4 czerwca 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - HUG TIME!! 2 - Melinda







Share:

23 komentarze:

  1. *Gwiazdki w oczach* Ja go chcę! Takie słodziusie maleństwo! I to jak się tulił do Papytusa Mrocznego Golfa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *burak level hard* ;w;
      heh, nie oddam mojego Maleństwa ^w^

      Usuń
    2. I ten wyraz twarzy kiedy go tulił to było coś w stylu "oł szit...umrę...nie czuję rąk ;-;" xd
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. Właśnie dlatego go jak najszybciej wzięłam, jeszcze by moje maleństwo wchłonął ;-; a tego bym sobie nie wybaczyła ;-;

      Usuń
    4. Muahahahha mój kochany mroczny Papiś <3 Spokojnie! Da się odzyskać jak wchłonie! Moje mroczne kochaniątko też miłości potrzebuje, dziękuję za tulaska <3

      Usuń
    5. Ja wiem że jestem zła ... zboczona ... rysunek jest piękny i wielbię za niego ale ...
      ale to małe słodkie jest ... na wysokości zadania i ma takie oczy jakby* kasłu kasłu* no, czuł już coś xD
      Ja przepraszam, jestem zła, wiem, ale jak sobie go zapisałam i się tak na niego popatrzyłam dłużej xD

      Usuń
    6. *zerka na rysek* Pfffft, rzeczywiście to może dziwnie wyglądać x3... o nie, O NIE XD NO I MAM ZUE MYŚLI, BAUDZO ZUE xD
      CZEMU GŁÓWKO, CZEMU?! XD

      Usuń
    7. Ja bardzo przepraszam za to, ale to silniejsze ode mnie xD Mam naprawdę spaczony umysł xD Przepraszam też twoją główkę za to xD Jeśli mu nic nie tyknie to nic mu się nie staaanie, tak sądzę o=o

      Usuń
    8. Sory, wiem, że rękę trzyma na boku, ale to wygląda jeszcze jakby główkę Paptusia dociskał do miednicy >,<'

      Usuń
    9. 030 Ok, zdecydowanie tam już się za dużo dzieje xD Biedne maleństwo chciało dobrze a ten duży zbok już odwala, nah, widać po mamusi odziedziczył więcej niż myślałam ;3;

      Usuń
  2. Yumiś, mam pytanie... choć to bardziej do Samael:
    Czy jeśli dam mojemu Maleństwu przytulić się do Papytusów Samael... to powinnam się bać? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samael: *uśmiecha się szeroko* Tsssss napisz, że nie

      Usuń
    2. Pfffhehehe xD na wszelki wypadek uznam to za tak xD

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że twojego nie pominie -w-
      Cieszę się, że się podoba ^w^

      Usuń
  4. Oww =^,^=
    (szkoda ze ja nie znalazłam papytusa żeby mógł mojego przytulić ;_;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O mój boże. Ten wzrok maleństwa przy moim Papytusie xD W głębi serca jest wdzięczny za odwiedziny ^^
    Cudne rysunki *^*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Do pierwszego przytulał się jak do braciszka, a do tego jak do tatuśka <D

      Usuń
  7. Jaki kochany przytula moje dzieciątko :3 (◉‿◉)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE