wiary nie da się nauczyć, a na religii poznajecie religię katolicką. To, że masz źle przeprowadzone te zajęcia, albo zostałaś nauczona głupiego krytycyzmu do katechetów nie oznacza, że wszyscy i wszędzie tacy są -_-

      Usuń
    10. Może masz rację :<
      Może nie jestem katolikiem boooo niektóre sytuacje są po prostu dla mnie głupie. Ech co ta gimba ze mnie zrobiła T^T

      Usuń
  4. Yumi, mam tutaj komiks, który mi się spodobał, lecz niestety "inglisz" nie jest u mnie na zbyt wysokim poziomie. Co pewien czas autorka dorysowuje nową stronę i umieszcza ją na swojej oficjalnej stronie oraz Deviantarcie (na tym drugim wcześniej udostępnia). Oto linki do obydwu stron:

    http://kayfedewa.deviantart.com/gallery/

    http://blackbloodalliance.com/?page_id=117

    Jeśli by Ci się spodobał, przetłumaczyłabyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, wilczki mnie nie jarają ^^ Nie zajmę się tym komiksem ^^

      Usuń
    2. Szkoda bo fajne ... ale i tak szacun dla Ciebie. Tłumacz co uważasz za słuszne.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE