1 czerwca 2017

Dzień dziecka!

Opowiem Wam co mnie dzisiaj spotkało, bo powiem szczerze, że do teraz czuję jak moje serduszko aż bije z radości. 

Ostatnio nie przelewa się ani mnie, ani Samael. Dodatkowe wydatki, problemy w życiu osobistym, upalne lato, zbliżająca się sesja, praktyki zawodowe. Nie jest lekko, bo jesteśmy właściwie dwiema studentkami, które mogą polegać tylko i wyłącznie na sobie.

A więc, jak wiecie dzisiaj mamy dzień dziecka. W portfelu zostały grosze. Stałam w kolejce w Biedronce z makaronem i sosem - czyli tym co dzisiaj będzie na obiad. No i tak stoję i patrzę. Czekolada. Miałam przeogromną ochotę na nią bo od kilku dni ani kawalątka, a dla takiego słodziucha jak ja to piekło. Biorę, ulubioną Samael. Chwila milczenia i prosta matematyka. Rezygnuję z wzięcia tej dla siebie.

Idąc do domu wyobrażam sobie jak daję ją jej mówiąc "Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka!" Bo wiem, że też ma ochotę i się ucieszy.

Wchodzę, rzucam torbę na bok i już mam mówić swoją kwestię, kiedy na moim laptopie widzę czekoladę - moją ulubioną - i Samael obwieszczającą, że "Najlepszego w dniu dziecka"
Okazało się, że choć sama miała wielką ochotę na czekoladę dla siebie, to wolała odpuścić śniadanie dla siebie byleby kupić czekoladę dla mnie. 
Powiem, że smaczniejszej od dawna nie jadłam.

Na zdjęciu po lewej - moja łapa, po prawej - łapa Samael. 

Dzisiaj jest Dzień Dziecka.
Dlatego też swoje słowa kieruję nie tylko do dzieci, ale i do tych trochę większych ludzi. Bo nie jest ważne ile ma się lat, czy pięć, czy pięćdziesiąt - liczy się pielęgnowanie wewnętrznego dziecka. Uważam, że to jest właśnie święto naszego wewnętrznego bachora! 

Nawet nie wiecie z jakim zdziwieniem, a potem uśmiechem witali mnie ludzie i panie w dziekanacie i pani w sklepie, kiedy składałam zupełnie dorosłym osobom życzenia z okazji dnia dziecka.

Dlatego, jeżeli możesz to pobiegnij teraz do swojego rodzica i przytul go, życząc wszystkiego najlepszego, bo to też jest i jego święto. Jego wewnętrznego dziecka. Nie pozwólcie zapomnieć rodzicom o tym, że też SĄ nadal dziećmi!

A potem opiszcie w komentarzu ich reakcję, bo aż jestem ciekawa ;3

Kochani.
Najlepszego w dniu waszego święta!
Share:

42 komentarze:

  1. Wzajemnie ! Serduszko mi bije - Ta piękna historyjka - Wszystkiego Najlepszego z okazji Dnia Dziecka !! I dla najlepszej blogerki którą spotkałam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcja tatusia - Buziak w czoło
      Reakcja Mamusi - Odwzajemnia uścisk ;W;

      Usuń
  2. N-nie mam taty, a moja mama jest w pracy, więc nie mam jak złożyć życzeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mm mnie mój zostawił jak miałam szesnaście lat, a mama umarła nieco ponad rok temu *klepie po plecach* jak wróci z pracy to złóż jej życzenia. Nawet jak będzie już 2 czerwca. Złóż. Ucieszy się ^^

      Usuń
    2. Andragora, mój jest w Francji i jeszcze będzie tam ok. 4-5 miesięcy ;x Mama za to u mnie jest ale nie ma czasu. Powiedziałam siostrze i bratu o tym żeby ją usciskali i życzyli wszystkiego najlepszego, mamusia się poplakala :)

      Usuń
    3. *Też klepie Coco po plecach* mmm zajęta? No, ale życzenia przekazane.

      Usuń
    4. Zajęta... Moim rodzeństwem xD Wczoraj o mało co w dwójkę ściany nie przebili... A zgadnijcie czym... Dam dam da dam... miotłą. .... Więc trzeba ich ciągle mieć na oku... Takie uroki rodzeństwa :x Aleeeee kocham ich za to, że są ^^ Jutro jedziemy do pizzeri na spóźniony dzień dziecka. :) Wiec zapowiada się miły dzień :P

      Usuń
  3. *rozdaje paczki żelków* NAJLEPSZEGO Z OKAZJI DNIA DZIECKA!!!
    Ja dzisiaj po szkole pojechałam do wawy, a tam zgarnął mnie tata i poszliśmy do kina (Strażnicy Galaktyki vol.2, polecam - Magda Gesler ='))a potem dołączyła mama i poszliśmy coś wspólnie zjeść. Chyba lepiej nie mogłam dzisiaj spędzić tego dnia ^u^
    Yuuuumiś, ta historia jest taka słodka jak to wasze zdjęcie <3333 (czemu mnie nie zdziwiło, że ta mniejsza rączka to twoja? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta mniejsza to Samael xDDd
      I Strażników już mi polecano, mam to na liście filmów jakie trza zobaczyć xD

      Usuń
    2. To jak ja przeczytałam, że jest na odwrót?! ;-;
      ... chyba jestem zbyt zmęczona na myślenie, a ten czyn i tak jest dla mnie trudny...
      Ja wgl przeczytałam, że "mała po lewej - moja łapa.." i za chiny ludowe nie mam pojęcia jak ja to zrobiłam ;_____;
      I TAK! SGvol.2 to świetny film *-* i ten krajobraz, żywe kolory no i oczywiście humor (Groot jeszcze słodszy niż w pierwszej części) <33333333

      Usuń
  4. Życzę wszystkim szczęśliwego dnia dziecka! ^^ Ja niestety zostałam w domu, bo mieszkam na wsi i cosik nie za bardzo chciało mi się jechać autobusem... Ale życzę wszystkim innym wesołego dnia dziecka! *Bierze paczkę żelków od Melindy i zaczyna się zajadac*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie za dużo, pamiętaj że żelki z trudem się trawią xD

      Usuń
  5. Miła historyjka :) Ja w sumie nawet jakbym chciała złożyć moim rodzicom, to pewnie by powiedzieli, że to nie ich święto i nie dali by się przekonać. Taka sytuacja...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wgl Yumi. Wiem, że pytanie wyjęte z kontekstu, ale znasz może grę na telefon Mystic Messenger? Bo jeśli tak to może miałabyś chwilę przetłumaczyć coś z tego? Jakiś komiks może... Ale nic na siłę

      Usuń
    2. Nope nie znam xD
      I uważam, że powinnaś mimo wszystko spróbować, nie nastawiaj się negatywnie. W każdym z nas jest takie wewnętrzne dziecko, jestem pewna, że w Twoich rodzicach też!

      Usuń
    3. To poznaj, dla boga Sevena warto zagrać XD
      Cóż, jestem z podstawy pesymistą więc negatywne nastawianie się to u mnie norma. Ale no... może spróbuje, najwyżej będą mi marudzić :p

      Usuń
    4. Noooope xD ja jestem wierna swoim miłościom xD
      Spróóóóóóbuj! I powiedz jaka była ich reakcja. TEEEEEERAZ

      Usuń
    5. Ja też jestem wierna swoim, ale dla Sevena warto. NAPRAWDĘ.
      I cóż, wypierali się, ale w końcu mnie przytulili/dusili mówiąc, że mną kochają. Miah.

      Usuń
    6. Bo jak nie, to Bóg hakerów Luciel 707 naśle Papytusy na twojego bloga jeszcze bardziej XD

      Usuń
  6. Historia jak z bajki... idealnie do siebie pasujecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh nieee. ja i ona to jak ogień i woda. Nasza znajomość zaczęła się od kłótni xDDD Autentycznie. To jest osoba jakiej mam ochotę ukręcić kark, ale tego nie zrobię bo będę tęsknić xD

      Usuń
    2. Phahaha. Że mną i moim Gochazortem tak było, tylko, że jej zabić nie mogę bo kto będzie mi chemie tłumaczył (i powodował, że w końcu ruszę dupę z domu) XD

      Usuń
  7. Cóż...Ojca nie mam...zostawił mamę jakiś rok temu...Ale za to kupiłam mojej mamie dzisiaj kwiaty i jej ulubione perfumy.Rzadko widziałam ją tak szczęśliwą,więc uważam,że było warto iść dość daleką drogę,żeby zobaczyć jej uśmiech ^^
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pszepraszam że tak piszę pod tym tematem ale szukam pewnego au w którym potwory żyły na powierzchni, a frisk i chara żyły w jednym ciele. Jedna w nocy druga w dzień. Ps: najlepszego dla wszystkich dzieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To?
      http://handlarz-iluzji.blogspot.com/2016/08/undertale-naprzeciw-stand-in-tumaczenie.html?m=1

      Usuń
    2. Cie chyba mordo wyściskam

      Usuń
    3. A proszę bardzo! *uwaga! Uwaga! kleszcz! Jest łasa na tulasy!* xD

      Usuń
  9. Jak słodko x3
    Ja dostałam czeko od babci ale na urodziny nie dzień dziecka xD
    ~HrabinaPonpon

    OdpowiedzUsuń
  10. Uściskałam mamę, złożyłam życzenia
    - przecież nie jestem dzieckiem
    - "ale każdy ma w sobie dziecko"
    - dobra dobra a teraz mi powiedz skąd to wyczytałaś
    - eeeee haha i tak nie będziesz wiedziała- przyjęła życzenia
    Poszłam do taty przytuliłam go i składam życzenia
    uśmiechnął się - a teraz powiedz mi czego potrzebujesz
    - Niczego po prostu składam ci życzenia
    - A dlaczego mi je składasz
    - "Bo każdy ma dziecko w sobie"
    Zaśmiał się i mnie mocno przytulił
    To w skrócie u mnie tak to wyglądało XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pheh, jak się zaczyna być miłym, to od razu podejrzewają o jakieś spiski xDDDD
      u mnie to zwykle jest tak, że się mnie pytają, co przeskrobałam xD

      Usuń
  11. *bierze paczkę żelków od Melindy i zajada się* NAJLEPSZEGO DLA KAŻDEGO WEWNĘTRZNEGO LUB NIE DZIECIAKA NA TYM BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, niestety ten *CENZURA*, którego muszę nazywać ojcem zostawił nas jak byłam mała i przepłakałam przez niego niejedną noc, ale za to mam kochającą mamę, której zawsze mogę złożyć życzenia... <3

      Usuń
  12. A ja dostałam na dzień dziecka test z fizyki :')

    OdpowiedzUsuń
  13. ❤ <---- Serduszko dla Was wszystkich ��.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanko, bo nie wiem czy iść spać (mam nadzieje że pamiętasz xD)

    OdpowiedzUsuń
  15. To takie piękne że aż mi się smutno zrobiło ToT! Moja mama już śpi i żałuję że nie złożyłam jej życzeń. Po tym co przeczytałam czuje się jakbym zapomniała o jej imieninach czy dniu matki. Ja NAPRAWDĘ ŻAŁUJĘ że nic dla niej nie zrobiłam ToT ToT ToT

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na dzień dziecka dostałam kota z kleszczem w podniebieniu oraz psa którego łapska były całe ufajdane w błocie. Ale cóż, nie mogę narzekać, od tych zwierzaków w końcu dostaje codziennie dużo miłości :).A żeby nie przedłużać życzę wam wszystkim wszystkiego najlepszego, bez względu czy spędzacie dzień dziecka samotnie czy z rodziną!

    OdpowiedzUsuń
  17. Najlepszego z okazji dnia dziecka wszystkim ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak uroczo :3
    Tylko pozazdrościć więzi.
    A co do życzeń...
    Test: Reakcja obiektów, na złożenie życzeń.
    Obiekt: 002 (tata)
    Pierwszą reakcją było pytanie "Co takiego właściwie przeskrobałam". Następną odwzajemnienie uścisku.
    Test zakończony: pomyślnie
    Obiekt: 001 (mama)
    Obiekt zasnął wcześnie zmęczony po całym dniu. Nie chcemy jej budzić.
    Test zakończony: ???
    Wymagane dalsze badania.
    xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale banan na twarzy :'3 Sama jestem dzieciuchem, więc uh. Może jeszcze zdążę >:D

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE