9 czerwca 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - HUG TIME!! 3 - Melinda








Share:

18 komentarzy:

  1. *temmie Mode on*
    yAyyaAya!!1! Soe kiut =*.*=
    I ta Yumi XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Twarz Papytuska na ostatnim obrazku i zaciesz Yumi-bezcenne ^^
    Mój Papytus w twoim wykonaniu przypomina mi postać ze Steven Universe. Kocham styl tej autorki.
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi ci o Szafir? XD
      Tak zgadzam się w 100% :3

      Usuń
    2. Szczerze, to właśnie o niej myślałam, kiedy rysowałam twojego Papytusa xD
      SU <3

      Usuń
  3. HOW CUUTEE *^*
    I ten Papy na pierwszym obrazku xD
    *Patrzysz się na kilka zaczętych szkiców*
    *Zerkasz na resztę Papytusów*
    *Chęć działania powoli przerasta lenistwo*
    *Twoja DDETERMINACJA wzrasta*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i prawidłowo - DZIAŁAJ!!!
      STAY DETERMINATE!!

      Usuń
  4. Yumiś, z natury jestem ciekawską mendą i lubię paczać/czytać przeróżne reakcję ludzi, więc mam pytanie:
    Jak Samael zareagowała na pierwszy obrazek? x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samael jeszcze nie zareagowała, bo jeszcze go nie widziała xD Jak wróci do domu to pewnie zobaczy :D

      Usuń
  5. Omg, ale mi dobrze na serduszku... dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak: Twój Papytus to jeden z moich większych wyzwań xD
      Ale cieszę się, że się podoba ^-^

      Usuń
    2. Hah, ale odwzorowanie idealne xd masz ode mnie kupon na szczeniaczka:3

      Usuń
    3. SZCZENIACZEK!!!!!!!!!!! *U* *pisk na pół wsi, eh, trzeba będzie kupić nowe okna*

      Usuń
  6. To Yumi huga a nie jest hugana XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy to ważne? Grunt, że Maleństwo ma swojego tulasa xD

      Usuń
  7. Cudowneヽ(*≧ω≦)ノ takiej dawki słodkości dawno nie dostałam (。・ω・。)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE