1 maja 2018

Miałan sen! - Plany na maj

Miałam sen!
Generalnie był to ten z rodzaju "koszmarów" ale miałam sen. Śniło mi się, że wróciłam do swojego ex, albo raczej on wrócił do mnie i łysiał na tyle głowy. Ale nie o to chodzi głównie. Nawet nie o to, że klatkę schodową mojego bloku przemalowali na żółto-czerwono, gdzie żółte były ściany, zaś schody były jak te w Hogwardzie i nie mogłam dostać się na swoje czwarte piętro, na którym mieszkam (a windy brak xD). ... Hogwardzie? Tak to się odmienia? Pisze się przecież Hograwt... Mmmm dobra, mniejsza. 
Generalnie chodzi mi o to, że śniło mi się, że był zlot moich czytelników! W moim mieszkaniu... i o dziwo okazało się, że przybyli tylko... chłopcy w wieku gimnazjalno-licealnym... Którzy weszli do mojego mieszkania tylko po to, aby usiąść wszędzie gdzie się da i siedzieć przed swoimi smartfonami. Zero rozmowy. Zero kontaktu. A nie, jeden, blondynek o niebieskich oczach, gdzieś tak początek gimnazjum - skakał po moim stole i przestał dopiero wtedy, kiedy zagroziłam, że przedzwonię do jego rodziców mówiąc, jak się zachowuje...
...
Dlatego proszę, nie róbcie mi nalotu na chałupę xD

Myślę, że ten sen może mieć coś wspólnego z tym co miało miejsce jakieś dwa tygodnie temu. Odległość w czasie jest, ale nic innego mi do głowy nie przychodzi. 
Wiecie, siedzę sobie na kasie w Biedrze, heh, no i dwóch chłopaczków właśnie w wieku gimnazjalnym rozmawia ze sobą. 
Chłopaczek1: Ty wiesz, jak się nazywa lód w Undertale?
Chłopaczek2: Nie

Ja: NiceCream, sprzedawane przez NiceGuya przed Snowdin *dalej kasuję ich zakupy, które składają się właściwie z lodów i czipsów* 
Chłopaczek1: Pani gra w Undertale
Ja: Gram, a wy?
Chłopaczek1: Tak, znaczy nie, oglądaliśmy tylko, ale.... 
No i odeszli. Widziałam tylko jak przez ramię na mnie zerkają i słyszałam 
Chłopaczek1  do Chłopaczka2: Myślisz, że to ona? *szeptem*
Chłopaczek 2 do Chłopaczka1: Chyba *szeptem*
Po kilku dniach przyszli znowu, tym razem też ich kasowałam.
Chłopaczek1: A wie pani, że tutaj pracuje pani która lubi Undertale?
Ja: Suprajz! To ja! 
Zaśmiali się, a potem znowu szepcząc między sobą i zerkając na mnie doszli do wniosku, że Biedronka się zgadza, więc to pewnie ja. 
Tak więc, jeżeli to czytacie teraz. Tak, to jestem ja i dzięki za drobne ;3

Kheeeem, ale wracając do bloga

Zrezygnowałam z linkowania RPG Undertale - głównie przez brak odpowiedniego wsparcia - jak wiadomo, pracuję, studiuję, mam licencjat i co tam jeszcze? Aaa puf. Dużo tego jest. Nie mam czasu angażować się w coś, co będzie wymagało mojej uwagi. Patronować mogę jasne! 
Tak więc, jeżeli chcecie zająć się RPG Undertale, które miałoby dojść do skutku - śmiało. Mogę zrobić reklamę na blogu i ogólnie być administratorem - takim nieobecnym, a jednak obecnym bo w sytuacji kryzysowej przybędę. Jeżeli jest ktoś chętny na wzięcie odpowiedzialności za RPG Undertale - niech pisze do mnie na maila yumimizuno@interia.pl

Dalej!

Zmieniam Spis Treści. Znaczy się przenoszę go w inne miejsce, jak już wspomniałam wcześniej, na wikę. 
 Wika jeszcze nie jest kompletna i nadal przenoszę artykuły oraz informacje. Mam nadzieję, że jestem już w połowie pracy. Heh. Ale możecie już wchodzić, komentować, bawić się etc. 
Jeżeli jesteś autorem komiksu/opowiadania/tłumaczenia, śmiało możesz edytować artykuł i zmienić treść np opisu, czy wstawić obrazek. 
Jeżeli jesteś autorem jakiejś pracy, która nie pojawiła się w tamtejszym spisie treści, a była publikowana na blogu, napisz do mnie na maila yumimizuno@interia.pl, albo napisz w komentarzu podając link do swojej pracy. Też jestem człowiekiem i mogłam coś przeoczyć, prawda? ^^

A i mamy EVENT! O AU mowa. Czyli  31 dni z AU. Informacje są tutaj. Każdy może brać udział. Dzisiaj mamy dzień z Undertale - klasyk. Więc pojawi się kilka opowiadań właśnie z tego AU. Jutro będzie Underfresh, więc przyjmuję wszystkie prace zarówno opowiadania jak i komiksy jak i obrazki związane z tym AU.

Pojawiła się też wspólna praca czytelników bloga, oraz grupy Niecika z moim tłumaczeniem. 


To teraz może plany na ten miesiąc, co?

Tłumaczenia:
-dokończyć Mam nadzieję, że mnie złamiesz
-Tłumaczyć Czy to uczyni Cię szczęśliwą i nie brać nic nowego, póki to nie zostanie zrobione! (chyba, że jakieś oneshooty)
-Handplates
-Niech pojawi się kilka komiksów!
-Systematycznie tłumaczyć nowe rozdziały już tłumaczonych opowiadań

Własne
- Pisać Do końca świata i dzień dłużej
- Uzupełnić Spis AU z przedostatnich liter

Sprawy techniczne
-Zrobić Kółko przyjaźni
-Kolejna część Pisz...
-Kolejne pytania
-Zrobić ankietę do MEP'u bo zainteresowanie było spore. 
-Poprzenosić to co pojawiło się w kwietniu do spisu treści (done)
-Uzupełnić spis treści do końca
-Jak czasu starczy zacząć przenosić całą resztę 
-Walczyć o swoje prawa autorskie z plagiatorami
Share:

7 komentarzy:

  1. a ja mogę ci do domu wbić czasami? xD :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie skacz po moim stole, bo powiem Twoim rodzicom! xD

      Usuń
    2. Ja też mogę? Obiecuję nie będę skakał po stole! :3

      Usuń
    3. ja też chętnie! Przyniosę moją ulubioną herbatkę jagodową i kupię ulubioną Kawusię Yumi X3
      Więc... mogę? Jestem grzeczna! X3 XD

      Usuń
    4. Ja też chcę a po poza tym nigdy nie rozrabiałam zawsze móią że jestem tak cicha jak by mnie nie było a sąsiadka zgóry raz pomyślała że jestem duchem czy coś.

      Usuń
    5. a tańczyć mogę na stole? xDD

      Usuń
    6. Pozwalam Ci! Najwyżej będę świecił oczami przed Yumi,żeby Cię nie zabiła. XD

      Usuń

POPULARNE ILUZJE