4 czerwca 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego: Papytus 023 w trybie walki - Metka

Metka dokonała ostatnio nowego, zaskakującego odkrycia na temat swojego Papytusa! 

Ten Papytus jest, jak już wiadomo, bardzo łagodnego usposobienia i jak może, unika walki. Jednak… Co się dzieje, gdy przeciwnika nie udaje się zgubić w pościgu, ani oszukać, czy odpędzić magicznymi sztuczkami? Gdy w grę wchodzi życie i zdrowie dzieci, to Papytus nie zamierza się wycofać i podejmuje wyzwanie.

 Jego materia zmienia się; posiadane cechy takie jak współczucie i łagodność, może wymienić na umiejętność posługiwania się magią ognia, czy blastery.  Papytus dobiera bardzo starannie pary w  których następuje taka zamiana. Doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że im więcej poświęci, tym trudniej będzie mu wrócić do pierwotnego stanu. 


Share:

34 komentarze:

  1. OMÓJDOBRYBOŻEONJESTTAKIPIĘKNYTAKRESKATECIENIETENMROKOJAPIERDOLETOJESTTAKIEZAJEBISTE (#kiedyniemaczasunaspacje)
    *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. OBOŻE! JAKIONCUDNY! Wspaniały rysunek *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą jeszcze dzisiaj szkielety w szafie? ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Będą jeszcze dzisiaj szkielety w szafie? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam​ taką nadzieję bo od poprzedniej części cały (dobra prawie cały) czas wbijam na bloga i odśwież i odśwież i tak w kółko

      Usuń
    2. Ja też ^^

      Usuń
  5. SUPER!!! A tak wgl. Yumi, zamierzam pójść w twoje ślady... jesteś dla mnie idolką na swój sposób. Może się wydawać, że prowadzisz bloga i tyle, ale dla mnie to już coś, żeby wstawić kilka rzeczy dziennie... ja chyba jestem na to zbyt leniwa ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz czas, to proszę spójrz i wyraź swoją opinię ^^
      http://rudyblogrudemysli.blogspot.com/

      Usuń
    2. Ah powodzenia!
      No to teraz tak, jeżeli chcesz brać się za tłumaczenia i być obierana poważnie, tak aby w przyszłości mieć z tego jakieś profity
      -nie wolno Ci brać obrazków i komiksów z takich stron jak ifunny pinterest czy po prostu google.
      -zawsze musisz podawać albo autora, albo źródło skąd bierzesz obrazek - jeżeli tego nie dasz, zostaniesz potraktowana jako złodziejka, bo to będzie kradzież.
      -jak już bierzesz się za tłumaczenia, czytelnikom jest trudniej kiedy nie mają napisów NA obrazkach. komiksy możesz edytować nawet w paincie. ^^

      Tak to powodzenia! Zaraz Twój blog dodam do tych które obserwuję i do których zaglądam!

      Usuń
    3. Dziękuję za pomoc Yumiś, uwielbim Cię!

      Usuń
    4. No, teraz dałam tekst na obrazku... ale następnym razem wstawię taki, którego autora będę znała ; )... jeszcze raz Ci dziękuję. A zechciałabyś mi może powiedzieć, jak zrobiłaś takie "nagłówki" (o mnie, kontakt, Facebook itd.) ? Bo siedzę w ustawieniach i nigdzie nie mogę czegoś takiego znaleźć ;-;...

      Usuń
    5. I jak robisz to, że dany tekst przekierowuje pod inny adres?

      Usuń
    6. Oh bo z tym trzeba się pomęczyć trochę. Przyciski zrobiła mi moja Samael bo ona ma wyczucie estetyczne którego mi brakuje, oraz nagłówek. Pod nagłówkiem wstawiasz pole html i tam robisz z htmlem kody na linki i obrazki.

      Usuń
    7. . . . A tekst to po prostu .. link? W edytowaniu notki masz opcję podlinkowania tekstu ....

      Usuń
    8. Już znalazłam ^^, dalej dam jakoś radę... A czy jak w paincie zmieniłam tekst, podałam autora i dodałam link do jego posta na Tumblr, to wystarczy?

      Usuń
    9. W sumie nie musisz odpowiadać, i tak Ci zajmuję zbyt dużo miejsca w odpowiedziach totalnie nie na temat, tego czego nie wiem dowiem się sama i już 3 raz dzięki za wszystko, ja się ulotniam

      Usuń
    10. Wiesz, khem jakbyś potrzebowała pogadać albo się zapytać to wal na facebooka. Od tego przecież między innymi jest ;)

      Usuń
  6. Wohoho wow... Ja chce takiego jutro z okazji moich urodzin!! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kreska jest niesamowita *^*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję; tak naprawdę tylko dzięki wam wróciłam do rysowania, he he he... he.. heh... No... Motywujecie moje leniwe dupsko:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból z lenistwem xD Masz talent dziewczyno! To jest cudne *^*

      Usuń
    2. Tak, też go znam. Jestem rodowitym leniem xD ale moje zamiłowanie do rysowania pozwala mi go przemóc. Nie zawsze, ale często ^-^
      Nie przestawaj, masz talent dziewczyno i to wielki~!

      Usuń
    3. Nie dość, że zboczone to leniwe xDD I w sumie to też sobie rysuje ale nie tak dużo jak dawniej. Szkoła troche nie pozwala oraz to lenistwo xD

      Usuń
    4. Idealne połączenie, czyż nie? xD
      Nech, rysowanie mnie odpręża ^-^ choć często o wiele bardzie wolę drzemki xD

      Usuń
    5. Aww. Drzemki zawsze! Zboczenie, lenistwo, rysowanie i drzemki. Zajebiste połączenie! xDD

      Usuń
    6. Jedzenie też!!! Trzeba przecież skądź brać siłę na to nasze lenistwo!xD

      Usuń
    7. Słuszna uwaga xD wnoszę oświadczenie w którym będzie nakaz dostarczenia prosto do łóżka codziennej porcji czekolady i paluszków! I kawy. I herbaty. I kota.

      Usuń
    8. Lepiej pieski ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    9. Albo fretki, albo jaszczury.. w każdym razie cokolwiek, co będzie spało i kazało się miziać:D

      Usuń

POPULARNE ILUZJE