8 czerwca 2017

Event: WAKACJE 2017

No więc, pora ruszyć z kolejnym eventem. 
Temat raczej nikogo nie zaskoczył, co nie? Heh

No to jakby ktoś się nie zorientował, motywem przewodnim są 

WAKACJE

Mogą to być wasze wspomnienia z wakacji.
Możesz zrobić zdjęcie z tego gdzie jesteś na wakacjach, bez względu czy są go gorące piaski, mroźne lody, czy po prostu odpalony komputer w pokoju, dobra książka i kubek herbaty! Pokaż jak najbardziej lubisz spędzać wakacje! 
Mogą to być wasze wymarzone wakacje. 
Ale nie tylko!
Wyobraźcie sobie postacie z waszego ulubionego filmu/gry/książki/kreskówki udające się na wakacje! Powiedzmy w ich świecie jest pauza Judy i Nick przestają ścigać niebezpieczeństwo! Zamiast tego jadą nad morze się poopalać! Albo Undyne zaciąga Alphys na wycieczkę w góry! Albo też  Bendy przychodzi do Ciebie i chce pozwiedzać miejscowość z której pochodzisz! 
Może Twoje OC też będzie miało jakąś przygodę wakacyjną?

Mogą być prace +18

Forma dowolna: opowiadanie, komiks, obrazek, zdjęcie. 

Opowiadanie. Każda osoba może wysłać nie więcej niż trzy opowiadania po maksymalnie 10 stron każde. 

Komiks: Liczba stron komiksu nie jest ograniczona, ale liczy się aby historia była od początku do końca. Maksymalnie 5 komiksów

Obrazek: Nie więcej niż 5 

Zdjęcie: Nie więcej niż 5

Termin nadsyłania prac jest odległy, bo w wakacje mało co się chce heh. 
Dlatego też, prace przyjmuje na maila yumimizuno@interia.pl
Do dnia 27 sierpnia (wliczając go, tak więc do 23:59:59 macie czas w tym dniu jeszcze dosłać swoje prace) 
W tytule proszę napisać: Wakacje 2017 - Twój nick
Jeżeli posiadasz stronę internetową, albo bloga którym chcesz się pochwalić, albo zareklamować pod pracą, proszę podaj bezpośredni link w treści maila. 

A więc weny życzę i czekam na Wasze prace!
Share:

61 komentarzy:

  1. Oskar musimy sprężać dupy, powoli kończę jazdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiesz się w swoim czasie.

      Usuń
    2. Wywal tą książke i nie włączaj tego piekła!

      Usuń
    3. - ...NYEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!
      - Dzieciak.
      - Morda!... NYEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!

      Usuń
    4. -_-
      Nie zaczynaj niszczyć się! Błagam ;_;

      Usuń
    5. Fans, ten GEY ci nie służy .-. (raz przeczytałam to Gey zamiast Grey, więc niech zostanie GEY XD)

      Usuń
    6. GEEEEEYYYYYY!!!
      Tak wogóle to Yałoi jest ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    7. Spokojnie to tylko moje alter-ego.

      Usuń
    8. Zaraz zaraz zaraz... Fans Ty SERIO czytasz takie gówno jak 50 twarzy Greya? >.>
      Nie... kochani... WY naprawdę TO uważacie za powieść erotyczną?
      Dobra.
      Dość.
      http://chomikuj.pl/Czeekoolaadowa/E+-+booki/*c5*9api*c4*85ca+Kr*c3*b3lewna+(+Anne+Rice)/Przebudzenie+*c5*9api*c4*85cej+Kr*c3*b3lewny
      Dzieci zasysają tego e-booka i czytają, ale już. TO jest prawdziwy erotyk!

      Usuń
    9. Yumi! Nie wysyłaj mu tego! Przecież tylko zniszczy swoje resztki mózgu! Niech lepiej pielęgnuje to czego my nie mamy. Możliwe, że niektórzy z nas nawet już nie mają musku xD

      Usuń
    10. Co to musk? Oskar B xddd

      Usuń
    11. Ja to dla beki czytam, jak pytałem się mojej rodzicielki o pozwolenie to powiedziała że ok, tylko żebym nie brał tego na poważnie... więc nie biorę.

      Usuń
    12. - OUU God to......... dotarłem do początku "PODRÓŻ I POKUTA W GOSPODZIE" i... chyba na dziś wystarczy.... WTF Ja myślałem że dziwniejszych rzeczy niż to co widziałem tutaj nie przeczytam.... a jednak.... Pana Szarego chyba sobie podaruję.... ale.... GOD! Żeby budzić w TAKI sposób..... Swoja drogą ile to ma rozdziałów?.... *zwraca się do JEGO* E FACET DZIE TY SCHOWAŁEŚ TE SKRĘTY Z HERBATY!
      - C-co?
      - Skręty! Dzie skitrałś, wiem że zawsze je masz.
      - ERROR 404 Brain was not found...
      - Doooooobra, rozumiem... wszystkie wyjarałeś...
      - Mhm.

