12 czerwca 2017

Undertale: Przygody Papytusa Wspaniałego - Wykryty Papytus 028 - MadziaZiel

Niewiele wiem o tym Papytusie... Jedynie to że:
-Jest płochliwy
-Trudno go zauważyć (Nigdy wcześniej go nie widziałam a dużo razy wchodzę na handlarza iluzji)
-Jest malutki
Gdy go spotkałam to zamieniał literę "u" na "y" .Delikatnie przybliżyłam ekran i zrobiłam screena .W tym momencie się wystraszył i wyparował. Przeszukałam szybko stronę i nie widziałam go.
 Chciałam się was zapytać czy szukać tego Papytusa i odkryć co on tu robi czy odpuścić sobie?
Share:

4 komentarze:

  1. Słodziak! Z rozkoszą dowiem się o nim więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ^^
    Jak najbardziej, opowiedz nam o nim

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuu, super pomysł:D czekamy na ciąg dalszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odkrywaj jak najwięcej o nim! Chętnie go poznamy! ^-^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE