13 czerwca 2017

Undertale: AU - NightTale

Nazwa: NightTale
Autor: Kredens z Poduszek

Kolejne polskie AU!


Charakterystyka AU
Uniwersum osadzonym w zupełnie innym świecie niż w oryginale. Nie było wojny ras, potwory nie zostały zamknięte w podziemiu, a ośmioro ludzi nie spadło. Tutaj bowiem potwory są strażnikami snów ludzi, i każdy z nich ma przypisanego sobie człowieka którym musi się zajmować. Muszą pilnować porządku w śnie, by żaden koszmar nie zakłócił go oraz niczym niańki układać podopiecznych do snu, ale tylko dzieci. Akcja rozgrywa się szczególnie między małą Frisk i jej strażnikiem Sansem oraz Esterze będącej pod opieką Mettatona, niegdyś Alphys. Niby wszystko jest jak zawsze, ale sny dwójki dziewczynek zostają poważnie zakłócone, że te boją się usnąć. Zaniepokojeni opiekunowie próbują odkryć dlaczego tak się dzieje i wychodzi na to, że jest to powiązane z pierwszym człowiekiem i pierwszym opiekunem.

Zakończenia są zależne od tego czy udało się powstrzymać koszmary, co powoduje neutral. Pacyfistyczne można osiągnąć przechodząc tak samo wszystko, ale robiąc w między czasie niby nieistotne rzeczy.

Share:

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa fabuła (ja bym chciała mieć strażnika sansa ( ͡° ͜ʖ ͡°))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe xD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. Każda by chciała XD

      Usuń
    3. Starałabym się aby mieć każdej nocy koszmar gdyby Sans był moim opiekunem

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. zrobisz kiedyś z tego gre ? D;

      Usuń
    2. wiem że rok minoł a ja dopiero pisze D;

      Usuń
    3. Grę, hm... Nie mam zdolności do tego, a chciałabym kiedyś jednak coś w podobnej tematyce zrobić (zagonię kumpli do kodowania pewnie) więc z tego raczej nie.

      Usuń
  3. Jaki zajebisty sen *u*
    Hmmmmm jeśli bym miała strażnika to byłby nim Epic
    Bo moje sny są tak głupie, że można by spokojnie przerobić w memy :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, czemu ja napisałam "Sen"? .-.
      miałam na myśli AU... wtf? ;-;

      Usuń
    2. Ja mam tyle snów że od razu zapominam o nich xd

      Usuń
    3. A ja niektóre pamiętam... wolałabym już żyć w niewiedzy o moich pojebanych snach
      a one są SERIO pojebane
      Choć niektóre były nawet całkiem fajne, dalej nienormalne, ale jednak fajne

      Usuń
    4. Dziękuje ^^
      I chyba każdy ma takie ostro zjebane sny XD

      Usuń
  4. To AU jest takie że łooo (łowić hehe).
    Chciałabym w to zagrać gdyby była gra :). Wiecie co mi się śniło? Taki czarny prostokąt..przez całą noc XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) I czarne prostokąty są zue XD

      Usuń
  5. Czemu nie mam strażnika!? *robi dramatyczną poze* Przynajmniej nie śniły, by mi się pojebane sny z moim kumplem. T-T

    A samo Au super ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakiegoś masz, tylko jest zbyt nieśmiały by się ujawnić ^^
      I dziękuje bardzo

      Usuń
  6. A opiekunem może być postać z alternatywnych uniwersów, np: MusicBox! Geno? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, chyba, że zrobiło by się inną wersje NightTale XD

      Usuń
  7. Ten ból kiedy twoją ulubioną postacią jest MTT a twoja siostra ma na imię Estera xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej XD Estuś, odstąpisz pani Mettatona? XD

      Usuń
  8. RIP. Kreatywność [*]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Po roku tak bardzo*
      Dlaczego tak? Jeśli ci się nie podoba albo uważasz za mało kreatywne mógłbyś/mogłabyś podać powód? Na przyszłość postaram się ich wtedy uniknąć. A takie stwierdzenie, cóż, za miłe nie jest.

      Usuń
  9. Toriel jako strażnik bardziej by się tu nadawała

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE