4 czerwca 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Wykryty Papytus 025 - Fans of Zootopia

Fans wykrył kolejnego Papytusa!


Ten Papytus jest duchem mieszkającym w najgłębszych odmętach Deep Web'u. Zna każdego mema, każdego gaga internetowego... swoją drogą samemu stworzył część, uwielbia kulturę azjatycką, często pływa wirtualnymi statkami po blogach o najprężniejszych fandomach. Czasami, po wypiciu zbyt dużej ilości rumu wpierdala się swoją łajbą w tekst zmieniając niektóre litery. Czemu został u Yumi? 
.
.
.
.
Dostał chcicy, a jako pirat jest piekielnie niewyżyty... Ciągle mu mało... Czy wspomniałem że lubi rum i płynne szkło... i kurczaka... i łzy... i ziemniory. Czasami specjalnie tworzy swoje kopie, które są róóóóżne.

Share:

3 komentarze:

  1. Yumi robiłabyś spis papytusów? Bo jak próbuje znaleźć konkretnego to nie mogę. ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, żadnego spisu nie ma. Jest tag. Po prostu wejdź w "Przygody Papytusa" i masz wszystko.

      Usuń
    2. Aaaaaaaaa... To do tego służą otagowania? ?? Myślałam... W sumie to nic nie myślałam XD Zdawało mi się, że tagi są po to.... OU... Po to żeby coś znaleźć... Jaka ja głupia jestem... ;_;

      Usuń

POPULARNE ILUZJE