15 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz VI











Share:

21 komentarzy:

  1. Aaa jak mogłaś przerwać w takim momencie? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ty podpisalas umowę z polsatem?! Ale to wciąga! Ładnie Ci to wychodzi 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój komentarz mnie rozbraja XD Już od kilku minut wyję ze śmiechu

      Usuń
  3. *wali telefonem o łużko* CZEMU W TAKIM MOMENCIE??!!! AAAAAAAAAAA!! ....
    ..........
    ...........
    ............
    ...............
    Najlepszy komiks ever!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i awwww. Ruru się martwi o Kiti. XD

      Usuń
    2. Errink4ever!! I nie ja to wymyśliłam tylko to się wzięło z przedszkola PJ'a.

      Usuń
    3. Aaach. .. cudowne chwile spędzone na czytaniu PJ's Daycare...

      Usuń
    4. Nie wspominajcie mi o Pj's Daycare. Ja na tym płakałam TTvTT

      Usuń
  4. Nitkuś, ogarnij dupę ;-;

    Error, od kiedy martwisz się o Inka?... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ERRINK4EVER!! Sorry Yumi ;_;

      Usuń
    2. Neh jestem świadoma tego, że młodzież musi się wyszaleć >.> A że odnajdujecie swój autorytet w chłopaczku z internetu to już wasza sprawa ^^

      Usuń
    3. Ja tam osobiście nie jestem fanką tego shipu xD

      chłopczyku z internetu... o kim mowa? o-o

      Usuń
  5. OOOOOOOO YESSS MÓJ SZATAN THE BELZEBUB JEST NIE ZASPOKOJONY! I TEN ZAJEBISTY BLASTER OOOOOOOOOO 😮 =================!... I dziękuję za dedykację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fans, chyba jestes w raju dla diabłów xD

      Usuń
    2. Taa, aż przypomniał mi się jeden kawał

      Umiera Ateista i idzie przed sąd ostateczny. Bóg mówi mu że może wybrać gdzie trafi. Patrzy do nieba, trochę zimno, wszyscy śpiewają boże pieśni.
      - trochę nudno, zerknę jeszcze na drugą stronę- mówi i patrzy do piekła. A tam impreza, alkohol, kobiety, no po prostu ekstra.- zostaje tutaj! - krzyczy. Po kilku dniach imprezowania wchodzi na zaplecze, a tam ludzie cierpią katusze, łamią ich na kołach, przypalają. Rozchodzi do Diabła i się pyta. - Panie co to za ludzie?
      - To? To to katolicy.- odpowiada zaciągając się blantem.

      XD

      Usuń
  6. Wielka prośba do wszystkich którzy piszą cokolwiek w Wingdingsach! Proszę używajcie tylko dużych liter bo wiele osób, w tym ja, nauczyło się ich na pamięć! Nawet nie wiecie jak to irytuje gdy po całkiem długiej nauce i tak trzeba coś sprawdzić tylko dlatego że autor napisał małymi literami! ��☪✋☜��✋✏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... najwidoczniej ta strona nie obsługuje części wingdingsów... Tam było napisane "Dziękuję!"

      Usuń

POPULARNE ILUZJE