      Usuń
    13. c-c-c-co takiego? xD sekrety z herbaty?
      beze mnie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    14. Ni chuja, zostaje mi tylko trzymanie w ustach metalu od ostrzytka... ale jeżeli tego nie ściągnęłaś to tego nie rób... chyba że wielokąt ze szkieletami był dla ciebie zbyt małym wyzwaniem... 😣 🔫

      Usuń
    15. To ma trzy tomy. Mamy wszystko, bdsm lesby, geje zabawy grupowe ...

      Usuń
  2. Uhuhu, już mam kilka pomysłów ^w^
    teraz zostaje tylko kwestia, czy mój program będzie chciał ze mną współpracować .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje ręczne prace też są genialne kochanie :3

      Usuń
    2. heh dziękuję ^-^ ale takie pracę na eventy wolę robić w kolorze, a ja nawet głupich kredek ni mam, więc mogę jedynie zrobić w programie graficzny, a mam taki złośliwy, że raz ze mną współpracuje, a raz szczela focha i ma na mnie wyjebane .-.
      A i tak chciałam trochę poćwiczyć robienie prac graficznych, a takie Eventy to dla mnie świetna motywacja ^-^ (jakoś zabija lenia xD)

      Usuń
    3. To się cieszę, że pomagam rozwijać się Twoim talentom kochanie :D
      Mmm rozumiem, masz ponad dwa miesiące, więc myślę że przez ten czas dogadasz się z programem :D

      Usuń
    4. Mam taką nadzieję xD
      Heh, przez długi czas nie miałam kryzys i kompletnie nic nie rysowałam ;-;
      Twój blog dobrze mi zrobił ^-^

      Usuń
    5. Dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    6. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wszystkie fantazje tu się spełniają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    7. Weż flet do buzi
      I graj graj graj
      ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    8. ( ͡° ͜ʖ ͡°) *powoli przystawia do usy flet, po czym zaczyna napierdalać Tytanika*( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    9. Też mam ten problem Mel. A w jakim programie pracujesz? ~Kzazumi

      Usuń
    10. A tera shock
      To ani nie Photoshop ani nie Sai! :v
      Tylko FireAlpaca x3

      Usuń
    11. Raz ściągnęłam sobie FireAlpaca ale za pierona nie wiem jak z niek korzystać xD

      Usuń
    12. A ja jakoś nię nauczylam, jednak ten to miewa humory jakby okres miał

      Usuń
  3. Już kilka pomysłów mi się tworzy ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale czy mój musk mi na to pozwoli oraz lenistwo? Zobaczymy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      I przynajmniej jedno nawiązuje do naszego diabełka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Ten komentarz niech będzie małą podpowiedzią, ANIELE ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    3. Chmielciu. Wiesz jak sprawić aby było mi dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    4. Oszywiście ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    5. I jęki Kazu w tym pomagają ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    6. Tak wogóle Yumi. To śliczne zdjęcie eventu. Tak pocztówka ^^ Tyś sama ją robiła?

      Usuń
    7. U-huh. Teoretycznie tak. Pobawiłam się w picmonkey >.> ja się na takich rzeczach estetycznych nie znam xD

      Usuń
    8. Śliczna ^^ Tulaska i całuska śle ;* ����

      Usuń
  4. Zdjęcie z wakacji +18? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za Twoje się nie pogniewam ;>

      Usuń
    2. Heh *blush* to chyba jednak poza Eventem skarbie :* xD

      Usuń
  5. O maćku! *o* Mam tak wiele pomysłów!
    Ciekawe czy chociaż część z nich uda mi się zrealizować xd
    Można mieszać światy? Przykładowo undertale i zwierzogród?
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm...fotografie powiadasz... Mogą być jakieś np. krajobrazy?

    OdpowiedzUsuń
  7. YaY!:D
    Mam kilka pomysłów co do rysunków... Ale nie mam żadnego programu, a na tablet graficzny zbieram...
    Czy może być kartka-ołówek?

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeach, kończę komiks z papytusem, teraz znowu mam dzięki Yumi wene! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, trzeba wysłać wszystko (w moim przypadku obrazki i zdjęcia) razem w jednej wiadomości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno - jeśli narysuję obrazek w szkicowniku i wyślę jego zdjęcie, to będzie się to liczyć jako obrazek czy zdjęcie?

      Usuń
    2. Byłoby mi wygodniej w jednym mailu, ale jak w kilku to dziury w niebie nie będzie
      Zdjęcie szkicu to nadal szkic :D

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź Yumi :D

      Usuń
  10. Wysłane heh... ehh nie mam weny więc sory że takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko xD Spokojnie jak wena przyjdzie to możesz coś jeszcze dosłać. Masz przecież aż dwa miesiące czasu ^^

      Usuń
    2. No niby tak heh ^^

      Tylko problem ze ja nie mam żadnych fajnych wakacji więc ciężko będzie....

      Usuń

POPULARNE ILUZJE